Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

5,5

Philips Grind & Brew HD7767 zwart, roestvrijstaal

Philips Grind & Brew HD7767 zwart, roestvrijstaal
Bekijk alle Koffiezetapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal op Kieskeurig.nl.

6,5

tofpeke 27-10-2018

triestig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

om het reservoir te vullen moet je extra licht hebben om de indicator te kunnen aflezen. Het deksel van de glazen kan is moeilijk te verwijderen om goed te kunnen afwassen.
Timer en temperatuur zijn voor ons wel prima. Dat het toestel na een half uur uitschakeld is prima, koffie op temperatuur gehouden wordt is geen koffie.

John7 25-06-2018

Lekkere koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Bij openen deksel: waterdruppels op aanrecht. Houdt lekkere koffie goed warm. Timerfunctie gebruik ik niet.

Beradone 30-03-2018

Smakelijke koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

De verhouding water en koffie blijft altijd wel een beetje natte vinger werk, maar als je een goede balans hebt gevonden heb je ook zeker smakelijke koffie

Marie 12-02-2018

globalement déçue

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Utilisatrice des produits Philips depuis toujours, c'est la première fois qu'un produit me déçoit à ce point. Je rejoins d'autres commentaires sur ce produit ... impossible d'avoir un café sans marc, ce qui est très déplaisant. J'ai essayé en mettant moins de café, en changeant les filtres, rien n'y fait. De plus, l'appareil s'arrête après plus ou moins 30 minutes, donc si on ne surveille pas, le café refroidit assez rapidement et enfin le nettoyage du récipient n'est guère facile.

Pierrecanne 17-10-2017

dommage

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

La cafetière fonctionne très bien, le café est bon.
Mais quel dommage qu'elle s'éteigne après 30 min.
Impossible de resservir une tasse il est directement froid..

Mannetje 24-07-2017

Matig tot slecht qua gebruik en duurzaamheid

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Zoals anderen heb ook ik het omslaande filter, zodat je drab in je koffie hebt of hele slappe.
Wat ik het ergste vind is dat het plaatje zo lelijk is geworden, binnen 10 maanden. Gewoon ingevreten, zo zonde, want ik ben wel tevreden over het design

RienH 11-04-2017

Zeer onpraktisch

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

het display heeft geen enkel voordeel,
als je op het klokje drukt, komen er twee tijden
wat moet je er mee,
aan of uit, is slecht te zien,
niveau indicator geeft 3-6-9-12-15, wat heb je eraan als je met twee personen bent.
ik heb de reviews niet gelezen, anders had ik dit product niet gekocht !

Alton 05-03-2017

Heel mooi qua uiterlijk

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Het is een heel mooi koffieapparaat de koffie smaakt er heerlijk in .is heel handig en je kan de koffie inschenken zonder dat het drupelt of lekt.
Jammer genoeg is het zo dat het apparaat zich vanzelf uitschakelt als de koffie klaar is .

Ellen7654 20-01-2017

Heel onpraktisch

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Er is geen lampje dat aangeeft of het apparaat aan of uit staat. Als ik het uit wil zetten dan moet de stekker er uit. De koffie is heel snel koud, voor het tweede kopje moet je nieuwe zetten.
De gebruiksaanwijzing is heel onduidelijk met een paar vage plaatjes maar ik begrijp nu dat het apparaat ook niet beter ingesteld kan worden.

jolien10 03-01-2017

klant onvriendelijk

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Klantonvriendelijk product. Slecht afleesbaar display.
Geen leesbare handleiding,slechts plaatjes die op meerder manieren uit te leggen zijn.We zijn toch geen analfabeet? Koffie zetten d.m.v. de timer is ons nog niet gelukt. Als je met de hand bedient moet je een kwartier voor het drinken het apparaat aanzetten, anders is de koffie niet heet.

bert49 29-12-2016

Niet aan te bevelen product.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Zoals eerder gemeld (zie hieronder) een slecht product.
Absoluut niet passend in de Philips kwaliteit zoals gewend (onder het product staat dan ook vrolijk: made in China).
Bijzonder is ook de Philips reactie. Bij de richtlijnen staat vermeld: richt uw review op het product.
Die richtlijn geldt kennelijk niet voor de reactie van Philips.
Daarin ligt de nadruk op een review van de klant: smaak van de koffie is afhankelijk van de verhouding water:koffie (was ik niet op gekomen), heeft u de kan wel goed op de warmhoudplaat staan, gebruik dunne koppen etc.
Nergens staat in de reactie iets vermeld over het aangeschafte product dat in bijna 50% van de reviews de kwalificatie slecht krijgt......

bert49 26-12-2016

Bijzonder onhandig produkt met lage prestaties

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

In de verwachting een goed koffiezetapparaat gekocht te hebben vorige week een HD7459/20 aangeschaft.
Binnen de week weer vervangen door ons oude exemplaar.
Reden: apparaat functioneert niet naar wens (koude koffie, sterke koffie). Geprobeerd om e.e.a. op te lossen via de gebruikershandleiding, maar ook die is zeer marginaal. Op internet de vragen en de reacties van de firma Philips opgezocht ,maar die laatste reacties getuigen wel van arrogantie: wat te denken van iemand die een week haar koffiezetapparaat heeft gekocht, dezelfde klachten heeft als wij en het advies krijgt om het apparaat na een week (!) te ontkalken???

wilma40 09-12-2016

niet tevreden

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

mis duidelijke beschrijving druppelstop werkt niet goed, tweede kopje is al koud.mis lampje bij het stoppen.

suzuk14 21-10-2016

Manque d'éclairage sur le cadran

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

L'heure devrait restée éclairée en permanence.
Pas de voyant ON/OFF,mise en route, et fin de maintient de chauffe.

lien87 20-10-2016

koude koffie

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

De koffie is helemaal niet heet. Ook als ik hem inschenk tijdens het eerste half uur. Als mijn vriend die in een thermos stopt voor zn werk is die ijskoud na een uur. Helemaal niet tevreden en weet niet wat ik nu moet/kan doen...

Bijh 12-10-2016

Goede koffie maar niet tevreden met product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Heb hem nu 2 dagen en de koffie smaakt prima maar niet tevreden. Display gaat snel uit. Geen lampje voor aan/uit en nergens beschrijving over de timer. Slecht leesbare waterreservoir en onhandig als je links bent om het reservoir te vullen omdat het alleen rechts kan en nog vrij smal is ook. Tuit aan de deksel (die er overigens moeilijk af te krijgen is) zit in de weg met water vullen. Kortom ik vindt hem mooi en wilde graag weer een filterapparaat maar ben teleurgesteld met mijn aankoop

koudekoffie2016 17-08-2016

onhandig apparaat

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Mooi design, maar gebruiksonvriendelijk. Doseren is lastig, op 1 kant van de kan maststreepjes, maar niet leesbaar als je met links de kan onder de kraan houdt. De maatstreepjes in het apparaat zijn totaal onleesbaar, mis het doseer scherm aan de buitenkant.
je moet een standaard filterzakje aan de onderkant omvouwen, anders wordt die omgekiept door waterspuitstukje wat er automatisch boven wordt gedraaid. Heb heel vaak prut in de koffie.
display licht maar kort op, je kan niet zien of apparaat nog aan staat. Daarna gaat die snel uit. 2e kop koffie is dan ook heel vaak al koud.
Deksel kan heel moeilijk van de pot. Bij de 2e keer is er al een stukje afgebroken. Maar met deksel kan die niet in de vaatwasser.

okidoki007 06-03-2016

Tevreden over dit product al heb ik het maar één dag..

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Lekkere koffie en zeker warm genoeg, moet eigenlijk minder koffie in doen om gewenste sterkte te hebben. Had graag een lampje branden om niet te vergeten het apparaat uit te zetten desondanks het na 30 min. vanzelf zou uitgaan. De aroma swirl is zeker een pluspunt, anders moest ik telkens met een lepel de koffie roeren alvorens in de thermos te doen.

Thema 26-11-2015

Er kan nog veel verbeterd worden.

De koffie is heet.
De handgreep is een beetje onhandig
Zéér onhandig is de timer. Elk uur heb ik koude koffie.
Deze timer is wel veilig, dat begrijp ik.

db16099 18-11-2015

teveel punten waar je op moet letten tijdens koffiezetten.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD7459 zwart, roestvrijstaal

Het toestel werkt goed als je:
- het juiste watervolume in het reservoir krijgt (het deksel zit wel eens in de weg)

- de filterhouder er goed in geplaatst is

- je goede filterzakjes en niet teveel koffie gebruikt (als er teveel koffie in de filter is of de zakjes laten niet voldoende door loopt de filter over)

Teveel aandachtspunten dus om een goed toestel te zijn.