Bosch SMV88QX16N - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Jeroen 21-01-2021

Boven verwachting

Geschreven voor: Bosch SMV88QX16N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De verrassing van deze vaatwasser zit in de gebruiksvriendelijkheid en intuïtieve bediening van het product. Wij hebben de vaatwasser op werkhoogte laten plaatsen, en dat raad ik iedereen op de eerste plaats aan. Het installeren bij eerste gebruik spreekt voor zich. Het eenvoudig bedienen van het apparaat is te danken aan het kleurenscherm in de klep en ook de Home Connect app draagt hier aan bij. Je krijgt netjes een melding als de vaatwasser klaar is of onderhoud nodig heeft (zout en glansspoelmiddel). Je zou bijna vergeten dat het ook op de grond kan projecteren, maar die functie gebruiken we dus niet. Ten opzichte van onze eerdere series 4 vaatwasser merken we een groot verschil in resultaat. De vaat is uitstekend droog en ook de rekken zijn zeer flexibel in te richten.

Edwin 09-11-2020

Mooi apparaat, veel functies

Geschreven voor: Bosch SMV88QX16N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Maar maakt meer geluid dan ik had gehoopt. Komt misschien door het feit dat de vaatwasser in kookeiland staat? En drogen lukt nog niet zo goed, maar dat komt wellicht omdat ik nog geen glansspoelmiddel heb gebruikt. Al met al redelijk tevreden.
Levering was trouwens prima, installatie ging netjes!

Aljo 10-07-2020

De Afwas

Geschreven voor: Bosch SMV88QX16N

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een hele stille en zeer goed drogende afwasmachine.