De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KIF562ZT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a****************@g******** 29-05-2024

De Enta Inductiekookplaat: Een Revolutionaire Keukenervaring

Geschreven voor: ETNA KIF562ZT

Ik ben enorm onder de indruk van mijn nieuwe Enta Inductiekookplaat! Deze kookplaat biedt een intuïtieve gebruikservaring die het koken naar een hoger niveau tilt. Hoewel de sliders voor het instellen van de temperatuur even wennen zijn, heb ik ze al snel onder de knie gekregen en zijn ze nu een tweede natuur geworden.

Een van de meest handige functies is de mogelijkheid om per kookzone een timer in te stellen. Deze schakelt automatisch de kookzone uit wanneer de timer op 0:00 komt, wat ideaal is voor drukke koks die multitasken in de keuken. De boosters zijn een ander fantastisch kenmerk – ze werken super snel en maken het mogelijk om in een mum van tijd water te laten koken of een gerecht snel aan de kook te brengen.

Maar wat deze kookplaat echt onderscheidt, is de mogelijkheid om twee kookzones te koppelen of te 'bridgen'. Dit is perfect voor het gebruik van grote pannen en bakplaten. Het biedt een ongekende flexibiliteit en maakt het bereiden van uitgebreide maaltijden een stuk eenvoudiger.

Kortom, ik ben zeer tevreden met de Enta Inductiekookplaat. De combinatie van intuïtieve bediening, slimme functies en veelzijdigheid maakt het een uitstekende aanwinst voor elke keuken. Aanrader voor iedereen die op zoek is naar kwaliteit en gebruiksgemak!

Pluspunten

• Timer per zone
  • Bridgen van twee zones
  • Duidelijke handleiding
  • Intuitief in gebruik

Minpunten

• Sliders bedienen is even wennen, daarna erg fijn

ATAG-Benelux 30-05-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie uitgebreide review. Wat leuk dat jij zo enthousiast bent over deze inductiekookplaat en alle mogelijkheden die hij biedt.
Fijn ook dat je het gebruik ervan ook snel onder de knie hebt gekregen.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Kim
Webcare ETNA

p*********@k*********** 04-04-2024

Bevalt goed..

Geschreven voor: ETNA KIF562ZT

Prettig om mee om om te gaan.
Duidelijke gebruiksaanwijzing.
Goed schoon te houden.
webcare-7 05-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Het doet ons goed te lezen dat je de werking en het schoonmaakgemak van jouw inductiekookplaat als prettig ervaart!
We wensen je heel veel plezier toe met koken en willen je bedanken voor deze mooie beoordeling!

Suzan
Webcare ETNA