Siemens CM656NBS1 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM656NBS1 op Kieskeurig.nl.

HansDraak 21-09-2017

Diversiteit van mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Ik ben zo enthousiast dat ik diverse gerechten, cakejes, pizza's en ovenschotels direct uitgeprobeerd heb. Even inlezen in de handleiding en in een handomdraai kun je je gerecht de oven inschuiven. Een verademing met de mogelijkheden wat naar meer mogelijkheden "smaakt".

Conny 29-11-2016

combi oven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Wat een fijn apparaat zeg! Makkelijk instelbaar. Sommige vinden de magnetron instelling moeilijk te vinden maar dat vind ik van niet. Heb hem zo ingesteld dat hij start als magnetron. Is makkelijk voor de kinderen. Wilde naast een combi stoomoven ook graag een oven met magnetron functie erbij beide van de IQ700 serie. Valt niet mee om deze ergens in het echt te zien. Dus alles op gevoel gekocht. Geen moment spijt van gehad. :)

Pluspunten

• makkelijk instelbaar
  • luxe uitstraling

johanna 26-02-2017

En, nog steeds tevreden over deze oven? We zijn benieuwd, zoeken momenteel een nieuwe..

anneke79 05-10-2016

Fijne combi magnetron oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

De combi werkt erg makkelijk en doet waar hij voor bedoeld is. Er passen twee ovenschalen naast elkaar. Ook als je op twee niveaus iets bakt (bv pizza) dan gaart hij goed gelijkmatig. Kortom een goede keus.

GeorgeL 24-04-2019

SUPER- combi oven-magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Onze vorige Siemens oven was na een hele lange gebruiksduur aan vervanging toe.
Natuurlijk kozen wij weer voor Siemens, en de CM656NBS1 is het geworden.
Prima eigenschappen tegen een redelijke prijs.

Troubles 16-03-2018

Magnetron doet het helaas niet

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

De oven is prima, het is erg simpel in het gebruik maar de magnetron floept na enkele seconden al uit. Heb al een afspraak voor onderhoud. Jammer want het ging echt om de combi.

RHV 17-02-2018

CM656NBS1 bakoven met magnetron

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Na 12 jaar afscheid genomen van onze AEG deze Siemens voldoet aan onze eisen op basis van informatie, natuurlijk ook uitgeprobeerd , gemak dient de mens
Handleiding gelezen en hoppa makkelijker kan niet. Bediening perfect en duidelijk
Nu maar kijken of het de AEG overtreft

Pluspunten

• Bediening gemak
  • Mooi display en duidelijk
  • Installeren snel en gemakkelijk
  • Design top

Minpunten

Ruud1 06-02-2018

Veelzijdig, groot van binnen, ideaal

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Sinds vorige maand ben ik in het bezit van deze mooie oven-magnetron van Siemens. Wat meteen duidelijk werd is dat de binnenruimte enorm is in vergelijking met met vorige oven-magnetron. De uitgestelde start is ideaal als je het eten om een bepaalde tijd klaar wilt hebben. De menufunctie is praktisch, eenvoudig met veel opties. De bakplaat is via de rails handig erin en eruit te krijgen. Erg veelzijdig aparaat dus en werkt voorspelbaar.

engeltje 18-05-2017

snel warm

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Bijna 4 weken in bezit, en ben er heel blij mee.
Veel bak en opwarmmogelijkheden, en snel opgewarmd.
De inhoud is ook erg ruim, en met 4D hetelucht op 2 niveau's makkelijk te bereiden.
Handig en overzichtelijk te bedienen.

Rene 25-11-2016

Prachtig apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Mooie en goede machine. gemakkelijk in bediening.
Echt een aanrader. De combi oven/magnetron ziet er
chique uit en is een aanwinst in de keuken

Pluspunten

• eenvoudige bediening
  • werkt uitstekend
  • mooi design

Minpunten

FB 21-09-2016

Veelzijdig te gebruiken oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Zeer complete compacte bakoven.
Deze is van alle gemakken voorzien zoals boven/onderwarmte, grill, hete lucht, magnetron en een combinatie van deze allen.

Zeker de menustructuur en alle keuzemogelijkheden zijn fantastisch. Voor veel alledaagse dingen zitten er voorgeprogrammeerde programma's in.

Pluspunten

• Veelzijdig
  • 4D techniek

jannie1949 22-04-2016

Mooi en goed apparaat

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

Pas in huis maar al veel gebruikt, het is even wennen met de knop maar alles is duidelijk aangegeven en werkt prima.

Pieter 30-06-2021

Zeer tevreden!

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima apparaat. We zijn vooral blij dat de oven erg snel op temperatuur is (200 graden in 6 minuten) en dat de magnetron goed gespreid opwarmt.

FL 29-06-2021

Strak design, werkt top

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

We zijn zeer tevreden! Handige functies aanwezig en zeer makkelijk in gebruik. Ook erg makkelijk te reinigen en een strak design!

Wimh 21-04-2021

Super

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De compacte oven met magnetron bevalt ons prima. Heel duidelijk display en duidelijke gebruikershandleiding
. 100% tevreden

IQ oven magnetron 28-03-2021

Een genot om te gebruiken

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een duidelijke aanvulling op het koken van iedere dag. Je kunt volledig vertrouwen op de gekozen temperaturen en de ingestelde baktijden. Bovendien is de stilte bij het gebruik van de oven heel aangenaam.

Postma 27-03-2021

Siemens combioven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne inbouwcombioven doet aan alle verwachtingen geen spijt van de aankoop Duidelijke handleiding

Combioven 24-03-2021

Veelzijdige oven

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer eenvoudige bediening en prachtige bakresultaten

Arno M 13-03-2021

Geweldige combi

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi en eenvoudig te bedienen oven met magnetron functie. Degelijk gebouwd, deur gaat geleidelijk dicht en apparaat is zeer stil. Twee kleine verbeterpunten zijn dat verwacht mag worden dat een afwerkstrip standaard meegeleverd wordt. En ander puntje is het combineren van oven en tijdelijke magnetron functies samen mij niet duidelijk is of dat kan. Maar ik heb de handleiding nog niet geheel gelezen.
De kwaliteit van het display is goed binnenverlichting is uitstekend

Anoniem 19-01-2021

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven is zowel in bediening als in stabiliteit perfect. Ingestelde temperatuur is goed evenals de snelheid van opwarmen. Het opwarmen van bordem, als aparte instelling is ook door ons overgenomen. De magnetron werkt ook goed en verwarmt homogeen. Vormgeving ook strak!

piet 07-12-2020

perdecte keuze

Geschreven voor: Siemens CM656NBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een fijn apparaat. Had er eerst een van een ander gerenommeerd merk, maar die beviel helemaal niet. Het is elke dag een genot om met deze combi te werken. Werkelijk perfect.