Indesit DIFP 28T9 A EU - Reviews

Kleuren
zilver

Shaines 31-08-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende vaatwasser

Deze vaatwasser werkt super stil. Bij het eerste gebruik dacht ik dat het niet deed. Ik heb de "auto" programma ingeschakeld en ik merkte niks. Na 20 seconde merkte ik dat de water begon te stromen. Gedurende de wasprogramma merkte ik helemaal niet dat de vaatwasser aan stond. Zo stil werkt het.
De vaatwasser heeft het werk heel goed gedaan, want al de zeer vuile borden en bestek en glazen van de BBQ waren superschoon en helemaal droog.

Het inbouwen was ook een makkie. Dit was een vervanging van een defecte vaatwasser. Er zat een duidelijke handleiding erbij hoe het in te bouwen en de gebruikershandleiding van de vaatwasser is ook duidelijk.

Het is zeker een aanrader. Zeker de prijs/kwaliteit is super.

Pluspunten

• Super stil
  • Gebruiksvriendelijk
  • Ruim

Minpunten

• Nog geen gevonden.

Gem 11-06-2016 Product paar dagen in bezit

ordernummer VK539414

Tot op heden zeer tevreden, bijna geruisloos, moesten echt goed luisteren of de machine z'n werk deed. Vaat komt er schoon en droog uit,kortom goede vaatwasser

Heuvel 26-02-2016 Product paar weken in bezit

9,4
Deze Vaatwasser, ruim een week in bezit. Echt n top Vaatwasser, stil en alles goed schoon. Aanrader!!

E_B 25-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Wat een heerlijk stille vaatwasser is dit. Onze vorige Zanussi machine ging 18 jaar mee, achteraf gezien had ik eerder moeten vervangen, deze wast veel beter schoon, er kan veel meer in (ook onze borden van 27 cm), rekjes kunnen omklappen, A++ zuinig, gunstig geprijsd, dus helemaal niets op aan te merken. Nu nog hopen dat ook deze 18 jaar meegaat.
Ik heb slechts 1 keer eerder een beoordeling gegeven, maar dat was omdat ik zo ontevreden was (Samsung), maar deze verdient een echte aanbeveling.

Van aken 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

6,8
Op het eerste gezicht is het een degelijke afwasmachine. Het apparaat is heel erg makkelijk in gebruik. Ook ging het plaatsen gemakkelijk en wordt de afwas mooi schoon. Prima aankoop

vaatwasser om blij van te worden 29-11-2015 Product paar dagen in bezit

Pas een paar wasjes gedaan maar perfect schoon en droog. ook aardig stil.gewoon een hele fijne vaatwasser.

h 24-11-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
fijne stille machine, enige wat mist is een handleiding in nederlands of engels, wel online te krijgen dus geen probleem

Jan.. 14-05-2015 Product maand in bezit

Prima vaatwasser. Indesit actie voor 2015: " binnen 30 dagen na aankoop van de vaatwasser kun je aanmelden voor gratis 3 jaar extra garantie bij indesit Nederland". Even googelen voor nadere informatie over deze actie. ( totaal 5 jaar garantie) Een minpunt van de vaatwaser is: "er kunnen geen grotere borden in de vaatwasser dan 25 centimeter"

willemhoe 10-05-2015 Product paar dagen in bezit

Een paar dagen in huis doet prima en doet heel makkelijk wat ie doen moet . Duurzaamheid is afwachten natuurlijk.

mwisman 18-04-2015 Product kwartaal in bezit

Op de "ecostand" is het wasresultaat niet 100%. Bij het opruimen de vaat goed nalopen op achterblijvende resten. Tevens is het droogresultaat ook niet al te best. De vaat is nog aardig nat na een wasbeurt. Na het beeindigen van de wasbeurt de deur direct openen om zo een nachtje te laten drogen.
Verder is hij muisstil! Soms twijfel je of hij wel aan staat of niet en het energieverbruik (en water) is extreem laag. (mits op de ecostand). Je moet dan wel even geduld hebben voordat hij klaar is met de vaat (3,5 uur).

Maar goed al met al icm met de prijs is het een prima machine. Wat moet je verwachten van een vaatwasser van iets meer dan 300,-?

Botikro 04-03-2015 Product paar dagen in bezit

Indesit extreem stil!
Ruime indelingsmogelijkheden, A++ energie. Programma simpel instelbaar incl. kort programma. Wasresultaat prima. Duurzaamheid cijfer 7 ingevuld, kan ik nog niets over zeggen.
Zeer tevreden over aankoop en leverancier Bemmel & Kroon te Den Haag. Goed geholpen door de verkoper, alle ( inbouw) vaatwasmachine staan naast elkaar te beoordelen. Laten installeren via van Bemmel & Kroon. Netjes, correct en snel gedaan.
Indesit vaatwasser is een aanrader !!

Tailgunner666 17-02-2015 Product paar weken in bezit

Ruime programmakeus, waarbij het eco programma nog minder dan 1 kwh verbruikt en maar 9 liter water. Wat het meest opvalt is dat je 'm nauwelijks hoort: met 42db heel erg stil!
Wast goed schoon. Voor het geld een erg goede machine, mits die natuurlijk lang meegaat. Kan daar natuurlijk nog niets over zeggen. Gekocht bij BCC (Hengelo). Vooraf met enige scepsis, maar de service was inderdaad van zeer hoog niveau. er moest het een en ander speciaal voor ons geregeld worden door de verkoopster, en dat deed ze met verve! Ze belde zelfs na een week op of alles goed was gegaan en of die beviel. Dit mag ook wel eens gezegd worden. Kortom, zowel de machine als BCC een aanrader.

p.douve 27-01-2015 Product paar dagen in bezit

qua duurzaamheid nog niet veel te vertellen maar qua inbouw* en programma mogelijkheden is dit een prima vaatwasser voor een mooie prijs. Fluisterstil en geeft prima droogresultaten. Alleen plastic bakjes, bekers etc komen er niet geheel droog uit op de meest gebruikte stand 3. Nogmaar even experimenteren met de andere programma's. *inbouwen: waterpas stellen middels voorpoten en achterpoot (via de voorkant)! en de machine zelf vastzetten middels 2 schroeven vanuit de binnenkant. Het kastfrontje is eigenlijk een fluitje van een cent en door de meegeleverde accessoires nog enigzins te verstellen. Definitief vastzetten middels 4 schroeven. Al met al een prima aankoop via Mediamarkt online.

Robert250 07-11-2014 Product paar dagen in bezit

Na een paar dagen is het al duidelijk. Een fantastische vaatwasser voor een lage prijs. Er kan veel in, praktisch ingericht. Wast zeer geluidsarm en heel schoon. Wat wil je nog meer? Als hij ook nog eens lang meegaat, dan weet ik het nu al: de volgende wordt weer een Indesit!

Meryam 31-10-2014 Product paar dagen in bezit

Fijne, overzichtelijke machine die weinig geluid maakt, en dat voor een zachte prijs. Hoop dat de gelukkige wittebroodsweken lang mogen aanhouden.

oma1962 30-10-2014 Product maand in bezit

na lekkage bij installatie,enreparatie door monteur wast de machine perfect. ook droogt de machine goed

pietjebell65 29-10-2014 Product paar dagen in bezit

Prijs kwaliteits verhouding is goed .Hij werkt goed naar behoren. hij is makkelijk in te laden. het geluid is zoals het hoort netjes still.

kamaya 29-10-2014 Product paar weken in bezit

mooie vaatwasser zeer stil 42 DB RVS mooi apparaat gunstige prijs aanrader ben er zeer tevreden over

sapphirra 26-10-2014 Product paar dagen in bezit

mooie keuze voor niet teveel geld, heel veel opties, en heel energiezuinig. je kunt de indeling naar wens veranderen en de vaat is schoon, wat wil je nog meer :)

PvT72 25-10-2014 Product maand in bezit

Het wasresultaat is over het algemeen goed, alleen bij het meest zuinige programma is het niet krachtig genoeg om erg vette items goed schoon te maken.
Het gebruiksgemak is erg goed en de indeling is top! Er kan veel meer in dan in onze oude vaatwasser. Duurzaamheid kunnen we nu nog niets van zeggen, maar hij maakt een degelijke indruk. Wij zijn tot nu toe erg blij met deze aankoop!