Bosch TKA6A643 zwart - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Kroon 29-07-2021

Leuke vormgeving

Geschreven voor: Bosch TKA6A643 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Leuk apparaat om te zien. Het waterreservoir is afneembaar en dat vinden we dit erg handig met vullen. De koffiefilterhouder is draaibaar, voor het vullen, en voorzien van een druppelstop.
Het apparaat maakt goede koffie endoet dat snel.
Enige nadeel is dat het echt hoorbaar is wanneer het water bijna doorgelopen is.
Verder erg tevreden over.

Anoniem 11-07-2021

Alweer 2e koop....

Geschreven voor: Bosch TKA6A643 zwart

Dit alweer gekocht want zéér goede ervaring met de huidige want die bewaar ik voor 't geval dat...Koffie is feitelijk te duur om lang te doen met 'n koffiezetter want temp. is erg belangrijk voor 't aroma.Wees wél voorzichtig met de wateruitloop van 't reservoir kan nl. losschieten en bij mij door de gootsteen, dan kan je deze alleen nog vullen met de pot op 't apparaat wat je overigens kunt doen door te deksel heen, dus je hoeft niet altijd 't reservoir direct onder de kraan te houden. Makkelijk is 't zwenkende deel met filterhouder want deze kun je eruit nemen en dan kan je deze bijv. legen op de tuin, lees filter met prut daar laten drogen alvorens in de groene bak, weinig vocht daarin scheelt weer maden. Enige nadeel is dat 't zwenkdeel zich niet erg makkelijk laat plaatsen, vraagt aandacht en geduld. Maar hoeft er niet erg vaak uit genomen worden, eigenlijk zelden...Apparaat maakt wél enig geluid maar vind ik niet erg want stilte : koffie klaar!!! Ja, deze koffiezetter is écht 'n aanrader !!!!
ven

Truus 09-04-2020

Lekkere koffie

Geschreven voor: Bosch TKA6A643 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima koffiezet apparaat waar heerlijke koffie mee gezet wordt.
De aroma knop werkt echt goed en je proeft het verschil. Bijkomend voordeel is minder luidruchtig pruttelgeluid.

Bakkie 09-01-2020

Zeer teleurgesteld

Geschreven voor: Bosch TKA6A643 zwart

Koffiefilter stroomt over waardoor er regelmatig koffiedik in de pot zit. En koffie telkens over het aanrechtblad heenstroom. Leuk keukenkastjes schoonmaken!

Bakkie 09-01-2020

Zeer teleurgesteld

All4Me 15-07-2019

Een nette en goede koffiezetter, een toppertje

Geschreven voor: Bosch TKA6A643 zwart

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een nette een goede koffiezetter met thermoskan die je koffie goed warm houd. De afneembare watertank vind ik zelf een grote pluspunt, aangezien je niet met een waterkannetje hoeft bij te vullen (kan natuurlijk wel als je dat wilt).

Temperatuur van de gezette koffie is goed.

mirreke9 10-12-2018

Nooit geen Bosch meer

Geschreven voor: Bosch TKA6A643 zwart

Mooi apparaat om te zien, naddel is dat je minimaal 3 koppen koffie moet zetten en dat de koffie doorloopt ook als de deksel van de warmhoudkan niet goed gesloten is.

harry scholtens 18-01-2018

waarschuwing

Geschreven voor: Bosch TKA6A643 zwart

maakt ontzettend veel lawaai = hard pruttelen
als butenbak van filterhouder los raakt is het een enorm gepuzzel om die er weer in te krijgen