Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Café Gaia Collection HD7547 zwart, titanium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

Mieke 07-10-2021

Goed en stijlvol apparaat

Dit apparaat slaat als het klaar is vanzelf af. Koffie is warmer en veel lekkerder vanwege speciale afsluitdop.
De thermoskan schenkt zonder te druppen.

Pluspunten

• Koffie is Warmer en lekkerder
  • Sluit goed af, drupt niet bij het schenken

Minpunten

• Pruttelt als je het verschuift.

Colinda Zuidema 19-06-2021

Wel hete koffie

We hebben dit apparaat aangeschaft door tip van de buren. Deze hebben ook dit koffieapparaat. We zetten altijd minimaal 5 kopjes (grote) zodat we de hele morgen of middag genoeg koffie hebben. En voor aanwaai koffiedrinkers... Hierdoor is de pot voldoende gevuld om de warmte te bewaren. De reden waarom we een thermoskan wilden voldoet ruimschoots.

Pluspunten

• hete koffie
  • mooi design
  • prijs

Minpunten

• geen afneembare waterkan

Steekel 17-01-2019

voldoet niet meer

Wij hebben dit apparaat nu ongeveer 1 jaar in gebruik. In het begin waren we er erg tevreden over, maar nu lijkt het ineens alsof de koffie een stuk minder warm wordt. Nu al versleten? Valt ons erg tegen aangezien het apparaat een behoorlijk hoge aanschafprijs had. Dus maar weer op zoek naar een nieuw apparaat zonder thermoskan.

Pluspunten

• design
  • duidelijk waterreservoir

Minpunten

• lauwe koffie
  • onhandig te openen van kan

Henk de Vries. 06-12-2018

Redelijke koffie.

Koffie niet heet genoeg,water bijvullen lastig, niet duidelijk te zien,smaak koffie goed,inzetten koffiekan gaat stroef en de prijstelling is gezien het resultaat aan de hoge kant.

Pluspunten

• koffiesmaak goed.
  • een kopje kan.

Minpunten

• geen hete koffie.
  • bijvullen water slecht te zien.