Liebherr CBNd 5223-20

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr CBNd 5223-20 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

gebruiker 24-05-2023

Prijs/kwaliteit verhouding is top

Geschreven voor: Liebherr CBNd 5223-20

Prima koel-vriescombinatie. De BioFresh optie is een fijne toevoeging. Mooie, overzichtelijke indeling en voldoende mogelijkheden dit naar eigen behoefte en inzicht in te richten.
Jammer dat de lade met ijsblokjesmaker standaard is opgenomen en niet inwisselbaar is voor een standaard lade. Overigens is er wel een afdekplaatje voor beschikbaar, wat apart bestelt moet worden.

Minpunten

• Ijsblokjesmaker wordt standaard meegeleverd

h************@h******** 06-01-2023

slechte handleiding

Geschreven voor: Liebherr CBNd 5223-20

Over de werking van de vrijstaande koelvrieskast-combinatie ben ik tevreden. De ruimte , die er gereserveerd is voor het maken van ijsklontjes, vind ik zeer storend. Hij neemt teveel ruimte in. Het zou prettiger zijn als je deze optie bij aankoop zou kunnen laten vervangen door een gewone lade. Ik heb hem er uit gehaald en nu blijft die ruimte in die lade gewoon open. Er zou geenoptie zijn hoe dit gat te dichten

Verder vind ik de papieren gebruikershandleiding zeer slecht. Je vindt er geen uitleg in hoe je het bedieningspaneel (display) moet bedienen als je bijv een bepaalde hoeveelheid wilt invriezen, extra wilt koelen of als de de koelvrieskast wilt schoonmaken enz... Ik zou het zeer op prijs stellen als Liebherr een duidelijke beschrijving geeft hoe je het bedieningspaneel (display) kunt gebruiken. Het geeft nu geen goed gevoel hoe je op een goede manier gebruik kunt maken van deze prijzige koelvriescombinatie...

Officiële reactie van Liebherr 09-01-2023

Goedemorgen,

De IceTwister voor ijsblokjes is een standaard onderdeel van dit model. Als u de IceTwister niet gebruikt kan deze uiteraard verwijderd worden. Voor de IceTwister zit een uitsparing in het front van de lade. Ook dit Frontje kan vervangen worden daar een dicht frontje. Deze zal wel apart besteld moeten worden. Dit is mogelijk via onze afdeling onderdelen: onderdelen@buram.nl of 0297 23 99 66.

De handleiding bij het apparaat is een Quick start handleiding. De normale uitgebreide handleiding wordt alleen nog digitaal geleverd. Deze kunt u downloaden door de QR code op de voorzijde van de Quick start handleiding te scannen.

keesarnold@gmail.com 30-10-2022

Bevalt erg goed het is een aanrader.

Geschreven voor: Liebherr CBNd 5223-20

Het is de eerste keer dat wij voor Liebherr hebben gekozen.
Wij hadden er zulke goede berichten over gehoord en ok via familie die zelf ook een koelvriescombinatie
hebben en er ook zeer tevreden mee zijn. En ook aangegeven hebben de volgende keer weer een Liebherr te kopen. En van verschillende mensen ook gehoord dat ze zeer tevreden zijn.
Wij vinden ook dat het er allemaal keurig uit ziet en mooi afgewerkt.
Wij zijn blij dat wij deze koelvriescombinatie hebben gekocht.

Pluspunten

• De indeling

Minpunten

• geen minpunten

c*******@x******** 11-07-2022

Liebherr CBNd 5223-20

Geschreven voor: Liebherr CBNd 5223-20

Geweldige koelkast diepvries. We moesten hem vervangen nadat onze vorige Liebherr koelkast/diepvries (RC 3602) het na 27 jaar begaf.
Erg handig de NoFrost, erg goed de BioFresh, en erg luxe de ijkblokjes maker!
Op naar de volgende 27 jaar!!!

g*************@p******** 03-07-2022

Top kwaliteit en service

Geschreven voor: Liebherr CBNd 5223-20

Reeds langer ervaring met Liebherr en hun producten bevallen erg goed. Top kwaliteit

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Service