ETNA KKV249 wit - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KKV249 wit op Kieskeurig.nl.

r**s@y**o.com 24-07-2021

Perfecte maat

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Perfecte koelkast voor onze caravan. Kan door de smalle uitvoering gewoon door de deur naar binnen, wat voor ons een absolute pré is.

Pluspunten

• Smalle uitvoering
  • Toch grote inhoud

Minpunten

• Energielabel

Officiele reactie van Atag 26-07-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u voor ETNA heeft gekozen en dat juist dit model voor de caravan zo geschikt is! Wij willen u vriendelijk bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen u nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

m**t@y**o.com 03-07-2021

Vrijwel geluidsloos maar wel veel condensvorming

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Na de koelkast enkele maanden gebruikt te hebben: nog steeds tevreden, alleen toch wel vrij veel condensvorming. En produkten die teveel tegen de achterwand staan bevriezen. Wel heel tevreden met de indeling en het weinige geluid dat de koelkast maakt.

Pluspunten

• Geluidsloos
  • Prettige indeling

Minpunten

• Condensvorming
  • Produkten bevriezen tegen de achterwand

Officiele reactie van Atag 05-07-2021

Beste heer/mevrouw,
Fijn dat u deze review heeft geschreven en goed om te lezen dat u nog steeds tevreden bent. Vervelend dat uw koelkast veel condensvorming heeft en de producten bevriezen die dicht tegen de achterwand geplaatst worden. Graag ontvangen wij uw adres- en contactgegevens via webcare@atagbenelux.com. Wij kijken graag met u mee.
Chantal Webcareteam ETNA

Milou 13-03-2021

Degelijke en geluidsloze ijskast

Geschreven voor: ETNA KKV249 wit

Eindelijk de perfecte ijkast gevonden voor in mijn 1 kamer appartement. Maakt nauwelijks geluid, koelt naar behoren, en is meer dan ruim genoeg voor een 1 persoons huishouden. Etna is een degelijk en oerhollands merk. En dat voor deze prijs! Blij mee! :-)

Pluspunten

• Geluidsloos
  • Ruim genoeg
  • Koelt goed
  • Geen ijsvorming

Minpunten

• Wat condensvorming op de achterwand

Officiele reactie van Atag 15-03-2021

Beste Milou,

Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent. Bedankt dat je voor ons mooie merk ETNA hebt gekozen. Wij wensen je veel (koel) plezier toe.

Groet, Alice Webcareteam ETNA