MacLaren Quest Sport blauw - Reviews

voetensteun verstelbaar, rugsteun verstelbaar
Omkeerbaar handvat
Verstelbare duwboom
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de MacLaren Quest Sport blauw op Kieskeurig.nl.

maria2208 31-08-2012
  • Product jaar of meer in bezit

- oersterk. Heb er heel veel mee gereden en gereist in het OV, met veel zware tassen eraan, boodschappen en natuurlijk een zwaar kind erin (totdat hij 3,5 was) en hij is nog net zo perfect als toen ik m kocht. Ga m binnenkort in gebruik nemen voor de 2e. Wielen onverslijtbaar.
- Groot boodschappennet.
- makkelijk rijdbaar en wendbaar. Met één hand te besturen.
- is wat hoger dan de meeste buggy's waardoor je niet zo voorover loopt als bestuurder (ik ben 1.73 en mijn man 1.83).
- passend regenzeil meegeleverd. Toen mijn zoontje die een keer heel hard had geduwd met zijn voeten was er een gaatje uitgescheurd, maar ik kreeg meteen een nieuwe in de winkel. Hoefde geen bon te laten zien. Was service van de fabrikant zeiden ze. Zij krijgen die zeiltjes voor niets als ze het kapotte zeil inleveren.
- Gaat uitstekend samen met de Lodger Bunker voetenzak waar kids totaan hun hoofd in kunnen, lekker warm, dikke jad niet nodig.
- Tuigje heel stevig en zit precies goed. Kind zakt niet onderuit. Is niet los te krijgen door het kind, maar als ouder met 1 druk op de knop.
Ligstand verstelbaar tot nagenoeg plat, is handig bij kleine kids.
- Enige nadeel is dat de wagen direct omkiept wanneer er een tas aanhangt (al is het maar een kleintje) en je haalt je kind eruit. Maar als je dat weet doe je dat gewoon niet. Dit heeft overigens te maken met het feit dat de framestang als hij uitgeklapt is aan de onderkant iets naar binnen loopt, meer dan bij andere merken. Dat is niet voor niet want dat is bedoeld om te voorkomen dat je tijdens het lopen steeds tegen de wagen aanschopt. Ik heb voor deze korte tijd een Chicco buggy gehad en daar schopte je inderdaad steeds tegen de achterkant aan als je een beetje doorliep. Elk nadeel heeft zijn voordeel zeg maar.
Ik wil in elk geval nooit meer een andere buggy. Dit merk is echt de mercedes onder de buggy's.

nicky100 14-01-2012
  • Product half jaar in bezit

Wij hebben de Maclaren Quest nu een half jaar en zijn zeer tevreden. De buggy klapt makkelijk in en uit. Alleen is de buggy in opgevouwen toestand nog erg groot. Dat is zo opgelost neem een aansnoerband mee en hij is goed klein te krijgen. De kleine zit er volgens mij heerlijk in (ik hoor geen klachten), in het begin ook erg prettig met de zitverlenging (voor de kleine beentjes). Er is een nadeel maar vooral voor oma, die is niet zo sterk in de vingers en krijgt dus de gordel soms niet los(weet je in ieder geval dat de kleine 'm ook niet los krijgt!) Hij rijdt verder prettig en is goed te sturen. Kortom een fijne buggy en tot nu oe een goede aankoop..

Sien 25-08-2009
  • Product jaar of meer in bezit

Heb deze Maclaren nu een jaar en hij ziet er nog steeds tiptop uit. Is een zeer degelijke buggy. Gemakkelijk in te klappen met 1 hand, gaat ook mee op de fiets. Ik heb geen problemen met de rem, maar nu moet ik zeggen dat ik die ook niet zoveel gebruik.

Het is dat het prijsverschil zo ontzettend groot is, anders had ik de Techno gekocht, die heeft verstelbare duwgrepen, voor mij (1.76) is deze eigenlijk net iets te kort, helemaal als ik hakken aanheb.

Er zijn ook een paar nadelen: - het boodschappenmandje is niet bereikbaar met de rugleuning in de ligstand.
- Je moet oppassen als je een tas achter de buggy hangt, dan valt hij om als je kind er niet inzit.
- het design is niet bepaald hip

Maar al met al ben ik wel tevreden met deze buggy, hij is niet goedkoop, maar je hebt wel een kwalitatief goed karretje dat jaaaaaren meegaat.

baard 28-07-2009
  • Product jaar of meer in bezit

wij zijn tevreden over deze buggy.
enorme voordeel is dat hij zo soepel rijd.
met 1 hand te besturen.
over de rem snap ik wel een beetje, tijdens het rijden over hobbels springt hij een beetje terug soms, dan moet je hem weer even goed vast zetten en dan is het probleem over.

beckie 30-06-2009

heb deze buggy sinds een week maar ben zeer tevreden. mooie wagen ,rijd lekker handig in gebruik. alleen wat aan de lange kant als ie ingeklapt is maar als dat alles is. diekleine zit er ook lekker in.

paul-natascha 09-05-2009

We zijn inmiddels tot koop overgegaan.
En inderdaad het is de maclaren geworden.
Deze reed samen met de quiny zap het beste.
De maclaren was echter inderdaad handiger met boodschappen. Er zit standaard een boodschappenmand bij en bij de zap niet. En je kunt ook op de zonnekap best wat opladen en aanhangen. Verder heeft de ligstand dan ook nog de doorslag gegeven. En wat denk je een van de eerste keren dat we hem gebruiken hebben we de ligstand al gebruikt. Ik ben dus zeer tevreden met mijn keuze.
Ook voor lange mensen is dit een handige buggy. Hier schop je niet zo snel tegen de buggy aan.

ThomasBrussel 07-08-2008
  • Product half jaar in bezit

- lekker licht
- makkelijk opvouwbaar, ook met één hand
- kussens, netje en zonnescherm van goede kwaliteit
- vrij goede wieltjes

Niet zo goed
De rem werkt niet goed. De rem zetten verloopt stroef en na een tijdje gaat de rem aanlopen. Wij hebben nu onze tweede Quest Sport (de eerste ging terug naar de winkel) en die heeft precies hetzelfde probleem. Het systeem is te licht en heeft volgens mij kinderziektes (de oude rem was anders). We hebben nu maar ervoor gekozen om de rem niet te gebruiken om te voorkomen dat deze kinderwagen ook kapot gaat.