Siemens CM656NBS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 6 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM656NBS1 op Kieskeurig.nl.

Conny 29-11-2016

combi oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Wat een fijn apparaat zeg! Makkelijk instelbaar. Sommige vinden de magnetron instelling moeilijk te vinden maar dat vind ik van niet. Heb hem zo ingesteld dat hij start als magnetron. Is makkelijk voor de kinderen. Wilde naast een combi stoomoven ook graag een oven met magnetron functie erbij beide van de IQ700 serie. Valt niet mee om deze ergens in het echt te zien. Dus alles op gevoel gekocht. Geen moment spijt van gehad. :)

Pluspunten

• makkelijk instelbaar
  • luxe uitstraling

johanna 26-02-2017

En, nog steeds tevreden over deze oven? We zijn benieuwd, zoeken momenteel een nieuwe..

Troubles 16-03-2018

Magnetron doet het helaas niet

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

De oven is prima, het is erg simpel in het gebruik maar de magnetron floept na enkele seconden al uit. Heb al een afspraak voor onderhoud. Jammer want het ging echt om de combi.

RHV 17-02-2018

CM656NBS1 bakoven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Na 12 jaar afscheid genomen van onze AEG deze Siemens voldoet aan onze eisen op basis van informatie, natuurlijk ook uitgeprobeerd , gemak dient de mens
Handleiding gelezen en hoppa makkelijker kan niet. Bediening perfect en duidelijk
Nu maar kijken of het de AEG overtreft

Pluspunten

• Bediening gemak
  • Mooi display en duidelijk
  • Installeren snel en gemakkelijk
  • Design top

Minpunten

Ruud1 06-02-2018

Veelzijdig, groot van binnen, ideaal

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Sinds vorige maand ben ik in het bezit van deze mooie oven-magnetron van Siemens. Wat meteen duidelijk werd is dat de binnenruimte enorm is in vergelijking met met vorige oven-magnetron. De uitgestelde start is ideaal als je het eten om een bepaalde tijd klaar wilt hebben. De menufunctie is praktisch, eenvoudig met veel opties. De bakplaat is via de rails handig erin en eruit te krijgen. Erg veelzijdig aparaat dus en werkt voorspelbaar.

HansDraak 21-09-2017

Diversiteit van mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Ik ben zo enthousiast dat ik diverse gerechten, cakejes, pizza's en ovenschotels direct uitgeprobeerd heb. Even inlezen in de handleiding en in een handomdraai kun je je gerecht de oven inschuiven. Een verademing met de mogelijkheden wat naar meer mogelijkheden "smaakt".

engeltje 18-05-2017

snel warm

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Bijna 4 weken in bezit, en ben er heel blij mee.
Veel bak en opwarmmogelijkheden, en snel opgewarmd.
De inhoud is ook erg ruim, en met 4D hetelucht op 2 niveau's makkelijk te bereiden.
Handig en overzichtelijk te bedienen.

Rene 25-11-2016

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Mooie en goede machine. gemakkelijk in bediening.
Echt een aanrader. De combi oven/magnetron ziet er
chique uit en is een aanwinst in de keuken

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • werkt uitstekend
  • mooi design

Minpunten

anneke79 05-10-2016

Fijne combi magnetron oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

De combi werkt erg makkelijk en doet waar hij voor bedoeld is. Er passen twee ovenschalen naast elkaar. Ook als je op twee niveaus iets bakt (bv pizza) dan gaart hij goed gelijkmatig. Kortom een goede keus.

FB 21-09-2016

Veelzijdig te gebruiken oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Zeer complete compacte bakoven.
Deze is van alle gemakken voorzien zoals boven/onderwarmte, grill, hete lucht, magnetron en een combinatie van deze allen.

Zeker de menustructuur en alle keuzemogelijkheden zijn fantastisch. Voor veel alledaagse dingen zitten er voorgeprogrammeerde programma's in.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • 4D techniek

jannie1949 22-04-2016

Mooi en goed apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Pas in huis maar al veel gebruikt, het is even wennen met de knop maar alles is duidelijk aangegeven en werkt prima.

GeorgeL 24-04-2019

SUPER- combi oven-magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Onze vorige Siemens oven was na een hele lange gebruiksduur aan vervanging toe.
Natuurlijk kozen wij weer voor Siemens, en de CM656NBS1 is het geworden.
Prima eigenschappen tegen een redelijke prijs.

Kookfan57 14-04-2019

Uitstekend, stil en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Sinds een aantal weken de trotse bezitter van deze Siemens combi magnetron oven. Opnieuw voor Siemens combi magnetron oven gekozen nadat onze oude Siemens na bijna 22 jaar aan vervanging toe was. Over deze waren we altijd al erg tevreden over geweest. We hebben vol overtuiging de keuze gemaakt voor dit type en dat valt absoluut niet tegen. Snel voorverwarmd, stil, met een heldere LED verlichting, een redelijk grote binnenruimte en een scala aan voorgeprogrammeerde bereidingswijzen van gerechten en producten. De programma's die we inmiddels gebruikt hebben leveren uitstekende en smaakvolle resultaten.
Tenslotte past het ontwerp zelfs nog beter in onze bestaande keuken. Kortom erg tevreden en de toekomst ziet er veelbelovend uit,

Marja 59 19-01-2019

Zeer gemakkelijke bediening

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Een van de grootste pluspunten is de gemakkelijke bediening. Geleidestangen zijn ook waardevol. Al met al een zeer goede koop

wiek 14-12-2018

Net een haarfohn

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Doet wat je er van verwacht. Helaas blaast deze combi veel, lang en hard lucht de keuken in. Dit is niet uit te zetten. Nog nooit zo extreem bij een oven/magnetron/combi gezien.

Andries 23-05-2018

Fijne oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Makkelijke complete combi oven.

Alleen jammer dat vingerafdrukken rond de knopjes moeilijk zijn te verwijderen.

Henk 24-02-2018

Prima goed uitziende oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Vorige maand gekocht en zeer tevreden over dit product. Wij hebben niet alleen gekeken naar de mogelijkheden van dit toestel, maar vooral naar het bedieningsgemak. Onze vorige magnetron van een ander merk was niet gebruiksvriendelijk.

Familie Peters 30-01-2018

Perfekte opvolger van m'n vorige combi oven !!!

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Onze vorige Siemens Combi oven met magnetron is na 24 jaar stuk gegaan en met deze nieuwe waren we meteen vanaf het 1e gebruik ontzettend blij met de prestaties en mogelijkheden. We hebben deze pas 2 weken en hebben nog lang niet alles uitgeprobeerd maar we zouden hem niet meer willen missen.

Miesemouse 13-08-2017

Perfect apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Helaas afscheid moeten nemen van onze 15 jaar oude combi magnetron.
Welkom nieuwe!
Prachtig apparaat met vele mogelijkheden en super makkelijk te bedienen.

MarielleVdD 09-08-2017

Handig in gebruik en mooi ontwerp

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Handige bediening (de volgorde van de tiptoetsen en knoppen is 'logisch'), en makkelijk in gebruik doordat rooster en bakplaat uitschuifbaar zijn. Verder strak vormgegeven, dat past goed bij onze keuken

Appartement103 12-06-2017

Een uitstekende keukenhulp

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

We hebben het product nu enkele weken in bedrijf en nog niet alle mogelijkheden benut. Tot nu toe voldoet het in alle opzichten aan onze behoefte.