Magimix 18904 rood - Expert review

Inhoud mengbeker
3,5 liter
Functies
kloppen en mixen, kneden, citruspers, blender, sapcentrifuge, vleesmolen
Mixer functies
kloppen, hakken, snijden

Voor dit product hebben we alleen expert review(s)

BesteProduct.nl 14-11-2017

Magimix Cook Expert: Kan alles en meer

Met de Magimix Cook Expert is er een serieuze concurrent in dit segment machines neergezet. Ik begrijp dat de prijs en de omvang van dit apparaat een behoorlijke schok voor sommigen zijn. Het apparaat verdient echt een plek op het aanrecht om zoveel mogelijk gebruikt te worden. Zie het als een verlengstuk van de keuken, een extra kook- en stoomgelegenheid. Moet je even snel wat snijden? Je 'gooit' het in de foodprocessor en klaar ben je. Ik hoop dat Magimix dit product vergeet terug te vragen na mijn review en dat 'ie fijn op mijn aanrecht kan blijven staan.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Kookfunctie
  • Foodprocessor
  • Kneedfunctie
  • Instellingen op display instelbaar

Nadelen

• Zwaar
  • Neemt veel ruimte in
BesteProduct.nl 14-11-2017

Magimix Cook Expert: Kan alles en meer

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Kookfunctie
  • Foodprocessor
  • Kneedfunctie
  • Instellingen op display instelbaar