ETNA KVV128 zwart - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KVV128 zwart op Kieskeurig.nl.

M. M. 28-06-2021

Een mooie koelkast + vriesvak voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: ETNA KVV128 zwart

Een erg mooie / ruime en betaalbare koelkast.
Echter, door de ronde afwerking van de bovenkant van de deur, kan de deur van mijn magnetronoven die er op staat niet open.

Hierdoor moet ik eerst de koelkast deur openen om vervolgens mijn magnetronoven te kunnen gebruiken

Dit is erg jammer sinds ze bij elkaar passen en er mooi uitzien samen.

Pluspunten

• Mooie design
  • Ruimte
  • Betaalbaar

Minpunten

• Afwerking bovenkant v/d deur

Officiele reactie van Atag 29-06-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk dat je de moeite neemt om het plaatsen van deze mooie review, hartelijk dank hiervoor. Vervelend dat wat je voor ogen had, de magnetron op de koelkast, niet passend is. Bij deze koelkast met urban design is er gekozen voor een ronde vorm van de koelkast deur.

Wij wensen je veel “koel” plezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

Alexandra 20-06-2021

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: ETNA KVV128

Ik had te weinig koelruimte in mijn inbouwkoelkast en wilde er een extra koelkast bij hebben. Eén die niet teveel ruimte in zou nemen en niet groot zou ogen. Met deze Etna een uitstekende keuze. Koelt goed, geen lawaai en onverwacht veel ruimte. Een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Pluspunten

• koelt uitstekend
  • weinig lawaai
  • voor een relatief kleine koelkast, veel ruimte

Officiele reactie van Atag 21-06-2021

Beste Alexandra,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de koelkast, de KVV128 van ETNA, aan je verwachtingen voldoet. Veel (koel) plezier gewenst met de aankoop.

Alice Webcareteam ETNA