De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG636BS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Roma 05-05-2021

Op aanraden van onze keukenleverancier

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Schitterende combi oven met vele mogelijkheden prima digitale begeleiding uitvoering perfect

Oven / magnetron 13-06-2020

niet gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Om tijd en temprateur in te stellen is vaak niet makkelijk. De schijf is moeilijk te draaien, moet echt er soms hard op drukken en met vochtige vingers lukt het gewoon niet.

Anoniem 08-11-2019

Mooie combimagnetron met veel mogelijkheden.

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook deze combi hebben wij al 1.5 jaar in gebruik, we hebben vele mogelijkheden uitgeprobeerd en alles gaat gewoon goed.
We hebben twee minpunten aan deze combi nl: als je vette handen hebt is de instelring moeilijk te bedienen een klein puntje of vingerdeukje in de ring zou dat al verhelpen.
Het grootste nadeel vinden wij toch wel de stroming van de koellucht van de combi welke aan de voorzijde boven de deur wordt afgeblazen.
Wij hebben een u vormige keuken en staan daardoor regelmatig met rug naar de in werking zijnde combi.
Het is dan zeer onaangenaam omdat de koellucht van de combi in je nek staat te blazen, die afvoer hadden de aan de achterzijde moeten maken.

Anoniem 08-07-2019

Lekker duidelijk

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben bewust gekozen voor dit apparaat omdat wij deze in onze vorige keuken ook al hadden. Het apparaat beviel ons zo goed omdat de werking gewoon zo makkelijk en duidelijk is.

Thea 29-12-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Door niet te hard op de cirkel te duwen gaat het beter met het instellen van de temperatuur en de tijd.
Ik heb de combi-oven/magnetron pas een week en ben er zeer tevreden mee.
Voorverwarmen is niet meer nodig. Zit in het programma van wat je wilt doen.
Heeft dan zelfs een snel voorverwarmen optie.

Is ook goed te gebruiken als 'airfryer'.
Ik gebruik het apparaat ook voor de "oven/airfryer" frites en "oven/airfryer" kroketten te bereiden.
Zelfs hiervoor hoef je niet meer voor te verwarmen.

Thea 28-12-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Het is een mooie combi-oven/magnetron. Mijn oude apparaat kende is vanbuiten en nu is het even zoeken hoe het werkt. Met de assist kun je makkelijk de combi-oven/magnetron gebruiken. Het instellen gaat heel gemakkelijk. De ring is dan goed te gebruiken. Bij het instellen van de tijd en de temperatuur bij een gerecht, gaat de ring heel zwaar. Dat is wel een nadeel. Ik dacht eerst dat het wel mee zou vallen, maar het is echt heel zwaar om deze rond te draaien.
Indien u iets aan uw handen hebt is het niet mogelijk om de ring te draaien.

Hij maakt minder geluid dan mijn vorige en de afkoeling gaat veel sneller. Ik laat altijd de ovendeur openstaan bij de afkoeling.

Robert 04-07-2018

fantastische oven!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

De mogelijkheden zijn eindeloos, zeer veel en goede voorkeuzemogelijkheid.
Dit is een echte alleskunner, vriendelijk en makkelijk in gebruik.

Jan58 19-09-2017

Stil, snel en prima resultaten!!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

De oven heerlijk stil en snel, makkelijk in het gebruik (je hebt de gebruiksaanwijzingen bij wijze van spreken niet nodig) simpel, snel en makkelijk. Alles wat we tot nu toe gemaakt hebben is geslaagd, zonder meer een aanrader.

Jojoos 15-09-2017

Eenvoud in bediening!

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Vormgeving: strak, uitvoering mooi, bediening eenvoudig, begrijpbaar en uitvoerig.
GEluidsproductie: verwaarloosbaar.
Conclusie: wij zijn er super tevreden mee.

Marieke 14-06-2017

Werkt prima

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

De magnetron heeft een mooi design, hierdoor past hij prima in onze keuken. De producten die wij hierin opwarmen zijn snel op de juiste temperatuur en de smaak blijft bewaard

Anneke 23-05-2017

Design bakoven/magnetron erg gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Mooie bakoven/magnetron die erg gebruiksvriendelijk is. Al diverse gerechten in gemaakt en werkt echt prima. Wij hebben hem nu een week en ik zou niet anders meer willen.

Roredima 30-04-2016

Super combinatie oven

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Perfecte oven voor het maken van de lekkerste gerechten, in combinatie met de vele instel mogelijkheden.

Snapcase 23-04-2016

Love it

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Super apparaat. Blaast alleen veel lucht bij magnetron. Daarnaast rooster ipv glasplaat. Vind ik persoonlijk minder.

Anita Sulzle 04-04-2016

een aanwinst

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

de 4 D heteluchtoven maakt alles rondom helemaal gaar en krokant.
in combinatie met de magnetron is alles nog sneller klaar
Kip in de grill ,super krokant en vlees blijft heerlijk mals.

Ria de V 18-03-2016

Goede keus gemaakt

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Een mooi design oven met magnetron. Ben er zeer tevreden over. Even wennen aan het instellen maar als je dat weet is het eenvoudig. Maakt tijdens en na gebruik niet veel lawaai en het afkoelen duurt een normale tijd. Kortom: ik ben er heel blij mee.

Bert Bosch 24-10-2015

geavanceerde combimagnetron voor een goede prijs

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Veel ruimte in de oven doordat er geen draaiplateau is. Gebruikersvriendelijke menu's. Zeer veel mogelijkheden/programma's. Strak design met prachtige beeldschermen

martijn 24-09-2015

Prima oven, eigenlijk te luxe naast een bakoven.

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Wij hebben deze als combi naast een losse oven. Dat is eigenlijk beetje dubbel want deze over is al prima. Magnetron is ook ok, enige nadeel is dat hij ook na iets kort verwarmen minutenlang na blijft ventileren, dat is wel storend. Menu en scherm is prachtig maar kost wel opstarttijd.

Charles 24-09-2015

Super bakoven..

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Uitstekend werkende bakoven met een
magnetron die zijn werk ook heel goed doet. Verder ziet het geheel er nog eens heel mooi strak uit met een modern display.

Martina 24-09-2015

prima apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG636BS1

Prima apparaat en mooi vormgeving. Mooi tiptoets bediening en zonder gebruiksaanwijzing te gebruiken.