Siemens HM676G0S6 - Reviews

Inhoud
67 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Siemens HM676G0S6 op Kieskeurig.nl.

Viske 29-07-2019

Geweldig top oven

Geschreven voor: Siemens HM676G0S6

Na 22 jaar een Siemens Top Line oven te hebben gehad. Was de keuze natuurlijk niet moeilijk om voor deze top oven van Siemens te gaan. het is een geweldige oven met een gebruikers vriendelijkheid en goede bak en gril resultaten

oldboarder 14-07-2019

uitstekende oven

Geschreven voor: Siemens HM676G0S6

nu een aantal weken in huis, snel op temperatuur, stil, mooi vormgegeven, praktische innovaties [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Maaszicht 07-07-2019

Gebruiksvriendelijk te programmeren

Geschreven voor: Siemens HM676G0S6

Verbaast over eenvoudige menukeuze/bediening. Hier is goed over nagedacht! Door het gratis aangevraagde ovenkookboek door te nemen gaat er een nieuwe wereld op culinair gebied voor je open.

m021199 09-05-2019

Geweldig

Geschreven voor: Siemens HM676G0S6

Moet een week lang als man voor mezelf zorgen. Een heel gemakkelijke bediening. Je wordt vanzelf de goede richting opgestuurd met het menu!

Lexio 24-01-2018

Ruime oven met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens HM676G0S6

We hebben deze oven ter vervanging van een andere Siemens oven gekocht en zijn er erg content mee. Minpunt is de HomeConnect app. Deze was in ons geval alleen te activeren op een Iphone en niet op een Android toestel, hierna is de oven ook regelmatig niet bereikbaar. Buiten dat werkt de over goed en met de snel voorverwarmen functie is deze snel opgewarmd.

jeroen 01-02-2017

zeer goede oven

Geschreven voor: Siemens HM676G0S6

eenvoudig te gebruiken zeer goede over; het verwarmen gebeurd zeer gelijkmatig waardoor ieder gerecht volledig goed wordt bereidt. Verder is de bediening makkelijk, en het uitschuifbare rooster is zeer handig.

Pluspunten

• gelijkmatige verwarming
  • veel (bruikbare) functies
  • uitschuifbaar rooster