ETNA CM851RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 23 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM851RVS op Kieskeurig.nl.

Cnijland1978 20-02-2021

Geweldige combi oven

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Geweldige combi oven met ruime inhoud (meer dan de meesten). Geen draaiplateau dus meer ruimte. Werkt snel En goed en is makkelijk in Gebruik. Ik ben er erg blij mee. Binnenkort krijg ik nog een Edna oven maar dan geen combi maar een gewone grote. Edna blijft mij verassen.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Veel ruimte
  • Geen draaiplateau dus plek
  • Tiptoetsen

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Geachte heer/mevrouw,

Wij waarderen uw positieve review. uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Het verheugd ons ook dat er voor de oven ook voor ons merk ETNA is gekozen.
We wensen u dan ook van beide aankopen heel veel plezier.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

wally 07-01-2021

Zeer duidelijk display en prettige werkende display toetsen.

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Ondanks de hier en daar negatieve beoordeling over voornamelijk de slecht werkende display toetsen heb ik daar totaal geen last van. Deze werken prima alsof het een telefoonscherm is. Wij hebben de CM851, misschien heeft de CM751 daar meer last van ? dat kan ik niet beoordelen. Tot nog toe alleen de magnetron functie gebruikt. Wat een verademing met dit zeer duidelijk display, we zijn er zeer blij mee.

Pluspunten

• Duidelijk display
  • Prima werkende toetsen

Officiele reactie van Atag 08-01-2021

Beste Wally,

Wat een mooie score! Hier zijn we natuurlijk erg blij mee en vinden het ontzettend fijn om te lezen dat deze combi magnetron zo goed bevalt. Vriendelijk bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven en wensen je nog vele jaren plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Ed Almere 17-12-2020

Aankoop CM851RVS

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze combimagnetron voldoet aan al onze eisen
Moderne vormgeving en het gebruik is simpel en doeltreffend
Echt een goed apparaat voor zn geld

Officiele reactie van Atag 18-12-2020

Beste Ed Almere,

Wat leuk dat je de moeite neemt om deze enthousiaste review te plaatsen, hartelijk dank hiervoor. Fijn om te lezen dat de CM851RVS aan al jullie wensen voldoet.

Wij wensen jullie veel kook- en bakplezier toe.

J. van Hal 28-11-2020

Wat een verschil

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Wat een omschakeling en vernieuweng naar 20 jaar, een nieuwe Etna Combi-Magnetron gekocht, oude Combi-Magnetron was 20 jaar oud. Mooi ruimer binnenwerk, goede prijs kwalitiet verhouding, een aanwinst voor het oog. Hier wordt je vrolijk van.

Pluspunten

• Binnenwerk
  • Plaat en schaal voor de magnetrongebruik

Officiele reactie van Atag 30-11-2020

Geachte J. van Hal,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Zo te lezen bent u op alle fronten meer dan tevreden, dat klinkt ons als muziek in de oren.
We wensen u dan ook nog vele jaren plezier van deze combimagnetron.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Emiel 10-10-2020

Goede combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Prima vervanger van mijn oude siemens combi magnetron. Heel duidelijk display voor de bediening. En de tiptoetsen doen het prima. Oven en magnetron functie doen wat het moet doen. Fijn dat er na aanmelding extra garantie mogelijk is van 3 jaar, dan betaal je wel de voorrijdkosten. Handig is dat het rails er uit kan zodat je het goed kunt schoonmaken. Aan de andere kant komt dit dan wel wat minder degelijk over. Het er in schuiven van de bakplaat is ook even een handigheidje omdat deze precies in de gaten moet vallen. Opvallend is dat de platen dieper hadden gekund, wellicht dat dit beter is voor de circulatie. Ook de stoomfunctie is leuker voorgeschoteld dan het is, omdat het gewoon om een magnetronschaal gaat met deksel en soort van vergiet. Maar al met al een goed werkend apparaat waarmee je veel plezier zult beleven.

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • Duidelijk display

Minpunten

• Rek doet wat simpel aan
  • Stoomfunctie is leuker voorgesteld dan het is

Officiele reactie van Atag 12-10-2020

Beste Emiel,

Bedankt voor het plaatsen van deze uitgebreide en mooie review
Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op gebruiksgemak en kwaliteit. Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Uzzi 13-09-2020

Mooi design maar helaas brommend geluid na 3 maanden

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze oven-magnetron 3 maanden geleden gekocht o.b.v. goede recensies, prijs en het design. Voorheen 15 jaar een Siemens gehad waar we heel tevreden over waren en bij het maken van een keuze voor een nieuwe magnetron wilden we opnieuw gaan voor een vergelijkbare van hetzelfde merk. Helaas was dit boven ons budget en moesten we op zoek naar een alternatief waarbij uiteindelijk onze keuze viel op deze ETNA CM851RVS.
We gebruiken de magnetron af en toe om een hapje op te warmen, de oven wordt nauwelijks gebruikt. Na wat onderzoek is het keuzemenu van deze magnetron is goed te doen, wel jammer dat de magnetrondeur via scharnieren open en dicht gaat (het "soft-close" systeem van onze vorige werkt prettiger) en tot op heden functioneerde het apparaat prima. Maar sinds kort geeft de magnetron telkens een storend brommend geluid als we deze aanzetten. Bij een apparaat dat nog zo nieuw is bekruipt ons gelijk het gevoel of we wel de goede keuze hebben gemaakt, hadden we toch iets meer moeten investeren voor de zeker- en duurzaamheid? We hebben een servicebezoek aangevraagd bij ETNA om er naar te laten kijken, maar hopen dat alles toch nog goed komt. Afwachten hoe dit uitpakt en kan het product dus (nog) niet aanbevelen.

Pluspunten

Minpunten

• Deurscharnieren
  • Duurzaamheid?

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Uzzi, Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het design van deze combi magnetron. Vervelend dat er sinds kort een brommend geluid te horen is tijdens het gebruik van de magnetronfunctie. Daar is inmiddels een servicebezoek voor gepland en wij gaan ervan uit dat alles naar tevredenheid zal worden opgelost. Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Hendrik 21-08-2020

Geen draaiplateu, ruimte voor grote ovenschalen

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

In mijn vorige huis had ik al een vergelijkbare combi oven. Vooral dat er grote ovenschalen in kunnen is een pluspunt

Pluspunten

• Makkelijk schoonmaken
  • Veel ruimte

Officiele reactie van Atag 22-08-2020

Beste Hendrik,

Wij waarderen je positieve review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur.

Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Groet, Ursula van Webcareteam ETNA

Arjen 15-06-2020

betaalbare mooie en praktische alleskunner

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Nadat onze oude Siemens het na 20 jaar definitief begaf, uitgebreid gezocht naar een betaalbare vervanger. Op basis van reviews uitgekomen bij de ETNA CM851RVS. Inbouw was een fluitje van een cent. Het is voor het oog een mooi en super strak apparaat.
De bediening is helder en eenvoudig (intuïtief).
Deze combi heeft alle noodzakelijke functies (en meer: standaardprogramma's en stoomkorf) en een grote binnenruimte.
Met 5 geleiderailniveaus kun je gericht aanpassen per programma.
Enige wat ontbreekt is een automatische voorverwarmfunctie. Dus dat is even uitzoeken hoelang het duurt per programma (gaat overigens heel snel).
De kracht waarmee ventilatielucht naar buiten wordt geblazen is even wennen. Maar zorgt er wel voor dat de boven- en onderliggende kast veel minder warm wordt.
Over duurzaamheid valt na het korte gebruik nog niet veel te zeggen, maar op het eerste gezicht ziet alles er degelijk uit.
Na registratie op de site van Etna heb je bovendien 5 jaar garantie.
Conclusie: een betaalbare, mooie en praktische alleskunner.

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • functioneel
  • grote binneruimte
  • 5 geleiderail niveaus
  • 5 jaar garantie (bij registratie)

Minpunten

• geen automatische voorverwarming
  • ventilatieluchstroom is echt even wennen

arjenvandendool 15-06-2020

Aanvulling: voorverwarming staat niet beschreven in de handleiding, maar blijkt supersimpel te zijn. Temperatuur instellen en start indrukken.... wanneer de punt voor de temperatuuraanduiding verdwijnt en/of de oven piept, is ie op temperatuur en kun je de baktijd instellen. Een kind kan de was doen.

Officiele reactie van Atag 16-06-2020

Beste Arjan,

Wat leuk om te lezen dat je na een uitgebreide zoektocht voor de ETNA CM851RVS hebt gekozen en dat de combi zo goed bevalt. Bedankt voor deze uitgebreide review en mooie waardering. (ook voor de extra aanvulling wat betreft het voorverwarmen. )
Heel veel kook- en bakplezier!

arjenvandendool 07-10-2020

Inmiddels 4 maanden in gebruik. Super tevreden. In het begin nog regelmatig checken in de gebruiksaanwijzing voor het juiste niveau van bakplaat of rek. Wel een paar losse universele (verstelbare) rekken en bakplaten (met gaatjes) besteld. Geeft wat meer flexibiliteit en een beter resultaat .
Enige dat echt tegenvalt is de automatische reinigingsfunctie. Leuk bedacht, maar werkt voor geen meter.

Peter 15-04-2020

Product wordt niet goed gaar

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze combi-magnetron heeft uiteraard een hete lucht oven die we veel gebruiken. Alleen de bovenkant wordt snel gaar, vaak worden de broodjes zwart, maar de onderkant niet, broodjes blijven daar heel zacht. Daarom moeten we de broodjes halverwege omdraaien (ook als je de oven goed voor verwarmt) . Een pizza moet een fijne krokante bodem hebben, omdraaien wordt wat lastig. Het is een mooi ding, maar ik wil een goede oven waar ik mijn producten goed gaar in krijg zonder extra acties (omdraaien van de broodjes) te moeten uitvoeren. We hebben de eerste terug gestuurd omdat we dachten dat het een fout van de oven was, maar de tweede doet precies hetzelfde. We gaan over op een ander merk in de hoop dat die wel doet wat we verwachten van een hete lucht oven.

Pluspunten

• Koelt snel af
  • Ziet er mooi uit

Officiele reactie van Atag 16-04-2020

Beste Peter,

Bedankt voor je feedback, ik kan het me goed voorstellen dat je hier helemaal niet blij mee bent. Heb je hiervoor contact opgenomen met onze service afdeling? Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen we het natuurlijk graag. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur via 088-8821821.

Groet Heidi,

SannieD70 06-04-2020

Luxe combi-oven

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Na een goede voorbereiding over de aanschaf gekozen voor deze oven en hij maakt zijn verwachtingen meer dan waar. Mooie uitstraling in de keuken, gemakkelijke en duidelijke bediening, gemakkelijk te reinigen en een perfect resultaat, echt een aanrader voor in de keuken!

Pluspunten

• Alles in één, zelfs stomen
  • Gemakkelijk te reinigen

Officiele reactie van Atag 07-04-2020

Beste Sannie,

Wat goed te lezen dat na het oriënteren uiteindelijk de keus is gevallen op onze combi! Fijn te lezen dat deze helemaal naar wens is. Wensen je er veel en lang plezier van.

Met vriendelijke groet, Ursula

Rob 02-03-2020

Eenvoudig in gebruik!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

De combi magnetron is zeer eenvoudig in gebruik. Veel automatische programma's die het nog eenvoudiger maken.
Veel functies waaronder zelfs een stoomfunctie.
Veel ruimte in de magnetron. Eenvoudig te plaatsen en goed schoon te maken.
Tiptoetsen werken goed en direct.

Pluspunten

• veel ruimte binnenzijde
  • mooi uiterlijk
  • veel mogelijkheden qua bereiding eten
  • eenvoudig in gebruik
  • accessoires meegeleverd

Officiele reactie van Atag 03-03-2020

Beste Rob,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de gebruiksvriendelijkheid en de vele functies van de CM851RVS. Bedankt voor deze mooie review. Heel veel kook- en bakplezier!

Webcareteam ETNA.

Adri Jongeling 12-02-2020

Zeer tevreden !!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Na een aantal maanden de Etna gebruikt te hebben zijn wij zeer tevreden. Het vermogen is goed en de producten zijn dus snel klaar. De ovenruimte is groot en goed verlicht. Wij zijn nog geen enkel negatief punt tegen gekomen. Aanrader dus.

Pluspunten

• Goed vermogen
  • Grote oven afmetingen

Officiele reactie van Atag 13-02-2020

Beste Adri Jongeling,
Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor. Wij vinden het leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de CM851RVS van ETNA. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe. Groet, Alice Webcare team

Frank Wennekers 23-01-2020

Heerlijk grote ovenruimte

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Praktische en grote combi-oven waarin gemakkelijk een forse ovenschaal past en die door het ontbreken van een plateau ook nog eens makkelijk schoon te maken is.
Eenvoudige en duidelijke bediening middels tiptoetsen met meer dan voldoende instelmogelijkheden. En naast dat alles ook nog een mooie vormgeving.
Wij hebben deze combi-oven nu een aantal weken in gebruik en hij bevalt ons meer dan goed👍🏻

Pluspunten

• Grote ovenruimte
  • Eenvoudige bediening middels tiptoetsen

Officiele reactie van Atag 24-01-2020

Beste Frank Wennekers,
Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over zowel het gebruiksgemak als het design. Heel veel plezier met de combi-magnetron.

BEAUTY! 22-01-2020

prachtige uitstraling, echt een cadeautje!

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Hebben lang gezocht, vooral naar de technische snufjes. Toen dit apparaat gevonden met echt een hoogstandje voor alle mogelijkheden. Het is echt een plaatje in de keuken! We love it!!

Pluspunten

• uiterlijk
  • bediening
  • goede instructie boekjes
  • veel mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 23-01-2020

Beste Beauty! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent met deze opvallende oven met magnetronfunctie van ETNA met een trendy design. Heel veel plezier met CM851RVS. Groet Heidi van webcareteam ETNA

Paul Vreeke 23-12-2019

in gebruik genomen en daarna de gebruikshandleiding gelezen

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze combi oven magnetron is zo makkelijk te bedienen dat wij hem in gebruik hebben genomen en daarna pas de handleiding erbij genomen hebben. Niet omdat het niet goed ging, integendeel, maar omdat 'men' vindt dat je dat eigenlijk van tevoren moet doen....Eigenlijk overbodig voor eenvoudig gebruik, maar als je leest wat je er allemaal nog meer mee kan doen, geloof je je ogen niet. En ook je smaakpapillen.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • variëteit aan bakmogelijkheden

Officiele reactie van Atag 27-12-2019

Beste Paul,
Wat een mooie en uitgebreide review, hartelijk dank hiervoor. Leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over het gebruiksgemak van de combi-magnetron. Heel veel kook en bakplezier.
Groet, Femke

Luc 19-12-2019

Mooi overzichtelijk uiterlijk met eenvoudige bediening

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Oude combi magnetron had het begeven zodat we aan een nieuwe moesten.
Door eenvoudig in te bouwen op de reeds vrijgekomen plek in de keuken, plus eenvoudige bediening hebben we voor deze combioven gekozen. En tot volle tevredenheid.
Hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Eenvoudige bediening
  • mooi uiterlijk
  • Grote ruimte met zijn 51 liter inhoud

Officiele reactie van Atag 20-12-2019

Beste Luc, bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te schrijven. Veel plezier nog gewenst met de aankoop. Groet Claudia Webcare team ETNA.

j-an-s 14-12-2019

grote oven

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

mooie grote oven. hoewel hij 100 watt minder had dan onze oude presteert hij beter dan de oude. makkelijke duidelijke bediening. we zijn tevredenbediening

Pluspunten

• grote oven
  • makelijke bediening

Officiele reactie van Atag 16-12-2019

Beste J-an-s,
Fijn te lezen dat je tevreden bent over de ETNA oven CM851RVS. Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Jolanda 08-12-2019

Etna CM851RVS COMI MAGNETRON

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Mooie goed werkende magnetron. Display goed en duidelijk verlicht. Past perfect in onze keuken. We hebben deze gekocht bij atag. Ze hebben deze aanbevolen . Goede keuze. Hij is door ze geplaatst, de oude eruit gehaald en afgevoerd. Super service. Ook hebben ze onze magnetron/oven geregistreerd voor de extra garantie.

Pluspunten

• Grote ovenschalen passen erin
  • Goed verlichte display

Officiele reactie van Atag 09-12-2019

Beste Jolanda,
Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het wordt gewaardeerd door ons dat je een een positieve reactie hebt achter gelaten. Wij wensen je nog veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcare Team ETNA

Annemarie 23-11-2019

Oven met magnetron

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Super mooi design en handig in gebruik.
Ideaal door de verschillende niveaus waarin de bakplaten en rooster in kunnen worden gebuikt. Makkelijke bediening. Handige functies voor koken en stomen.

Pluspunten

• Veel niveaus voor plaatsen rooster en bakplaten
  • Duidelijke bediening
Officiele reactie van Atag 25-11-2019

Beste Annemarie,

Fijn dat deze combi-magnetron helemaal naar je wens is.
Veel kook, bak en stoomplezier gewenst.

Met vriendelijke groet, Ursula
Webcare Team ETNA

Denise 05-11-2019

Ruime combi oven/magnetron met nette uitstraling

Geschreven voor: ETNA CM851RVS

Deze combi magnetron/oven van Etna ziet er super strak en netjes uit van de buitenkant. Apparaat is gemakkelijk te bedienen met digitale toetsen.
Er is genoeg keuze in verschillende programma's.
Inhoud van het apparaat is groot genoeg voor een ovenschotel of taart.
Je krijgt er genoeg accessoires bijgeleverd, zodat je meteen aan de slag kunt.

Pluspunten

• Uiterlijk
  • inhoud van het apparaat

Officiele reactie van Atag 07-11-2019

Beste Denise, ik wil u hartelijk danken dat u de tijd heeft genomen om uw review te plaatsen. Veel bakplezier met deze oven met magnetronfunctie. Groet Heidi van webcareteam ETNA