Bosch Serie 8 CMG676BB1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 8 CMG676BB1 op Kieskeurig.nl.

AJdG 23-01-2021

Perfect

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CMG676BB1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfecte stille combi oven/magnetron. De combinatie oven- magnetron werkt uitstekend, inclusief de assist mode.

Anoniem 18-12-2020

top aankoop !

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CMG676BB1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] gebruiksvriendelijk en stijlvol design, een plaatje in de keuken

Keukenheld 29-10-2020

Een echte topper!!

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CMG676BB1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven is echt super. Met mooie behulpzame assist, prachtige recepten en zeker ook ontelbare mogelijkheden die leiden tot verrassende en prachtige resultaten!

Beste koop 22-03-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CMG676BB1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De compacte oven is een geweldig ap paraat met diverse mogelijkheden.
Het fantastisch display geeft precies aan de magnetron allemaal in huis heeft kortom een apparaat om van te houden. Het is dat ik maar één keuken heb anders kwam er zowiezo mog een Bosch magnetron in huis

Karin 07-03-2016

super apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CMG676BB1

Fijne combi magnetron, gebruiksvriendelijk, weinig geluid, gemakkelijk door voorkeursprogrammas.
Afbakbroodjes nog nooit zo bruin en knapperig krokant gehad als uit deze combimagnetron
Mooie strakke lijnen

Rob24 05-03-2016

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CMG676BB1

Ruim, eenvoudig bediening, geweldig binnenverlichting en makkelijk schoonmaken.
Draaischijf vergt wat gewenning.
Zeer blij met deze aankoop.

Ab de Wolde 01-12-2015

Uitermate tevreden

Geschreven voor: Bosch Serie 8 CMG676BB1

Onze eerste compactoven met magnetronfunctie wa nu pas na 18 jaren aan vervangen toe Dat zegt genoeg dacht ik