De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VW47SM op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

r**t@h**t.nl 28-06-2022

Goede machine

Geschreven voor: ETNA VW47SM

Mijn vaatwasser is een smal exemplaar en niet direct gangbaar. Voor mijn installateur was dat geen enkel probleem. Gezien mijn leeftijd en weinig gebruik was een redelijk geprijsde machine van Etna (oud en vertrouwd merk!) een goede keuze. Met heel veel keuzes aan wasprogramma’s. Voor mij meer dan voldoende. De machine was vrij geruisloos en schoon! Voldoet geheel aan mijn wensen!

Officiele reactie van Atag 30-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en de indeling van de wasmachine. Fijn dat de wasmachine ook goed schoon en geruisloos wast!
We wensen je nog veel plezier met je aankoop!

Kim
Webcare ETNA

HansvL 25-04-2022

Een aanrader beval in alle opzichten.

Geschreven voor: ETNA VW47SM

Fantastische vaatwasser, zijn prestaties zijn gelijk aan een grote. Veel inruim ruimte, veel nuttige programma's. Weinig geluid, duidelijke display. Kortom ik kan een ieder die geen ruimte heeft voor het plaatsen van een grote vaatwasser deze zeker aanraden.
En last but not least is de prijs ook goed te doen, dus prijs/kwaliteit zijn geheel in verhouding.

Pluspunten

• bediening
  • geluid
  • schoon
  • droogt prima
  • eco

Minpunten

• piepgeluid bij einde programma mag iets luider.

Officiele reactie van Atag 26-04-2022

Beste Hans,

Een 10! Wat fijn, bedankt!
Wat ontzettend leuk om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt.
Voldoende ruimte in de vaatwasser en toch klein genoeg om weinig ruimte in te nemen.

Wij wensen jou nog heel veel plezier van de VW47SM

Ellen

henk.wilma 03-01-2022

bevalt niet zo goed , laden lopen niet soepel.,
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Officiele reactie van Atag 05-01-2022

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw beoordeling maar wat vervelend dat de lades niet soepel lopen. Wellicht kunt u voor de zekerheid controleren of alle wieltjes nog intact zijn of misschien wordt er iets geblokkeerd? Mocht er iets afgebroken zijn of niet compleet mag u uiteraard altijd even contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8821 803 bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 20.00 uur en op zaterdag van 8.00 uur tot 16.30 uur.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

m**n@y**o.com 24-12-2021

Goed is goed

Geschreven voor: ETNA VW47SM

Na vele produkten online gezien te hebben is onze keus toch naar dit merk gegaan.
Vormgeving, bedieningsgemak en prijs gaven de doorslag.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Langzaam

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Leuk om te lezen dat je na onderzoek voor de VW47SM van ETNA hebt gekozen. Bedankt voor het vertrouwen en deze mooie review. Fijn dat de vaatwasser aan al je wensen voldoet.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

MiekeC. 10-11-2021

Compacte inbouw vaatwasser.

Geschreven voor: ETNA VW47SM

Mooie compacte volledig geiintregeerd 45 cm brede inbouw machine, prima voor 2 pers. huishouden met veel keuze in was en spoel programma's. Het geluidsniveau van draaiende machine valt reuze mee. De vaat wordt goed schoon. De bovenste korf is in hoogte verstelbaar. De grote van het bestekmandje valt wel tegen, is erg klein.

Pluspunten

• waarde voor geld
  • bovenste korf in hoogte verstelbaar

Minpunten

• Bestekmandje erg klein

Officiele reactie van Atag 11-11-2021

Beste Mieke,

Bedankt voor je mooie beoordeling! Feedback voor de verdere productontwikkeling is altijd erg welkom! Wat fijn dat deze vaatwasser verder goed bevalt en wij wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Ed Jansen 10-02-2021

Prima handige vaatwasser en lekker compact

Geschreven voor: ETNA VW47SM

Als ik geweten had dat afwassen zo eenvoudig was.En dat het er zo schoon uit kwam,had ik hem al veel eerder aan geschaft.

Officiele reactie van Atag 12-02-2021

Beste Ed Jansen ,

Bedankt voor deze enthousiaste review en mooie score. Een 10, daar zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden over de vaatwasser.

Wij wensen je veel plezier me je aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke

senioren 10-02-2021

Compacte geheel geintegreerde vaatwasser,

Geschreven voor: ETNA VW47SM

onze eerste vaatwasser ( wij zijn 81 en 74 jaar) moest in een bestaande keuken komen, was dus gebonden aan kleinere afmetingen. Duidelijke gebruiksaanwijzingen, werkt goed, maakt weinig geluid. Heeft alles wat je nodig hebt. We zijn er zeer bij mee.

Officiele reactie van Atag 11-02-2021

Beste Senioren,

Wat leuk om te lezen dat jullie blij zijn met jullie eerste vaatwasser.
Ik wens jullie veel gemak van de VW47SM.

Groet Heidi

Mike Brookes 05-01-2021

keuken

Super vaatwasser.
Hij doet zijn werk goed alles schoon en droog.
En ook belangrijk maakt weinig geluid

Pluspunten

• schoon en droog
  • weinig geluid

Minpunten

• nog niet gevonden

Officiele reactie van Atag 07-01-2021

Beste Mike,

Bedankt dat je de moeite neemt om deze review te plaatsen. Wij zijn blij met alle feedback, deze nemen wij dan ook mee in de verdere ontwikkelingen.

Veel ( afwas) plezier gewenst.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA