De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum IMC4535RT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

l************@g******** 17-01-2024

Oprecht

Geschreven voor: Inventum IMC4535RT

Ik vind de gebruiksaanwijzing heel erg onduidelijk! Verder kan ik bv niet vinden hoe ik een vis b.v. forel goed gaar kan krijgen met een mooi korstje er op. Diepvries producten, waarbij de temp. op de verpakking vermeld is, moet ik minstens 20, 30 gr .hoger verwarmen en bijna 2X zolang, waardoor alles is uitgedroogd, maar nog geen mooi bruin kleurtje heeft.
Mijn 2 boeken, koken met combimagnetron, kan ik wel bij het oude papier gooien want daar kan ik totaal geen recept van gebruiken met deze oven-magnetron.
AL met al ben ik vreselijk teleurgesteld in dit apparaat en probeer hem op markplaats of zo te verkopen.
Hopelijk krijg ik nog een reactie van het bedrijf!

Minpunten

• gebruiksaanwijzing
  • oventemperatuur

m*********@l****** 29-05-2023

Aanbeveling, goede machine voor nette prijs

Geschreven voor: Inventum IMC4535RT

Een geweldig mooi apparaat. Makkelijk te installeren en eenvoudig in bediening.
Gisteren apparaat aangeschaft en ingebouwd, natuurlijk moest deze direct geprobeerd worden. Resultaat was een vrijwel geluidloze oven en een zeer mooi cake.

Wij zijn zeer tevreden en bevelen deze aan.

Bof 30-06-2022

Lekker grote oven/magnetron combi

Geschreven voor: Inventum IMC4535RT

Wat een fijne oven....makelijk in gebruik, veel programma's en functies, lekker ruim met z'n 50 liter en ziet er ook nog eens mooi strak uit.

Pluspunten

• Lekker ruim
  • Veel mogelijkheden
  • Strak design
  • Simple bediening

d**********@g******** 24-05-2022

Bevalt er goed, zou dit aan iedereen aanraden!

Geschreven voor: Inventum IMC4535RT

Ik heb gekozen voor deze combimagnetron omdat de inhoud van dit product erg groot is. Bediening en touchscreen ziet er strak en goed uit. Combimagnetron is gemakkelijk te bedienen en daarnaast is deze magnetron/oven erg gemakkelijk schoon te maken. Apparaat is snel warm, maakt niet teveel lawaai en voedsel is goed te bereiden d.m.v. deze Inventum combimagnetron. Apparaat zou ik aan een ieder willen aanbevelen.

Pluspunten

• Strak design
  • Snel warm
  • Makkelijk te bedienen
  • Gemakkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geen gevonden tot nu toe

m********@h********** 18-04-2022

INVENTUM IMC4535RT

Geschreven voor: Inventum IMC4535RT

Ben super tevreden met mijn Inventum IMC4535RT inbouwmagnetron/oven/gril. Mooi design. Boekje met duidelijke handleiding. Makkelijk te bedienen. Heb alles al uitgeprobeerd en zowel de magnetron, de oven, ontdooien en de gril werken perfect. Mooi ruim van binnen en goed schoon te maken. Een geweldig apparaat. De prijs kwaliteit voor dit apparaat is zeer zeker heel goed. Voor wie een fantastisch mooi apparaat wil met veel functies en niet te duur en geweldig werkt, beveel ik dit apparaat zeer zeker aan.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Makkelijk te bedienen
  • Alles werkt perfect
  • Royaal van binnen
  • makkelijk schoon te maken

Minpunten

• geen

w*****@e********** 06-03-2022
Geschreven voor: Inventum IMC4535RT

Mooi design zonder uitstekende knoppen.
De interne oven breedte is groter dan bij andere ovens die wij gezien hebben.
Wat ook heel erg fijn is zijn de bijgeleverde accessoires.
De bediening is eenvoudig.
Reuze blij mee voldoet aan alle verwachtingen en staat schitterend in onze nieuwe keuken.

Danny en Lydia Boekhout 20-02-2022

Super koop

Geschreven voor: Inventum IMC4535RT

Wij kochten dit product vanwege de waanzinnige vele mogelijkheden voor het koken. Het gebruiksgemak, design en onderhoud zijn door de pyrolyse zo ongelofelijk fijn.

Pluspunten

• pyrolyse
  • eindeloos veel mogelijkheden