Bosch CSG856RC6 - Reviews

Type/soort
Stoomovens

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch CSG856RC6 op Kieskeurig.nl.

Andre Toeset 27-07-2020

Display zeer duidelijk en gebruiks vriendelijk

Geschreven voor: Bosch CSG856RC6

Gebruiks vriendelijk en mooi dat de oven na een tijdje zich zelf schoonmaakt. De uitschuif relen vinden wij heel prettig.

Pluspunten

• Gebruiks vriendelijk
  • display zeer duidelijk

Ellen 05-07-2020

Super apparaat

Geschreven voor: Bosch CSG856RC6

Veel mogelijkheden. Goed en gemakkelijk te bedienen met fantastische resultaten. Ik ben er heel blij mee vooral ook met de assistknop [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Danny 29-06-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Bosch CSG856RC6

Voor een compacte (stoom) oven erg veel ruimte. Makkelijk en duidelijk bedienings menu en ook de WiFi functie is erg handig. Warmt snel op en stoomfunctie werkt perfect!

Henny 27-04-2020

Stoom bak oven

Geschreven voor: Bosch CSG856RC6

Fantastische stoom bak oven met handige assist functie. Regenereert zó veel lekkerder dan opwarmen in magnetron! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Marleen 01-03-2020

Geweldige oven

Geschreven voor: Bosch CSG856RC6

Eenvoudig in bediening, duurzaam en mooi materiaal [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

B Wind 17-10-2019

Mooie en heerlijke gerechten.

Geschreven voor: Bosch CSG856RC6

Simpel te bedienen door uitgebreide mogelijkheden in combinatie met tip en receptenboek van Bosch. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 08-01-2019

Veelzijdige stoomoven

Geschreven voor: Bosch CSG856RC6

Een apparaat met heel veel mogelijkheden die een andere manier van "koen" mogelijk maakt. De assist is zeer gebruikersvriendelijk en helpt bij het instellen van het juiste programma.