Siemens CM656GBS1 - Reviews

Inhoud
45 liter
Kleur(en)
inox

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens CM656GBS1 op Kieskeurig.nl.

9,1

Ankie 2 25-08-2018

beetje spijt

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

dit apparaat gekocht met de gedachte dat de magnetron functie de hoofdmoot zou zijn.
bij gebruik viel deze functie een beetje tegen qua gebruiksgemak en power. wel een fijn apparaat qua bakermogen, maar ik heb al 2 ovens.... zou de volgende x toch niet meer voor deze kiezen ook omdat de zelfreinigende functie alleen op de zijwanden zit en ik deze niet overweldigend vind. zou ook de volgende x niet meer voor deze functie kiezen.

ineke ferweda 23-08-2018

Ruime combi Magnetr, gebruiksvriendelijk, mooi uitstraling!

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Ruime combi magnetron oven met kookboekprogramma !
Zelfreinigende wanden, is makkelijk in gebruik.
Prachtige uitstraling!
Prima kwaliteit prijs verhouding.

ejb17 22-03-2016
  • Product kwartaal in bezit

aanvulling

6,5
Zoals al aangegeven in mijn eerste review geef ik een 1 voor duurzaamheid vanwege het kapotspringen van de plafondplaat en de zeer lauwe reactie van Siemens (na lang aandringen) en ook nog eens durven spreken van vervuiling terwijl we de allereerste ovenschotel aan het bereiden waren. Gebruiksgemak blijft steken op een 8 vanwege het eindeloze draaien een de knop voor de tijdinstelling, dat moet veel handiger kunnen. Ook de vormgeving blijft steken op een 8 vanwege het helaas ook door Siemens toegepaste RVS wat zeer kwetsbaar is voor vuil en vette vingers.

Uriah 18-12-2020

MOOIE OVEN

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooie oven. Had een andere van Siemens, na 15 jaar heeft die het begeven. De nieuwe heeft meer een zwart voorpaneel en twijfelde aangezien ik er een bordenverwarmer onder heb zitten die meer messing is net als de oude oven. Combinatie is ok, op handgrepen na. Rond tov hoekig. Super oven!

Mireille 02-12-2020

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Uitstekend product, zeker als je je aan de ingestelde tijden houd komt het product er top uit als hij klaar is

S. de Jong 02-11-2020

Fantastisch

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het werkt allemaal naar wens zeer tevreden

TomS 18-10-2020

Perfecte combi-oven

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze oven valt op door de diepe inhoud waardoor de oven zeer ruim is. Supersnel voorverwarmd. Handig is de waarschuwing voor het schoonmaakprogramma.

Jeroen 25-08-2020

Een verademing

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze compacte oven met magnetron werkt zonder problemen. Het instellen van de oven of de magnetron is een makkie zeker vergeleken met zijn voorganger van een ander merk. Het snel opwarmen is ideaal om snel even een broodje te bakken voor de lunch.

heinjan 23-07-2020

NIEUWE COMBI MAGNETRON

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Na 19 jaar trouwe dienst begaf onze combi magnetron het. voorwaar een hele prestatie, rede ook om opnieuw een Siemens produkt te kopen in het vertrouwen hier wederom zo lang mee te doen. De magnetron liet zich perfekt inbouwen en werkt naar behoren. Handig is zeker, dat de breedte van de oven een stuk royaler is, waardoor er gemakkelijk twee borden of schalen in kunnen. De bediening met de "monoknop" is even wennen. Tot nu toe twee minpunten. Allereerst de vingerafdrukken op het touch screen en op het RVS paneeltje onder de knoppen, jammer. Het tweede minpunt is het niet meeleveren van een donkere strip aan de onderzijde, waardoor de aansluiting met onze Siemens oven wat minder fraai oogt. Verder zijn we heel tevreden.

Oven 19-07-2020

Perfect

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Precies de oven die wij zochten .voldoet 100% aan onze verwachtingen

Oven 19-07-2020

Perfect

Anoniem 08-07-2020

Top aanschaf

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een top aanschaf door de goede handleiding en veel standaard programma's eenvoudig in gebruik en geeft goed resultaat.

Kenston 01-07-2020

Top Combi-Oven

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Ik vind het een top combi-oven. Ik kan er alles mee bereiden en ook tevens mijn voedsel opwarmen. Ik zou dit makkelijk aanbevelen aan iedereen. Heel handig ook om alles met 1 knop te bedienen en de belangrijkste functies gewoon met een knopje ernaast.

Zeer tevreden met het product.

Pluspunten

• Alles met 1 knop te bedienen
  • Warmt goed op en multifunctioneel
  • Klein en compact

Minpunten

• Je moet wel wat geduld hebben om het in te stellen
  • Geen deksel voor je bord toegevoegd

G-J 27-06-2020

Een echte alleskunner

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Deze oven hebben wij als een tweede oven / magnetron toegevoegd. Fantastisch apparaat, een echte alleskunner.
Wij gebruiken deze combi oven vaker dan de oven....

Pluspunten

• Intuïtieve bediening
  • Zeer veel bak opties en mogelijkheden

Berry 07-06-2020

Makkelijk inbouwen, extra rooster nodig

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Strakke oven. Het inbouwen was een fluitje van een cent. Eerste resultaten prima. Genruiksaanwijzig te complex: wanneer mag welke plaats/rooster nou in de oven. Erg jammer dat er maar één rooster bij zit. Voor een gezin al snel twee nodig als je een keer pizza eet.

Sebastiaan 17-05-2020

Mooi design en perfecte gerechten

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mooi design met veel functies, waardoor je ieder gerecht lekker en snel kunt maken. De voorverwarm optie is echt heel snel! Het menu geeft een mooie selectie weer van verschillende producten, zoals aardappelkroketjes, patat etc. Met deze functie is voorverwarmen niet nodig en staat je gerecht binnen 14 min op tafel. Een mooie toevoeging voor de moderne keuken!

Anoniem 13-04-2020

WAT EEN GENOT!!!

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Perfectie tot in de kleinste details. Doet alles wat je van hem/haar verlangt. Subtiele maar perfecte aansturing door middel van draaiknop en touchmenu. Na elk gebruik zijn wij weer superblij met het behaalde resultaat.

Rijn van M. 14-09-2019

Prima combi magnetron cm656gbs1

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Na 16 jaar een combi magnetron HB84K550N van Siemens was het tijd voor een nieuwe. Een goede levensduur voor een optimaal en intensief gebruikte magnetron- en oven functie. Na het lezen van de reviews en winkelonderzoek zijn wij overgegaan tot de aankoop van deze combi magnetron (order VK779988). Ook hun advies was prima, adequaat en snel, zelfs 's avonds laat.
De combi heeft een mooie uitstraling, bijna geluidsarm en goede belichting. De 3 lade hoogtes zijn goed en de gebruiksruimte van de lade is groter dan verwacht. Ook het 'automatisch' sluiten van de deur is een groot pluspunt. De instellingen zijn via boekje en draaiknop goed beschreven. Je moet wel de vele mogelijkheden allemaal nalopen om een goed inzicht te krijgen. De combi is netjes afgewerkt en dus een aanwinst in een keuken.

Pluspunten

• uitstraling
  • gebruiksgemak
  • instellingsmogelijkheden

RemcoB 07-07-2019

Strak design easy in gebruik.

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Deze net aangeschaft met de inbouw koffiemachine, had de stoomoven al en dit past mooi in mijn nieuwe apparaten wand.
Nu in 1 wand alle siemens apparatuur bij elkaar. Stoomoven, combimagnetron, koffieautomaat, vaatwasser, koelkast en vrieskast. Eem mooi geheel bij elkaar.

Zeeuwen7 24-02-2019

Het is altijd weer beter!

Geschreven voor: Siemens CM656GBS1

Onze oude Siemens combimagnetron hield het naar 20 jaar voor gezien. We hebben na uitgebreid onderzoek voor deze Siemens combimagnetron gekozen.
Ondanks dat de inbouwmaten niet zijn gewijzigd, hebben wij in de nieuwe magnetron veel meer bakruimte. De magnetron voldoet uitstekend. Mooie display, eenvoudige bediening en ook nog eens zelfreinigende wanden.
Beter konden wij ons niet wensen.