Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM656NBS1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jehan 06-04-2022

Niet zuinig

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ook al gebruik je de magnetron 5 sec. er gaat iederekeer een na ventilatie aan. Bij oven gebruik prima maar een paar sec.bij magnetron is overdreven en niet zuiniv.

RoyB 18-09-2021

Super fijne combi oven!

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Veel verschillende gerechten prima te bereiden in de oven. Ook goede magnetron. Fijne menu bediening

Truus 25-08-2021

Uitstekende oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De eenvoudige, bijna intuitieve digitale bediening vinden wij heel erg fijn.
Veel goed werkende standaardinstellingen voor bakken, opwarmen etc.
De oven is ook heel goed te reinigen tot nu toe.

Pieter 30-06-2021

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat. We zijn vooral blij dat de oven erg snel op temperatuur is (200 graden in 6 minuten) en dat de magnetron goed gespreid opwarmt.

FL 29-06-2021

Strak design, werkt top

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

We zijn zeer tevreden! Handige functies aanwezig en zeer makkelijk in gebruik. Ook erg makkelijk te reinigen en een strak design!

Wimh 21-04-2021

Super

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De compacte oven met magnetron bevalt ons prima. Heel duidelijk display en duidelijke gebruikershandleiding
. 100% tevreden

IQ oven magnetron 28-03-2021

Een genot om te gebruiken

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een duidelijke aanvulling op het koken van iedere dag. Je kunt volledig vertrouwen op de gekozen temperaturen en de ingestelde baktijden. Bovendien is de stilte bij het gebruik van de oven heel aangenaam.

Postma 27-03-2021

Siemens combioven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne inbouwcombioven doet aan alle verwachtingen geen spijt van de aankoop Duidelijke handleiding

Combioven 24-03-2021

Veelzijdige oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer eenvoudige bediening en prachtige bakresultaten

Arno M 13-03-2021

Geweldige combi

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi en eenvoudig te bedienen oven met magnetron functie. Degelijk gebouwd, deur gaat geleidelijk dicht en apparaat is zeer stil. Twee kleine verbeterpunten zijn dat verwacht mag worden dat een afwerkstrip standaard meegeleverd wordt. En ander puntje is het combineren van oven en tijdelijke magnetron functies samen mij niet duidelijk is of dat kan. Maar ik heb de handleiding nog niet geheel gelezen.
De kwaliteit van het display is goed binnenverlichting is uitstekend

Anoniem 19-01-2021

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven is zowel in bediening als in stabiliteit perfect. Ingestelde temperatuur is goed evenals de snelheid van opwarmen. Het opwarmen van bordem, als aparte instelling is ook door ons overgenomen. De magnetron werkt ook goed en verwarmt homogeen. Vormgeving ook strak!

piet 07-12-2020

perdecte keuze

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat. Had er eerst een van een ander gerenommeerd merk, maar die beviel helemaal niet. Het is elke dag een genot om met deze combi te werken. Werkelijk perfect.

Langelaan 20-11-2020

Gemakkelijk in bediening

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne combi veel keuze in diverse programma voorverwarmen gaat super snel. Veel keuze in temperaturen. Aanrader

W.C.G.M. Ruberg 19-10-2020

Goed werkende IQ700 combi oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitgebreid programma en goed bakresultaten

Jeroen V 18-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zo'n geweldig en makkelijk te bedienen apparaat! Alles werkt naar behoren en we hebben spijt dat we deze oven/magnetron niet eerder hebben gekocht. Wat ik wel een min puntje vind is als je de tijd van de magnetron insteld je ver terug moet draaien om bij bijvoorbeeld 10 seconden te komen.

Anoniem 28-08-2020

Super fijne en efficiënte combi oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Onze oude oven maakte zoveel herrie en deed het niet goed meer en dus moest er een alternatief komen. Deze is super stil, zeer snel en heel makkelijk in bediening.

Binnen no time konden ook onze kinderen er goed mee overweg. Gerechten smaken heerlijk. We gebruiken voornamelijk de magnetron functie, de boven en onderwarmte functie, pizzastand en de 4d hetelucht. Er kan nog veel meer mee, maar daar moeten we ons nog eens in verdiepen.

Ook de zelfreinigende functie is super! Zeer compleet apparaat voor een goede prijs.

Ella 19-08-2020

Zeer goed

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een geweldige oven/magnetron, doet alles wat men beloofde.

Henri en Maria 17-05-2020

geweldige oven/magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] het is even oefenen en uittesten maar met deze ervaring kun je alle soorten vlees brood en taart bakken ,een geweldige ervaring.

Daniel Meijerink 08-03-2020

Buitenruimte deurtje ontploft

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Laat in de avond ( 22:30u ) ontploft met een knal, in eens, zonder aanleiding, de buitenruit van de deur in 1000 stukjes. Op dat moment is de magnetron niet in gebruik, zit niemand aan de magnetron en is de gehele avond niet in gebruik geweest.
Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.
Verbazingwekkend want een jaar geleden is het glas van onze oven uit dezelfde serie, ook spontaan geknapt zonder dat deze in gebruik was. Dit lijkt mij geen toeval, eerder een productie fout van het glas in deze serie. Super gevaarlijk.
Dat het niet onder de garantie valt, kan ik begrijpen, maar dat dit spontaan gebeurd bij twee producten uit dezelfde serie, kan ik niet anders denken dat er een fabricagefout in het glas zit. Reparatie kosten
€166,- voor de deur, €99,- start tarief en voor 6 min arbeid €8,95. Bizar veel geld. Je zou van Siemens een degelijk product mogen verwachten en een betere service.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Op basis van de foto's kan ik u niet aangeven wat de oorzaak van het barsten is. Blijft over dat het barsten van een buitenruit veroorzaakt wordt door een externe plaatselijke belasting. Het barsten van een binnen ruit kan ook door plaatselijke belasting komen of door vervuiling.

De reparatie aan uw binnen ruit viel binnen de termijn van de fabrieksgarantie. Wij zijn u daarom eenmalig tegemoet gekomen en u heeft voor het vervangen van de binnen ruit ruime coulance ontvangen.

Wij zien nu geen mogelijkheid om u tegemoet te komen. De garantie is verlopen en het gaat nu om een buitenruit

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Spontaan knappen glas
  • Afhandeling service

Daniel Meijerink 05-03-2020

Buitenruit deurtje ontploft

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Gemaild naar Siemens, zij geven geen garantie. ‘Komt door externe belasting‘.

Reactie Siemens op laatste mail:
Bedankt voor onderstaand bericht en de foto's.

Pluspunten

• Mooie vormgeving
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Spontaan knappen glas
  • Afhandeling service