Siemens CM656GBS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM656GBS1 op Kieskeurig.nl.

9,1

Ankie 2 25-08-2018

beetje spijt

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

dit apparaat gekocht met de gedachte dat de magnetron functie de hoofdmoot zou zijn.
bij gebruik viel deze functie een beetje tegen qua gebruiksgemak en power. wel een fijn apparaat qua bakermogen, maar ik heb al 2 ovens.... zou de volgende x toch niet meer voor deze kiezen ook omdat de zelfreinigende functie alleen op de zijwanden zit en ik deze niet overweldigend vind. zou ook de volgende x niet meer voor deze functie kiezen.

ineke ferweda 23-08-2018

Ruime combi Magnetr, gebruiksvriendelijk, mooi uitstraling!

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Ruime combi magnetron oven met kookboekprogramma !
Zelfreinigende wanden, is makkelijk in gebruik.
Prachtige uitstraling!
Prima kwaliteit prijs verhouding.

ejb17 22-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

aanvulling

6,5
Zoals al aangegeven in mijn eerste review geef ik een 1 voor duurzaamheid vanwege het kapotspringen van de plafondplaat en de zeer lauwe reactie van Siemens (na lang aandringen) en ook nog eens durven spreken van vervuiling terwijl we de allereerste ovenschotel aan het bereiden waren. Gebruiksgemak blijft steken op een 8 vanwege het eindeloze draaien een de knop voor de tijdinstelling, dat moet veel handiger kunnen. Ook de vormgeving blijft steken op een 8 vanwege het helaas ook door Siemens toegepaste RVS wat zeer kwetsbaar is voor vuil en vette vingers.

Kenston 01-07-2020

Top Combi-Oven

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Ik vind het een top combi-oven. Ik kan er alles mee bereiden en ook tevens mijn voedsel opwarmen. Ik zou dit makkelijk aanbevelen aan iedereen. Heel handig ook om alles met 1 knop te bedienen en de belangrijkste functies gewoon met een knopje ernaast.

Zeer tevreden met het product.

Pluspunten

• Alles met 1 knop te bedienen
  • Warmt goed op en multifunctioneel
  • Klein en compact

Minpunten

• Je moet wel wat geduld hebben om het in te stellen
  • Geen deksel voor je bord toegevoegd

G-J 27-06-2020

Een echte alleskunner

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Deze oven hebben wij als een tweede oven / magnetron toegevoegd. Fantastisch apparaat, een echte alleskunner.
Wij gebruiken deze combi oven vaker dan de oven....

Pluspunten

• Intuïtieve bediening
  • Zeer veel bak opties en mogelijkheden

Berry 07-06-2020

Makkelijk inbouwen, extra rooster nodig

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Strakke oven. Het inbouwen was een fluitje van een cent. Eerste resultaten prima. Genruiksaanwijzig te complex: wanneer mag welke plaats/rooster nou in de oven. Erg jammer dat er maar één rooster bij zit. Voor een gezin al snel twee nodig als je een keer pizza eet. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Sebastiaan 17-05-2020

Mooi design en perfecte gerechten

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Mooi design met veel functies, waardoor je ieder gerecht lekker en snel kunt maken. De voorverwarm optie is echt heel snel! Het menu geeft een mooie selectie weer van verschillende producten, zoals aardappelkroketjes, patat etc. Met deze functie is voorverwarmen niet nodig en staat je gerecht binnen 14 min op tafel. Een mooie toevoeging voor de moderne keuken! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Anoniem 13-04-2020

WAT EEN GENOT!!!

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Perfectie tot in de kleinste details. Doet alles wat je van hem/haar verlangt. Subtiele maar perfecte aansturing door middel van draaiknop en touchmenu. Na elk gebruik zijn wij weer superblij met het behaalde resultaat. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Rijn van M. 14-09-2019

Prima combi magnetron cm656gbs1

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Na 16 jaar een combi magnetron HB84K550N van Siemens was het tijd voor een nieuwe. Een goede levensduur voor een optimaal en intensief gebruikte magnetron- en oven functie. Na het lezen van de reviews en winkelonderzoek zijn wij overgegaan tot de aankoop van deze combi magnetron (order VK779988). Ook hun advies was prima, adequaat en snel, zelfs 's avonds laat.
De combi heeft een mooie uitstraling, bijna geluidsarm en goede belichting. De 3 lade hoogtes zijn goed en de gebruiksruimte van de lade is groter dan verwacht. Ook het 'automatisch' sluiten van de deur is een groot pluspunt. De instellingen zijn via boekje en draaiknop goed beschreven. Je moet wel de vele mogelijkheden allemaal nalopen om een goed inzicht te krijgen. De combi is netjes afgewerkt en dus een aanwinst in een keuken.

Pluspunten

• uitstraling
  • gebruiksgemak
  • instellingsmogelijkheden

RemcoB 07-07-2019

Strak design easy in gebruik.

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Deze net aangeschaft met de inbouw koffiemachine, had de stoomoven al en dit past mooi in mijn nieuwe apparaten wand.
Nu in 1 wand alle siemens apparatuur bij elkaar. Stoomoven, combimagnetron, koffieautomaat, vaatwasser, koelkast en vrieskast. Eem mooi geheel bij elkaar.

Zeeuwen7 24-02-2019

Het is altijd weer beter!

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Onze oude Siemens combimagnetron hield het naar 20 jaar voor gezien. We hebben na uitgebreid onderzoek voor deze Siemens combimagnetron gekozen.
Ondanks dat de inbouwmaten niet zijn gewijzigd, hebben wij in de nieuwe magnetron veel meer bakruimte. De magnetron voldoet uitstekend. Mooie display, eenvoudige bediening en ook nog eens zelfreinigende wanden.
Beter konden wij ons niet wensen.

Agie 01-11-2018

Wat een keuzes en wat makkelijk

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Wat een wereld oven. We hebben me t onze oude combi magnetron 25 jaar gedaan. Dus dit is wauw. Veel keuze en gemakkelijk in gebruik. Heel erg blij mee gelijk al een pizza maakt en hij is heerlijk gewrden

hermp3 02-09-2018

Zo 2018!

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

We hebben een 30 jaar oude Siemens Combi Magnetron moeten vervangen! De keuze voor dit model was snel gemaakt!

ellena 17-06-2018

fijn product

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

ga er mee aan de slag, hoop er lekker mee te kunnen bakken en koken. tot nu toe bevalt t goed (weekje)

Marijke Voorn 17-05-2018

makkelijk in de bediening en prima resultaten

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Fijne combi-magnetron oven. De oven heeft een voorgeprogrammeerd bak/braadprogramma. De gerechten worden met plaatjes in de display aangegeven. Heel makkelijk in de bediening en met prima resultaat. Ook de reinigingsfunctie werkt uitstekend.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • goede bakresultaten

Laojohnny 21-12-2015

Pronstuk voor in de keuken

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Ideaal zijn de ecoClean: zelfreinigend katalytisch wanden en plafonds zo dat hij zeer eenvoudig te reinigen is. Samen met het overzichtelijke cookControl Plus menu is het een aanwinst in de keuken

ejb17 01-12-2015
  • Product maand in bezit

Ik heb dit apparaat nu enkele weken. Visueel een mooie machine met eenvoudig gebruik en (te) veel mogelijkheden. Alleen het blijven draaien aan de knop om de tijdsduur in te stellen is wat lastig. Let op bij het inbouwen: hij is iets langer dan bijv. mijn vorige Miele. Helaas barstte vanavond met een knal de plafondplaat (keramiek) in stukken in de ovenschotel. Dat is wel heel erg slecht en ik ben benieuwd hoe snel Siemens dit oplost. Voorlopig voor duurzaamheid derhalve een 5.

Officiële reactie van Siemens 02-12-2015

Om de plafondplaat te laten herstellen, kunt u het beste contact op nemen met ons ContactCenter.

Zij zijn te bereiken via 088 424 4020 (keuze 1)

ejb17 11-01-2016

Ondertussen is Siemens na een week langs gekomen en heeft een nieuwe plafondplaat van glas erin gezet. Verder geen woord van excuus (gloednieuwe oven). Na lang aandringen werd gezegd dat door vervuiling(!) de plafondplaat kan klappen. Nou ja zeg, het was onze allereerste ovenschotel in die oven. Ik geef derhalve voor duurzaamheid nu voorlopig maar een 1

Pascal 06-11-2015

Hele mooie combi-oven met veel mogelijkheden en toch gemakkelijk te bedienen via het kleuren-touchscreen.

WendyHelena 02-11-2015

Zeer snelle magnetron functie.

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Wij zijn tevreden met de Siemens oven.
Deze week nog extra onderdelen gekocht, zoals glazen plaat en glazen braadslede en afwerk strip.
Afwerkstrip hoort bij mijn idee wel bij de oven maar heb ik toch later bijbesteld.
Ik ga verheugd straks nieuwe oven schotels uittesten en een x appeltaart op de plaat maken.
In ieder geval een verademing dat we geen ronde draaiplateau meer hebben.

EricB 28-10-2015

Prima Combi met (te) veel mogelijkheden

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Een mooie machine die zeer intuïtief te bedienen is. De voorgeprogrammeerde opties zijn erg handig; wel heel veel mogelijkheden. Goede verlichting en ruime inhoud. Twee te verbeteren zaken: 1. je staat wel even te draaien aan de draaiknop voor de tijdsduur als je iets bijv. op 12 minuten wilt zetten, 2. hij blijft lang naar voren (uit)blazen. En een klein minpuntje dat ook hier weer het erg besmettelijke RVS toegepast is; maak dit van zwart glas o.i.d., nu zie je er elke vette vinger op (keukenapparaat!).