De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCV182N wit op Kieskeurig.nl.

D**0@c**o.nl 22-09-2021

Zo jammer

Geschreven voor: ETNA KCV182N wit

De koelkast is mooi en handig ingedeeld .er is een probleem alles wat in de crispila ligt bevriest sla manderijnen komkommer enz.de temp van de bovenkant is 8 graden dus normaal. Dan bel je met etna 35 minuten in de wacht en zeggen ze dat hoort zo.Dus hij gaat weer terug hier heb je echt niets aan kan de la niet gebruiken dus moet je groente en fruit in de koelkast liggen dus daar veel minder ruimte een miskoop dus.

Pluspunten

• Vorm
  • Indeling

Minpunten

• Crispila
  • Contact opnemen

Officiele reactie van Atag 24-09-2021

Beste gebruiker,

Bedankt voor het achterlaten van een review. Allereerst onze excuses voor de lange wachttijd aan de telefoon. Wij doen er alles aan om het weer op ons oude niveau te krijgen, wat u van ons mag verwachten. Ik begrijp dat het product niet helemaal voldoet aan je verwachtingen. Dankzij jou kunnen we onze producten blijven verbeteren!
De koude lucht zal in de crispzone bijna rechtstreeks inblazen om het daar zo koud mogelijk te krijgen. Met als gevolg dat het daar rond de 0 graden wordt. Dit zal erger worden naarmate de temperatuur in de koelkast kouder dan de ECO stand wordt gezet.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

willem 15-09-2021
Geschreven voor: ETNA KCV182N wit

Mooie koel/vrieskast met een goede kwaliteit/prijs verhouding. Koelt en vriest uitstekend. Indeling is eenvoudig maar prima uitgekiend. Vooral de nofrost is ideaal. Aanrader!!

Officiele reactie van Atag 16-09-2021

Beste Willem,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de de koel/vries combinatie de KCV182N Wit van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Veel (koel) plezier gewenst met je aankoop.

Alice Webcareteam ETNA