Bosch CMG676BS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CMG676BS1 op Kieskeurig.nl.

fam. Nagel 12-08-2020

super oven

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

ben heel blij me deze oven.
nooit meer schoonmaken [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

fam. Nagel 12-08-2020

super oven

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

ben heel blij me deze oven.

Fam koekman 02-08-2020

Fijne combi oven

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Grote binnenruimte, snelle opwarmingstijd en mooi design [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Oven met magnetron 01-08-2020

Oven met magnetron

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Heel fijn om weer een goede oven te hebben [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Aljo 10-07-2020

Magnetron oven

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Gebruiksvriendelijke snelle oven en magnetron [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Bosch serie 8 13-06-2020

geweldig

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Even wennen en zoeken maar dan ontdek je de geweldige mogelijkheden en kwaliteiten van deze oven / magnetron [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MvDo 06-06-2020

OVEN

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

een prachtig product ziet goed uit en werkt niet zo [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

MvDo 06-06-2020

OVEN

Martin 01-04-2020

Fijne oven met veel opties!

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Wij hebben de oven nu ongeveer 3 maanden in gebruik en zijn er aardig tevreden over. In het begin functioneerde de oven niet goed, maar dit lijkt nu volledig opgelost na goede hulp van een Bosch monteur.

Er zitten veel standen op en daarmee kan je voor veel gerechten prima uit de voeten met deze oven. Ook de zelf reiniging is erg fijn.

Klein nadeel is wellicht dat de oven vrij veel geluid maakt tijdens magnetron functie en de reiniging. Gezien wij een open keuken hebben is dat niet altijd even fijn, maar ook geen ramp natuurlijk. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paul 02-01-2020

Prachtig design met vele functies toch eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Wat een geweldig product. Super strak design niet alleen het product maar ook de software/interface voor het menu aan programma's. Bij gebruik is te merken dat dit een kwaliteits product is waar men goed heeft na gedacht over het gebruik

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Kwaliteit

Minpunten

Guidos 27-06-2019

Strak, gedistingeerd.

Krachtig en snel.
Bediening met instel-ring is moeilijk en omslachtig.
Bij aanzetten moet je extra stap zetten om de magnetron functie te kunnen kiezen.

Herman Langen 19-12-2018

Schitterend design en kwaliteit

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Na 30 jaar trouwe dienst afscheid moeten nemen van onze Bosch combi oven. Het was logisch dat er weer een Bosch zou komen. Vanaf de eerste dag niets anders dan lof over het apparaat wat betreft design en kwaliteit! Alles doet het zoals we willen en verwachtten.

hoogstrate 18-04-2018

mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Wat een makkelijk te bedienen apparaat, het menu wijst je de weg. En niet te vergeten de zelfreiniging.

Pluspunten

• makkelijk menu
  • zelfreiniging

Gabie 23-02-2016

Bosch cmg676bs1 mooi apparaat

Geschreven voor: Bosch CMG676BS1

Goed apparaat. Moet nog verder uitdokteren hoe lles werkt. Klein nadeel is dat de tiptoets soms niet werken.