Bosch MC812M865 zwart - Reviews

Inhoud mengbeker
3,9 liter
Functies
kloppen en mixen, kneden, hakken en snijden
Mixer functies
kloppen, mixen, pureren, hakken, snijden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MC812M865 zwart op Kieskeurig.nl.

Jorine 08-01-2020

Eindelijk!

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

Sinds we hem hebben, heb ik hem elke dag met veel plezier gebruikt. Het is een heerlijke machine, vooral als je wat meer te snijden hebt. De blokjes zijn geweldig. Ik heb er zelf ook de allessnijder bijgekocht en die is bijvoorbeeld ook handig voor babykoekjes te verkruimelen voor door het fruit...
Paar (kleine) verbeterpuntjes:
bij het blokjesmes krijg je een soort van stamper waarmee je de groente die vast zit in het blokjesmes los kan makendie erin zijn blijven zitten. Alleen past die stamper er helemaal niet goed op. Met het achtereind van een gebaksvorkje lukt dat beter en sneller zonder dat je dan pvc in je eten krijgt. Het laatste beetje (0,5cm) groenten gaat ook tussen het mes en de deksel inzitten maar dat is zo weinig dat je dat zo kan pakken en even kan snijden.
De kom is groot genoeg voor een hele spitskool. Doe je meer dan kan het bij de aandrijfas in het midden vd kom soort van overlopen en is het er wat lastig uit te peuteren.
Op zich is alles logisch wat bij elkaar hoort aan onderdelen, maar de grijze aandrijfas zat (zonder dat we het wisten) in het ding van de deekhaak en het mes, dus we dachten eerst dat het niet compleet was.
En de bak kan er op een paar manieren op, maar alleen zoals op de foto afgebeeld is het goed, anders werkt het niet en ben je eerst aan het klungelen omdat je niet snapt waarom niet omdat alles netjes vastgeklikt zit.
Kortom, het is zeker een aanrader als je al het snijwerk zat bent! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

mamapecto 13-12-2019

keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

werkt prima mooi apparaat, jammer, dat de allessnijder er niet bij zit en je deze moeilijk kan kopen in de winkel !!! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Viviënne 24-01-2019

Verkeerde construktie in het mes.

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

De blokjes snijder is fantastisch, ik had het nog nooit gezien. Maar ik gebruik dat nu dagelijks. Het hoogte verschil in het mes dat roteerd voor de groente te snijden is te klein. Je kunt de kom nog geen 1/3 vol maken. Want meer dan redt hij het niet en ik had hem net gekocht omdat er een 3,9 liter bak bij zat. Zodat ik niet meerdere keren de groente hoefde te snijden.
Wat ik ookmjammer vond is de slechte handleiding. Ik keek op YouTube en voor het type van mij vond ik alleen een Russisch filmpje die de blokkensnijder uitlegde. Dat kan beter. Het filmpje met die autocoureur is bijzonder irritant.

Siebe 29-10-2018

handzaam op het aanrecht

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

Er kan heel veel met deze tool. Raspen/slicen en mixen gaat heel snel. Jammer dat de plastic bak een beetje goedkoop oogt. Al met al kan deze keuken hulp een hoop.

TriumphTR3a 26-10-2018

top machine

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

Met deze machine kun je jezelf helemaal uitleven. In het verleden kochten we voornamelijk gesneden groenten maar deze machine doet dat zo makelijk en schoonmaken is achteraf ook beter dan bij andere machines. Enige wat ik mis is de citrus pers die niet bij deze uitvoering zit maar wel in een mindere machine. Hopelijk is deze beschikbaar als accesoire. Met de citruspers erbij zou de machine helemaal aan mijn verwachtingen voldoen.

Anel 24-10-2018

Fijne keukenhulp

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

Wat zitten er veel accessories bij deze foodprocessor. Dit nodigt uit om veel recepten te maken. Het is wel even zoeken wat precies waar bij hoort ondanks de plaatjes bij de gebruiksaanwijzing. Als je alles een keer hebt gebruikt weet je het wel. Er zit jammer genoeg geen opbergbox bij om de hulpstukken in op te bergen. Ik heb brooddeeg gemaakt en dit ging perfect. Brooddeeg is wel wat zwaar dus je moet het apparaat wel vasthouden, op het laatst ging hij namelijk wel een beetje erg schudden. Slagroom kloppen is ook ideaal, je hebt je handen vrij dus je kunt ondertussen snel met iets anders verder. Er lekte wel slagroom via de vulopening naar het midden van de mengkom, waardoor het in het draaiende gedeelte kwam, richting de motor. Het apparaat is niet heel stil maar dat vind ik niet erg tijdens het koken. Het is erg fijn dat (bijna) alle onderdelen in de vaatwasser kunnen. Hierdoor gebruik je het apparaat veel vaker. Klein nadeel is wel dat het water niet weg kan lopen van de onderkant van de mengkom en dat het veel ruimte inneemt in de vaatwasser. De grote mengkom en blender zijn voor het bereiden van hoeveelheden voor een gezin wel ideaal. Jammer genoeg zit er geen schenktuit in de blender. In de mengkom zitten ribbels aan de binnenkant wat bijvoorbeeld beslag eruit schrapen lastig maakt. Het apparaat is mooi vormgegeven en ondanks dat deze best groot is staat het mooi op het aanrecht. Ik heb deze foodprocessor pas net in huis maar ik weet nu al dat ik er veel plezier aan ga beleven. In een week tijd heb ik al een aantal recepten gemaakt die ik altijd al eens wilde maken en ze zijn goed gelukt. Het bevestigen van de blokjessnijder was wel even een gedoe want de beschrijving is erg onduidelijk. Toen het gelukt was had ik perfecte blokjes wortel voor in de soep. Er bleven wel stukken wortel in het mes vast zitten, dit heb ik er met een vork uitgepulkt want met het hulpstuk wat erbij zit lukte het niet omdat het te vast zat. Het nodigt niet echt uit om de blokjessnijder nogmaals te gebruiken. Al met al een fijn apparaat die je veel werk uit handen neemt.

Ingewal 24-10-2018

Echt een multitalent

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

Een multitalent in de keuken die het verdient dat je de tijd neemt hem te leren kennen. De handleiding is niet de makkelijkste, maar uiteindelijk kom je eruit en dan is het genieten geblazen!

Hakken, snijden, patat maken of wok groentes. Blenden mixen of opkloppen, alles kan!
Superfijn dat de basis niet meer zo een afzichtelijk ding in je keuken is maar ook gewoon gezien mag worden! Even de blender kan erop of de grote kom en je kunt aan de slag! Hier enorm blij met ons nieuwe multitalent!

LisanneGroningen 22-10-2018

Ingewikkeld apparaat wat zeker wel doet wat hij be

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

Geweldig apparaat! Enorm veelzijdig, alles wat je zou willen doen in de keuken, daar kun je deze keukenorins voor gebruiken! Wel is de handleiding erg onduidelijk waardoor het lang duurt voor je m aan de praat hebt!

Fleur78 20-10-2018

Aanwinst in de keuken

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

Ik heb sinds kort de Multitalent Foodprocessor van Bosch in mijn bezit. Hij heeft een mooi plekje gekregen op het aanrecht, waar eerst de blender stond. Door de extra blenderkan hij deze foodprocessor was die overbodig geworden. Met de verschillende mesjes snij ik nu mijn groenten in alle gewenste vormen. Ook de mixer gebruik ik met grote regelmaat. Deze Foodprocessor is echt een multitalent in mijn keuken

Josee 16-10-2018

Multifunctionele keukenmachine

Geschreven voor: Bosch MC812M865 zwart

ik vind de veelzijdigheid van de machine super. Het apparaat is ook erg veilig in gebruik, werkt niet als de onderdelen niet goed bevestigd zijn.Het maakt ook niet teveel lawaai. De meeste onderdelen kunnen ook in de vaatwasser.