De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG676BS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Johan 10-07-2022

Super tof apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ben zo tevreden met de oven,geweldig menu, zeer snell gewoon weg een geweldige machine ben zo tevreden dat ik er direct de koffiemachine van heb gekocht ook hier het zelfde verhaal super tof apparaat. Een aanrader!!!

Secrycom 29-12-2021

Na lang wachten, blij met de oven

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het heeft heel lang geduurd, maar eidndelijk is onze oven geplaatst.
De pyrolyse-stand nog niet gebruikt, maar ik hoop dat deze heel goed werkt. De recensies zijn in ieder geval goed. De oven is keurig ingebouwd en staat geweldig in onze keuken.

Janssens 03-12-2021

gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na even uitproberen is deze combi oven/magnetron met heel veel mogelijkheden een aanrader

r**n@k**l.nl 30-11-2021

superapparaat

Een superapparaat
makkelijk te bedienen.
De gerechten komen er mooi uit.
het apparaat doet wat het belooft

Pluspunten

• makkelijk in het gebruik

Minpunten

• nog niet ontdekt

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven doet wat hij moet doen, is eenvoudig instelbaar en heeft een prima prijs/kwaliteitverhouding. Wij zijn dik tevreden.

Richard 29-01-2021

Prima combi oven magneyrin

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat is eenvoudig in de bediening, oven warmt snel op. De reiningsstand is perfect

Bea V. 10-12-2020

Geweldig!

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fantastisch oven en handig in gebruik. Kan niet meer zonder!

fam. Nagel 12-08-2020

super oven

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ben heel blij me deze oven.
nooit meer schoonmaken

fam. Nagel 12-08-2020

super oven

nooit meer schoonmaken

Fam koekman 02-08-2020

Fijne combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Grote binnenruimte, snelle opwarmingstijd en mooi design

Oven met magnetron 01-08-2020

Oven met magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel fijn om weer een goede oven te hebben

Aljo 10-07-2020

Magnetron oven

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Gebruiksvriendelijke snelle oven en magnetron

Bosch serie 8 13-06-2020

geweldig

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Even wennen en zoeken maar dan ontdek je de geweldige mogelijkheden en kwaliteiten van deze oven / magnetron

MvDo 06-06-2020

OVEN

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] een prachtig product ziet goed uit en werkt niet zo

MvDo 06-06-2020

OVEN

Martin 01-04-2020

Fijne oven met veel opties!

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wij hebben de oven nu ongeveer 3 maanden in gebruik en zijn er aardig tevreden over. In het begin functioneerde de oven niet goed, maar dit lijkt nu volledig opgelost na goede hulp van een Bosch monteur.

Er zitten veel standen op en daarmee kan je voor veel gerechten prima uit de voeten met deze oven. Ook de zelf reiniging is erg fijn.

Klein nadeel is wellicht dat de oven vrij veel geluid maakt tijdens magnetron functie en de reiniging. Gezien wij een open keuken hebben is dat niet altijd even fijn, maar ook geen ramp natuurlijk.

Paul 02-01-2020

Prachtig design met vele functies toch eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Wat een geweldig product. Super strak design niet alleen het product maar ook de software/interface voor het menu aan programma's. Bij gebruik is te merken dat dit een kwaliteits product is waar men goed heeft na gedacht over het gebruik

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteit

Minpunten

Guidos 27-06-2019

Strak, gedistingeerd.

Krachtig en snel.
Bediening met instel-ring is moeilijk en omslachtig.
Bij aanzetten moet je extra stap zetten om de magnetron functie te kunnen kiezen.