Philips Original HD6553 - Reviews

servings/koffiepads
Aantal kopjes per keer
Volautomatisch
ja (koffie)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

HarryK46 24-03-2018

Snelle en gemakkelijke manier om een lekker kopje koffie te

Al onze tweede Senseo koffiezetter! Apparaat werkt snel, maar de hoeveelheid koffie in de - originele DE-kopjes - is te veel, de kopjes zijn tot aan de rand gevuld, er kan nauwelijks melk bij.

MoniL 21-03-2018

Geweldig apparaat

Dit is mijn 3e senseo inmiddels. Ik blijf het een geweldig apparaat vinden en de koffie is zooooo lekker !!

Snoopy01 20-02-2018

Voldoet precies aan de gestelde wensen

Wij hadden een wat ouder type Senseo. Deze heeft een betere waterverdeling, waardoor de koffie beter is dan het vorige type.
Maakt ook niet meer zoveel geluid.
Dus ''gewoon'tevreden.

Irizzz 23-11-2017

Super nieuw Senseo apparaat

Ik ben heel blij met mijn nieuwe Senseo apparaat. Ons oude apparaat is 10 jaar lang intensief gebruikt en was toe aan vervanging. Ik heb ook nog een vergelijking gedaan. Met allebei de apparaten een kopje koffie gezet. De koffie van het nieuwe apparaat was duidelijk veel lekkerder, ik heb het kopje van het oude apparaat zelfs niet eens opgedronken.

JolandaPauline 23-11-2017

Aanwinst op het aanrecht

Deze Senseo maakt het mogelijk om een bakje koffie wat sterker te zetten, prettig voor iemand voor wie 'dark roast' nog niet sterk genoeg is!
Creme laagje is lekker, maar niet extreem aanwezig.

ImaneIbn 21-11-2017

Heerlijke sterke koffie

Erg blij met de nieuwe senseo original waardoor je kunt kiezen voor sterke koffie. Ook een lekkere schuimlaag om het af te maken.
Apparaat is makkelijk in gebruik.

Lenka 15-11-2017

Lekker bakkie!

Ik ben gek op koffie, maar soms wil ik graag wat sterker dan de andere keer. Deze machine zorgt dat dit kan!

Het is wel een beetje vogelen om de pads er in te krijgen, de eerste keer had ik een bakkie zonder cremalaagje

Clausjuh 15-11-2017

Goed product.

De Senseo is een goed degelijk product. Je zet gemakkelijk een bakje koffie voor 1 of 2 personen.
Er zijn veel verschillende smaken verkrijgbaar.
De auto pff is er fijn zo gaat je apparaat zelf uit.

Nadeel als je met veel mensen ben duurd het lang voor je voor iedereen een bakje koffie heb gezet.

Jansen329 15-11-2017

Super lekker

Wat een heerlijk vertrouwd Senseo bakje koffie zit dit apparaat.
Heerlijke schuimlaag en door de twee verschillende sterktes voor ieder wat wils

Ash22 14-11-2017

Prima koffie

Heerlijke geur en milde smaak. De koffie is snel klaar en is dus lekker snel te drinken. De koffie komt er goed warm uit, niet te heet.

Het enig minpuntje is dat het plaatje waar de mok op moet makkelijk verschuift en los zit. Verbeterpuntje voor de volgende editie.

xnatasx 13-11-2017

Snel een lekker bakje koffie

Je merkt met deze Senseo zeker wel verschil in vergelijking met de allereerste Senseo. Uiterlijk is zo goed als hetzelfde maar de optie om een sterk of minder sterk kopje koffie te zetten is ideaal! Ook krijg je een betere crema laag op de koffie.