Siemens CB635GBS1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CB635GBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

S 21-05-2019

Inbouw oven

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Mooie vormgeving, mooie lijn naast elkaar te plaatsen inbouw oven. Superfijn apparaat en veel mogelijkheden. Bakt perfect. Temperatuur is prima, en klopt

Pluspunten

• gemakkelijk in gebruik
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• bij snel voorverwarmen moet je 2x op start klikken
  • geen minpunten verder

Corina B. 25-09-2018

Goed menu, uitgebreide keuzes

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

De beste kwaliteit voor een mooi CombiOven-model, elegante design, high-end materialen, strakke lijnen en innovatieve bediening, groot, uitgebreid menu, timer, magnetron.

corine 09-01-2018

geweldige oven

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

wat een fantastische oven! Een verademing bij wat ik had. Oven ziet er niet allen prachtig uit, maar is door zijn snel opwarm knop ook zeer snel op temperatuur. Bediening is zeer gebruiksvriendelijk en er zijn ook veel mogelijkheden (oa langzaam garen). Ik ben er meer dan blij mee

Pluspunten

• zeer snel op temperatuur
  • prettige bediening
  • veel mogelijkheden

A 22-12-2017

Makkelijk in gebruik te nemen.

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Mooie oven met duidelijke gebruiksaanwijzing waardoor het al meteen prettig in gebruik te nemen is.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik, mooie vormgeving
  • Duidelijk tijdsverloop

Bianca 24-11-2017

Gemakkelijke bediening, zeer fijn in gebruik!

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Onlangs aangekocht en al zeer tevreden , zeer gemakkelijk in gebruik te nemen, en geruisloos. Mooie vormgeving, en ruim.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Geruisloos

FS 21-11-2017

Fijne oven met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

In onze nieuwe keuken hebben wij voor deze oven gekozen; goede keuze! Veel mogelijkheden, ruime oven

Pluspunten

• mogelijkheid tot instellen timer
  • ruime oven

Mark14S 07-04-2017

Veel mogelijkheden, modern design

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Hele fijne combi-oven. Het design is erg strak wat mooi tot zijn recht komt in onze keuken. Erg leuke gimmick is het touchscreen. De menu structuur is erg overzichtelijk en logisch, heb alles gevonden zonder het boekje te lezen.
De instellingen van het apparaat zijn zeer uitgebreid. Ik heb de oven nu 1,5 maand, en ik vind nog iedere keer andere instellingen.
Mijn vorige oven zorgde ervoor dat de achterkant sneller gaar was dan de rest van het gerecht. Dit is nu niet meer het geval met deze combi-oven. Mijn taartjes en cake zijn nog nooit zo mooi gebakken.
Bij de oven krijg je voldoende accessoires, zoals een bakplaat, grilrek en pizzaplaat. Erg handig is de vleesthermometer.

Ik ga mijn cake zo weer uit de oven halen.
Dit product raad ik iedereen aan!

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Hoge temperatuur instelbaar
  • Overzichtelijk menu
  • Veel standen mogelijk

Minpunten

• Via een omweg in menu naar magnetron

lenas 30-05-2017

Welje omweg dan? Het is toch een solo oven??

Hoeven 01-03-2017

Prima bakresultaat, stil in gebruik en mooi design

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

We hebben deze combi-oven nu enkele dagen in bezit. Voor dit apparaat gekozen vanwege uitgebreide mogelijkheden voor bakken in combinatie met magnetronfunctie. Tot nu toe alleen cakejes in gebakken en die waren goed gelukt. De ervaring is zeer luxe door het mooie design, intuïtieve vormgeving en lage geluidsproductie. Bijkomend voordeel, met name bij aanwezigheid van kinderen, is dat de glazen deur niet heet wordt tijdens gebruik van de oven. Het apparaat blaast koude lucht naar buiten tijdens gebruik.
Toebehoren bestaat uit een braadslede en (magnetron)rooster. Bakplaat zit er niet bij, maar braadslede kan als bakplaat dienen. Ook maakt het in- en uitschuiven van rooster/braadslede redelijke wat geluid, maar dat is te verwachten.

Pluspunten

• Volledige ovenfunctionaliteit
  • Stil in gebruik
  • Intuïtieve vormgeving

Marloes 12-09-2016

Fijne degelijke oven voor een goede prijs

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Ik heb de oven inmiddels een week in bezit en ik kan niet anders zeggen dan dat ik tevreden ben. De over warmt snel op, is lekker ruim en heeft alle functies die je van een moderne oven mag verwachten.

Pluspunten

• Ruime oven
  • Mooi display
  • Warmt snel op

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Bij het verwarmen trekt de braadslede zo krom als een hoepel. Navraag bij Siemens leert dat dit zo kan gebeuren (staat ook in de gebruiksaanwijzing) en daarna weer bij het koelen recht trekt. Dit klopt wel, maar voelt wel GOEDKOOP aan. Net een fietsband die lekt en die zich zelf herstelt. Zodra je met de vingers aan het chroomwerk komt zitten er ook afdrukken op en dus weer poetsen. Bij onze vorige Pelgrim was dit niet zo. Duidelijke minpunten.

Robin 12-09-2015
Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Ideale oven. Duidelijke beschrijving in handleiding. Snel warm en goede bediening! Uitgebreide fabrieksgarantie bij aankoop van 5 of meer siemens producten!

S. Veenstra 13-12-2015

Trekt de braadslede bij jullie ook krom bij verwarmen

Koksmaat 30-07-2015
Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Compacte maar zeer ruime oven. Veel mogelijkheden en strakke vormgeving. Goed schoon te maken. Een enorme verbetering vergeleken met de oude die zo'n 20 jaar mee is gegaan.

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom bij het verwaremen

Nath1985 02-07-2015
Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Wij hebben deze oven nu een aantal weken en zijn erg tevreden over dit apparaat. De oven ziet er mooi strak uit. De oven maakt weinig geluid. Hij is heel erg snel voorverwarmd en snel afgekoeld.
Top!

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom als jullie verwarmen

Pijnappel 71826 25-05-2015
Geschreven voor: Siemens CB635GBS1

Prima oven, met prima bakresultaten. Het kost alleen wat tijd om alle mogelijkheden te ontdekken. Deze zijn namelijk legio. Strakke vormgeving en het oogt allemaal robuust. Bovendien is het schoonmaken van de binnenkant erg eenvoudig. Kortom, een uitstekende aankoop.

S. Veenstra 13-12-2015

trekt de braadslede ook krom als deze wordt verwarmd