Bosch MUMS2VM00 zwart, zilver - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch MUMS2VM00 zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Merel 11-10-2022

Fantastisch

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo blij met deze keukenmachine. Veel functies en mogelijkheid tot uitbereiding (wat ik top vind). De machine zelf ziet er super mooi uit, is gemakkelijk schoon te maken en fijn in gebruik.

Bosch Keukenmachine 15-12-2021

handig en compact

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] naast een grote gebruiksvriendelijkheid is het apparaat compact en dus makkelijk op te bertgen na gebruik.

r**3@k**l.nl 27-11-2021

Onze keuze voor Bosch

Gezien de goede ervaringen die wij hebben met andere Bosch-apparaten (wasmachine, vrieskast etc.) was de keuze voor een Bosch keukenmachine niet moeilijk.
Het apparaat ziet er solide uit, is compact en doet zijn werk (hopelijk) nog vele jaren tot tevredenheid. Maar daar hebben we alle vertrouwen is.

Pluspunten

• degelijk
  • compact
  • uitbreidbaar

Tineke 20-06-2021

Bosch keukenmachine MUMS2VM000

Wat een fijn apparaat! Ik hoef de mixer niet meer zelf vast te houden, maar kan gewoon wachten tot het klaar is. Mijn baksels geven een prachtig resultaat!

Nikira 22-03-2021

Top apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een prachtig apparaat die werkt zoals die moet werken. Tot nu toe is geen enkele deeg of mix teveel en vind ik het apparaat relatief stil in gebruik. Hij is compact en bergt makkelijk op. Wat ook makkelijk is, is de opbergmogelijkheid van de kabel, dat was een verrassende optie.

Jeffrey 20-03-2021

Compact en sterk!

Afgelopen weekend de keukenmachine meerdere keren uitgeprobeerd; eerst voor een brooddeeg, vervolgens voor een pizzadeeg. We hebben nooit eerder een keukenmachine gehad, het in gebruik nemen van de keukenmachine was heel eenvoudig, de handleiding was eigenlijk niet nodig. Alles werkt zo vanzelfsprekend, en is zo gedraaid en in elkaar geklikt. De pizza was heerlijk gelukt! De afwerking van het design met glanzend zwart en RVS staat erg mooi in onze keuken. We gaan hier zeker nog veel meer mee maken!

Pluspunten

• Compact
  • Sterk

Robin74 17-03-2021

Topproduct: vrouw en kind zijn er dolblij mee!

Pluspunten

• Compactheid
  • Anti-slipvoetjes
  • Sterke motor
  • Accessoires los te koop

Nathalia 17-03-2021

Topapparaat: vrouw en kind zijn er dolblij mee!

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Eerst een Chinese machine geprobeerd, maar de motoren daarvan zijn gewoonweg niet goed. Deze Bosch heeft echt een goed motor en de resultaten van de cakes, broden, taarten, etc. zijn dan ook geweldig! De anti-slip voetjes, de compactheid en de sterke motor zorgen ervoor dat dit een topproduct is. Ook fijn dat er losse accessoires te koop zijn!

Willem 16-03-2021

Top Apparaat

Na jarenlang alles met een handmixer of met de hand gekneed te hebben, nu toe aan een echte keukenmachine.
Het compacte design sprak me erg aan in onze kleine keuken. Vandaar deze machine.
Geen spijt tot nu toe. Alles kneed hij zonder problemen. Zonder problemen kneed en mixt hij alles.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veelzijdig

Minpunten

• Beweegt veel tijdens deeg kneden

Wendy81 15-03-2021

Mooi, fijn, compact apparaat

Deze keukenmachine is mooi compact, geen sta in de weg op het aanrecht en oogt ook nog eens goed. Ook is het een lichtgewicht apparaat! Er zitten zeven verschillende standen op, wat het apparaat bijzonder gebruiksvriendelijk maakt. Ook het deksel met vulopening is erg fijn zodat de ingrediënten netjes in de mixkom blijven. Ik heb hier al diverse verschillende producten in gemaakt en ik ben er erg tevreden over. Een aanrader!

Pluspunten

• compact
  • mooi design
  • lichtgewicht

wendy81 15-03-2021

Mooi, fijn en compact apparaat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze keukenmachine is een lust voor het oog. Staat mooi op je aanrecht en neemt niet teveel ruimte in beslag vanwege het compacte design. De onderdelen zijn gemakkelijk schoon te maken en de losse onderdelen zijn vaatwasserbestendig. Het apparaat heeft 7 standen, dat is echt heel fijn en een deksel zodat je deeg niet alle kanten op stuift. Als het deksel erop zit kun je ook ingredienten toevoegen in de vulopening. Ik heb hierin meerdere dingen al gemaakt, taartdeeg, pizzabodem, eierkoeken, pannenkoekenmix en het deeg wordt goed geroerd. Ik heb het 1 keer extra moeten roeren, maar dat lag denk ik meer aan de lagere snelheid die ik aan had gezet dan aan het apparaat zelf. Ik ben er echt mee in mijn nopjes en raad het zeker aan!

Leeuw57 14-03-2021

Top apparaat met een mooi design en formaat

Mooi praktisch design
De MUMS2VM00 is gewoon mooi in zijn eenvoud. Een compact model met een mooie uitstraling. De meegeleverde accessoires voldoen prima voor het kloppen, kneden en mixen van ingrediënten. De motor is krachtig en het gebruiksgemak is groot. Schoonmaken is snel en goed te doen. Niks ingewikkelds aan. Ik ben zeer tevreden over dit Bosch apparaat.

Pluspunten

• design
  • formaat
  • gemakkelijk te reinigen
  • gebruiksgemak

Brigitte 14-03-2021

Bakken met gemak

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb de keukenmachine nu enkele weken. Het maakt het bakken nog leuker. De 3 accessoires kneedhaak, roergarde en klopgardewerken werken alle drie even goed. Terwijl de machine aan het werk is kan jij ondertussen wat anders doen. Daarnaast is het meeste zo gemixt, power heeft de machine zeker. Zo heb ik al een heerlijke luchtige cake gemaakt waarbij de eerste vraag die ik kreeg was hoe lang ben je aan het kloppen geweest. Ik laat de machine gezien het mooie uiterlijk en de compactheid in mijn keuken shinen.

j.pos 13-03-2021

Compacte keukenmachine

De keukenmachine zat goed verpakt in de doos. Fijn dat er naast de handleiding ook recepten bij ztten en een flyer met een QRcode, waarmee je nog veel meer recepten kunt vinden.
De keukenmachine is uitgerust met een tool om deeg te kneden, een garde voor kloppen en een garde om beslag te mixen. Het snoer is lang genoeg voor het gebruik bij ons in de keuken.
Het uiterlijk van het apparaat is fantastisch, zeer compact en met de kleuren zwart en roestvrij staal een echte blikvanger in de keuken.
Door de knop links bovenop in te drukken, kun je het rechtergedeelte boven de mengkom omhoog zetten om de juiste mixer erin te klikken. Dit gaat eenvoudig.
Het is even uitproberen op welk moment je het spatdeksel het beste op de kom kunt plaatsen. Dit kan op het moment dat het bovendeel nog niet geheel naar beneden is geplaatst.
Het apparaat staat stevig op het aanrecht door de zuignappen. Wanneer je een deegbal kneed met de deeghaak, gaat de kom wel heen en weer en hoor je een bonkend geluid.
Het gebruik spreekt voor zich. Er zit geen timer op het apparaat, maar voor mij geen gemis.
Het geluid van de mixer is mijns inziens gemiddeld.
Hoewel de boter op kamertemperatuur was, was de boter toch niet geheel door het beslag gemixt met de beslagmixer. In een latere poging blijkt het beter te werken door eerst de eieren te mixen of de boter te smelten.
Heerlijk zo´n spatdeksel! Geen vieze beslagspetters meer op mijn muur!
Schoonmaken van het deksel, de mixer en kom is eenvoudig.
Inmiddels zijn alle tools met succes gebruikt bij het kloppen van eiwitten, mixen van beslag en het mengen van deeg.
Al met al een goed begin van deze nieuwe ervaring met de Bosch MUMS2VM00.

Pluspunten

• compacte machine
  • mooi design
  • eenvoudige bediening
  • eenvoudig schoon te maken

Minpunten

• prijs
  • bonkende machine bij deeg
  • mixt boter in midden kom niet volledig

Ay00 12-03-2021

Super handige keukenmachine

Mijn zijn handige kleine formaat past hij perfect in mijn kleine keuken. Ook heeft hij handige zuignappen aan de onderkant waardoor hij niet snel kan verplaatsen. Tevens ziet hij er ook erg mooi uit. Ik heb er nu pannenkoeken, monchou taart en pizza mee gemaakt. Hij kan prima 1.5kg deeg kneden. Zeker waard voor je geld! Als je heel vaak deeg kneed zou ik toch voor een wat krachtigere motor gaan of een zwaarder machine nemen omdat je ziet dat hij nog al schommelt tijdens het kneden. Dat is het enige minpuntje wat ik heb ondervonden. Kortom tot nu toe erg tevreden en zeker waard voor je geld! Klein van formaat maar doet zijn werk goed!

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Goede prijs
  • Snel schoon te maken en vaatwasserbestendig

Minpunten

• Schommelt erg bij het kneden van deeg

Kan geen foto uploaden 12-03-2021

Super machine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijne keukenmachine!! Ben erg blij met wat je allemaal kunt maken. Supermooi design en makkelijk schoon te maken. Maakt ook niet heel veel geluid met mixen op de hoogste stand.

Brigitte 10-03-2021

Bakken met gemak

De keukenmachine is compact waardoor ik deze in de keuken kan lasten staan en direct kan gebruiken wanneer ik wil bakken. Heerlijk dat je niet meer zelf hoeft te mixen en kneden maar de machine aan kan zetten en zelf andere dingen kan doen. Zo heb ik ook geen vieze deeghanden meer.

De motor is lekker krachtig waardoor je deeg snel gekneed is en je producten zo gemixt. Hiervoor kan je kiezen uit 7 standen. Er zit ook een anti spat deksel bij, ondanks dat begin wel met mixen op de laagste stand wanneer je niet veel vloeibare producten in de kom hebt zitten anders heb je alsnog wat extra op te ruimen.

Er zit en deeghaak en twee mix onderdelen bij. Ik ben van plan nog wat onderdelen bij te bestellen zodat de machine ook voor andere keukentaken het gebruiksgemak kan bieden.

shirlos 10-03-2021

Een mooie en compacte keukenmachine

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De keukenmachine is fijn om mee te werken, echter ik vind de spatdeksel om die er op/af te doen wel een beetje onhandig. Voor de rest doet de keukenmachine wat je van hem vraagt. Hij pakt mooi alle ingedriënten mee en kneed ze goed door elkaar. Ben ook erg blij met de 900W versie, want met dat vermogen lijkt die goed mee overweg te kunnen.

Diane 10-03-2021

Heel fijn keuken apparaat

Een ideale keukenhulp! Slagroom in zeer korte tijd geklopt, zwaar deeg ook geen probleem. De randen worden zo goed als geheel meegenomen dus geen deeg aan de randen wat achter blijft
Er zit een pulse stand op, het spatscherm is ideaal om producten toe te voegen zonder spetters, eitje kan je er op stuk tikken en erbij gooien.
Een krachtige motor wat van slagroom tot brooddeeg zonder problemen mixt met weinig herrie. De machine is niet erg zwaar maar wel degelijk en sterk.

• Krachtig voor allerlei mixen
  • Rvs kom
  • Het spatscherm
  • Weinig herrie

Minpunten

• Niet al te grote kom voor grotere baksels

Bianni 10-03-2021

fijne gebruiksvriendelijke keukenmachine

ik heb deze machine een aantal weken getest, ik was er geen gewend maar dit is wel een hele fijne machine. Erg gebruiksvriendelijk. Staat stil op aanrecht bij gebruik door zuignappen aan de onderzijde. Niet een heel grote kom, dus voor 1 taart of cake helemaal prima, maar niet met grotere hoeveelheden. Garde gaat naar achteren als je stopt, zodat je makkelijk nog wat kunt toevoegen. Of via de deksel met een gat erin kun je makkelijk vloeistoffen toevoegen. Makkelijk schoon te houden, accessoires kunnen in de vaatwasser. Apparaat neemt niet veel plaats in.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • uit te breiden
  • stevig maar niet zwaar

Minpunten

• geen grote hoeveelheden