Moulinex Fresh Express rood, wit

Kenwood KVL8320S grijs

4,5

MarciaW 28-10-2013 Product half jaar in bezit

1,3
Wat een waardeloos apparaat! Het enige wat het tot nu toe niet tot pulp gemalen heeft is parmezaanse kaas. Courgettes, uiten, alles komt eruit als snot, vliegt alle kanten op en doordat de raspen niet dicht genoeg langs de groente gaan trekt het apparaat hele lappen over de snijkegels. Hierna is het een gepruts om de kegel los te krijgen en verder te gaan met rondspetterende moes maken.
In eerste instantie dacht ik dat ik het apparaat verkeerd gebruikte, maar ik had hem meteen terug moeten brengen.
Of de groenten nu hard of zacht zijn en ik hard of zacht aanduw, het resultaat is dezelfde prut.
Ik heb een heel klein budget en dacht een goed apparaat gekocht te hebben dat vele jaren mee zou gaan.
Zeer teleurstellend.

Susannelangenndam 12-06-2013 Product maand in bezit

Wat een miskoop! Wat je er ook instopt, het loopt vast en wat er uitkomt spettert alle kanten uit!
Ik heb moulinex gebeld en zij hadden nog nooit van de klacht gehoord! Zij beweerden zelf het apparaat uitgebreid getest te hebben en er was geen enkel probleem geconstateerd!

jacky06 14-06-2012 Product paar dagen in bezit

7,3
Ik begrijp echt niets van de negatieve berichten hier.
Het is een ideaal machientje.
De grote fout die de meesten maken is door er te hard op te willen drukken, de raspen moeten het werk doen, en geloof me die zijn scherp genoeg! Als je te hard drukt moet de motor overuren maken, het is net als een elektr. tandenborstel daar moet je ook niet te hard op duwen!
Ik heb er zelfs jonge kaas mee geraspt (rode kegel)en dat ging ook prima

bijna 65 11-01-2012 Product paar weken in bezit

2,3
Ook ik ik vindt het de slechtste aankoop sinds tijden. Ik heb mijn mes er weer bij gepakt. Al mijn groenten bewaar ik in de koelkast, dus ze zijn echt knapperig. Ik kan er niet mee overweg. De groenten vliegen alle kanten op en als ik geluk heb in de opvangbak. Ik weet niet hoe een ander hierover denkt maar het is erg vervelend de knop ingedrukt te houden.(Ik heb de groenten nog tegen de ramen zitten en moet dus geluijk re ramen weer lappen). Daar ik erg veel rauwkostgroenten snij, leek het mij een geweldig apparaat, dus niet. Het spijt mij enorm, want moulinex was altijd een geweldig merk.

Myranda67 08-01-2012 Product paar dagen in bezit

7,3
Ik heb hem nu 2 dagen en kan me niet vinden in de negatieve reacties van anderen hier. Misschien heeft het er mee te maken dat ik al mijn voedingswaren in de koelkast bewaar. Hierdoor zijn ze wat harder en goed te gebruiken. Gisteren heb ik er van alles doorheen laten gaan en het ging prima. Gelijk een heerlijke salade van gemaakt met komkommer, appel, radijs, uiringetjes en geraspte kaas. Superhandig nu ik aan de lijn wil doen. In een wip maak je een maaltijdsalade klaar, waar je natuurlijk ook nog andere groenten en vis of kip doorheen kunt mengen... Bij mij staat hij voortaan op het aanrecht, en hij is trouwens ook heel makkelijk te reinigen!

Flurrie 29-12-2011 Product paar dagen in bezit

3,7
zelden zo teleurgesteld geweest over zo'n apparaat. Hij doet echt niet wat hij beloofd, alleen de komkommer komt er redelijk uit en de wortel. Het probleem is dat je groenten vast komen te zitten. Je bent meer tijd kwijt om alle pulp en groentenresten te verwijderen dan dat het gemak biedt. Ik voel me echt bekocht en ga morgen proberen het apparaat terug te brengen.
De messen zijn echt niet scherp genoeg, je aanrecht wordt een ravage van de rondvliegende groente en het werkt gewoon niet. Heel jammer, ik kan het niet anders zeggen. Dan is de 50 euro die ik betaald heb echt veel te veel.

cees555 10-10-2011 Product kwartaal in bezit

en iedereen maar waarschuwen voor die rommel van TEL SEL , EN WAT BLIJKT,de grote merken die altijd betrouwbaar zijn gaan op de zelfde toer.
van alles geprobeerd,maar het ding maakt voor dat hij vastloopt overal pulp van.
de naam had dan ook beter MOULINEX SAP EXPRESS geweest.
treurig dat men zo aan geld wil komen,en nog treuriger voor mijn kleindochter,die van haar spaarcentjes een kado voor opa kocht,die er niets mee kan doen.

Arina65 13-08-2011 Product kwartaal in bezit

4,7
Ik had best hoge verwachtingen van de machiene, helaas maakt hij het niet waar. Te grote stukken moet je kleiner maken en inderdaad loopt de machiene snel vast. Uiteindelijk het ik een snijplankje gekocht voor 10 euro en snij alles weer met de hand.En heb de salades die ik voor ogen had.

Kalk53 27-07-2011 Product paar weken in bezit

3,7
Ik heb de fresh express voor moederdag gekregen. Was er erg blij mee. Let wel WAS. Heb het eindeloos geprobeerd en dacht dat de wortels, uien en/of komkommer te zacht of te hard waren.

Ik kan mijn beoordeling nauwelijks motiveren. Alles is tot nu toe mislukt. Ik vind het zo jammer. Ik had mij zo verheugd op deze machine. De uien en paprika komen er als prut uit. Daarbij gaat er van alles tussen de kegel en de plastic houder zitten.

Kippewit 20-07-2011 Product paar weken in bezit

Ik begrijp niet waar al die negatieve reviews hier vandaan komen. Ik heb dit toestel nu enkele weken en het voldoet prima. Nee, je kan niet dezelfde kracht verwachten als van een volwaardige keukenrobot, maar dat is het dan ook niet. Het is gewoon een handig klein ding, dat je op het aanrecht kan laten staan. Makkelijk om snel wat dingen te snijden of te raspen, rechtstreeks in een kommetje, zonder dat je een beest van een keukenrobot uit de kast moet halen, messen moet gaan monteren of gigantisch grote opvangbekers tussen elke raspsessiemoet leegmaken in een andere kom.

Het doet gewoon wat het moet: raspen en snijden. Ik gebruik het nu zelf bijna elke dag, gewoon omdat het zo snel in elkaar klikt, heel weinig afwas is, en je direct in het goede kommetje kan raspen. Wat ik er al mee gedaan heb: wortels raspen en snijden, komkommer raspen en snijden, prei snijden, chocoladeschilfers maken, parmesaan malen. Ging allemaal heel goed.

Wat anderen schrijven over het eten dat door de hele keuken vliegt: weinig van gemerkt tot nu toe. Ja, er gaat al eens een schijfje komkommer over de rand, en bij het malen van parmesaanse kaas gaat er ook wel eens wat overboord (niet eens veel). Maar welke keuken blijft er tijdens het koken helemaal kraaknet?

In tegenstelling tot wat ik hier lees voelt het plastic en het toestel heel degelijk en solide aan. Ik heb niet de indruk dat dit ding snel stuk zal gaan. Misschien hebben veel mensen die hier een negatieve review schrijven het product gekocht met een ander doel voor ogen? Je mag echt niet dezelfde resultaten verwachten als van een volwaardige keukenrobot, maar gezien de omvang, de prijs en vooral het gebruiksgemak voldoet het voor mij prima. Ik heb dit ding in enkele weken al meer gebruikt dan onze grote keukenrobot in 5 jaar.

Een verbeterpunt is wel dat je zowel op je eten moet duwen als op de "aan"-knop. Handiger was geweest als je niet op de aan-knop moest duwen. Verder een prima ding.

Bjorn_1977 22-05-2011 Product paar weken in bezit

Ik heb nog nooit zo'n slecht apparaat gezien, had meer verwachting bij een moulinex. Bij het snijden van prei, paprika, uien trekt de molen grote stukken vast langs de kegel. Hierdoor krijg je de kegel bijna niet uit het apparaat en ben je een tijdje bezig om weer verder te kunnen. Snijden met de hand is sneller als met dit apparaat en is dus ook een grote afrader!

ejwaal 22-05-2011 Product paar weken in bezit

flutding ondanks grappig concept en vriendelijke vormgeving. raspen zijn niet scherp, motortje is niet sterk genoeg, raspschacht slibt dicht met zachte dingen, geraspt materiaal is niet netjes op te vangen door designfout. Helaas kan ik 'm niet terugbrengen maar het advies is om voor dit geld twee Microplanes te kopen die je leven lang meegaan en veel minder ruimte in beslag nemen. (wel op je vingertoppen letten want ze zijn ongemeen scherp;-)
Dus: spijt!!!!

bor-5 15-05-2011 Product paar dagen in bezit

1,3
Het materiaal is dun breekbaar plastik zit direkt verstopt en is dan met moeite te verwijderen,kortom een knoeiboel,en gewoon meteen teruggebracht. Het is geen moulinex waarvan ik kwaliteit van gewend ben. Jammer.

lies1309 12-05-2011 Product paar dagen in bezit

5,3
Makkelijk schoon te maken en in elkaar te zetten. Maar uitsluitend stevige/vaste groente snijdt de machine. Kool appel zachte kaas bijv. woorden bijna tot moes gemalen en stukken blijven tussen het mes gedeelte en de houder zitten waardoor het mes er niet uit te halen is. Ook in de vulschacht blijven stukken tussen de houder en aandruk staaf zitten en slecht door het demonteren zijn deze er uit te krijgen. Helaas ik ga hem terug brengen.

fabiola66 10-05-2011 Product paar dagen in bezit

leuk disign,ik heb al lekkere salades gemaakt,de hele familie gebruikt hem,makkelijk in gebruik.lekker voor een salade voor mee naar je werk.en zo schoon.een bak eronder en gooi er maar in wat je lekker vind,komkommer,radijs,wortel,bleekseldry,ui.even het kontje eraf snijden en aanstampen bij het laatst voor het laatste stukje.ik ben er zeer blij mee!ik dacht een goed gezond begin en geen dure salades meer kopen.

Aleksandra B 06-05-2011 Product paar dagen in bezit

5,7
Valt erg tegen (!), veel soorten groenten kan die niet snijden/raspen. Prei, bleekselderij, uien en kool gaan gelijk langs de kegel vast zitten en dat ben je tijdje bezig! Tegen die tijd heb ik het wel met de hand gedaan. Alleen worteltjes, kaas (maar niet te jong) en komkommers gaat goed, de rest kun je wel vergeten. Van mij mag die terug naar de winkel.

aniram 27-04-2011 Product paar dagen in bezit

ik heb sinds enkele dagen de fresh express van moulinex en ben er erg blij mee. komkommer, wortelen en kaas raspen en gaat allemaal heel makkelijk na gebruik afspoelen of in de vaatwasser.