Philips Lumea SC2004 - Reviews

Soort ontharing
IPL
Lichtsterkte
2,5 - 5,6 J/cm2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Lumea SC2004 op Kieskeurig.nl.

8,1

Jud01 03-11-2016

Langdurig resultaat

Geschreven voor: Philips Lumea SC2004

Heb wel wat hardnekkige haargroei op de onderbenen. Hoewel de haren (nog) niet overal permanent zijn verdwenen, wel heel fijn dat het zeker voor wel 6 weken weg blijft. Heb het nu meerdere malen op mijn benen gebruikt en op grote delen van de onderbenen heb ik geen haargroei meer... iets wat met harsen nog nooit gelukt is. Het kost wat... maar ik ben nog niet eerder zo glad geweest.

Beah 04-12-2015

Toestel werkt OK, maar....

Geschreven voor: Philips Lumea SC2004

De duur dat het behandelen duurt is wel heel erg onderschat. Tegen dat beide onderbenen behandeld zijn is het toestel al aan heropladen toe. En het duurt inderdaad wel enkele weken tot je wat resultaat merkt.

Geralda 20-02-2014

Dit product heeft mij niet geholpen.

Geschreven voor: Philips Lumea SC2004

De Philips Lumea is heel gebruiksvriendelijk. Het gebruik spreekt voor zich. Maar het resultaat valt ontzettend tegen. Hoewel ik me precies aan de te flitsen tijdstippen hield, bleef ik erg last houden van haargroei in het gezicht. Het werd iets minder, maar scheren bleef noodzakelijk. Bovendien veranderden een groot aantal zwarte haren in witte. Iets minder zichtbaar, maar als je over je kin strijkt, voelt dat net zo erg als zwarte haren.