ETNA CM450RVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 24 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CM450RVS op Kieskeurig.nl.

Arjan 22-10-2021

Fijne oven voor een schappelijke prijs

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Een erg fijne combi oven. Hij is makkelijk in het gebruik tevens is hij erg snel warm. Alles komt er goed uit geen rauwe onderkant en zwarte bovenkant wat je bij sommige ovens ziet. Vergeleken de duurdere modellen heeft deze oven een grote binnen ruimte waardoor alles er makkelijken in kan. Tevens is het fijn dat je een lange garantie op de oven krijgt.

Pluspunten

• Snel warm
  • Veel ruimte
  • Mooi om te zien

v**g@p**t.nl 21-10-2021

Betaalbaar betrouwbaar metk

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Gekozen omdat Etna een gedegen merk is en dus betrouwbaar. Niet alleen van horen zeggen maar ook uit ervaring

Officiele reactie van Atag 22-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Wat fijn dat u ook uit eigen ervaring weer voor ETNA heeft gekozen! Vriendelijk bedankt voor deze mooie beoordeling en wij wensen u nog vele jaren plezier met deze combi magnetron.

T**1@G**l.com 12-10-2021

Aanrader

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Prima oven met veel mogelijkheden; een mooie cake bakken is geen probleem meer.
Ook onze airfryer kan nu de deur uit.
Prijs/kwaliteitsverhouding vinden we prima
Officiele reactie van Atag 13-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat deze oven van ETNA zo goed bevalt! Wij wensen nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Diana 23-08-2021

Een aanwinst!

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Op basis van de positieve reviews gekozen voor deze combimagnetron (CM450RVS) en voor ETNA! Zelf geïnstalleerd en dat ging erg makkelijk. Ruime inhoud, verschillende inschuifstanden en temperatuurstanden van de oven zijn per 5 graden. De combimagnetron ziet er ook mooi uit. We zijn er erg blij mee een aanwinst!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Ruim
  • Mooi apparaat

Officiele reactie van Atag 24-08-2021

Beste Diana,

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat jullie voor ETNA gekozen hebben en zo tevreden zijn met de combimagnetron! We wensen jullie nog veel kook & bakplezier toe.

Groet,
Marijke Webcareteam Etna

j**h@h**l.com 03-08-2021

Bevalt prima

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Ongeveer een maand geleden kochten wij een oven/magnetron van het merk Etna. Het type is CM450RVS/E01. We hebben inmiddels uitgebreid kennis gemaakt, zowel met de magnetron als met de oven. En dat tot onze volle tevredenheid. Uiterlijk heeft het apparaat een mooi design. En wat de werkzaamheid betreft geeft het prima resultaten. Groot voordeel is o.i. dat het vrij eenvoudig te bedienen is. Het gemak dient de mens! En de gebruikshandleiding is niet overbodig uitgebreid, maar helder en overzichtelijk. Daarbij komt dat de prijs–kwaliteitverhouding volgens ons best aantrekkelijk is, ook gezien de garantietermijn van 5 jaar. Al met al kunnen wij dit product zeker aanbevelen.

Pluspunten

• glazen bakplaat
  • eenvoudig te bedienen
  • prijs-kwaliteitverhouding
  • duidelijke handleiding

Officiele reactie van Atag 04-08-2021

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat jullie zo tevreden zijn over zowel het design, gebruiksgemak als de prijs-kwaliteit van de CM450RVS en deze naar volle tevredenheid door jullie wordt gebruikt. Bedankt voor deze enthousiaste review met mooie reviewscore.

Wij wensen jullie veel plezier met jullie aankoop.

Jan Vl. 16-04-2021

Wat een mogelijkheden

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

We hadden een simpele magnetron met ovenfunctie , waarvan de laatste zeer matig tot slecht presteerde. Na een uitgebreid marktonderzoek bij ETNA uitgekomen , we hadden al recent een inductie kookplaat ven ETNA aangeschaft die erg mooi was en goed beviel. Deze oven werd na ontvangst zeer eenvoudig en snel gemonteerd en aangesloten.
Wat een openbaring, magnetron is vrijwel geruisloos en inmiddels een aantal ovenfuncties uitgeprobeerd die ook tot volle tevredenheid mooie resultaten opleveren. Kortom een sieraad voor de keuken en fantastische resultaten.
Bovendien , na melding bij ETNA 5 jaar garantie !!

Pluspunten

• Zeer fraai uiterlijk
  • Prima resultaten
  • Concurrerende prijs
  • Value for money

Officiele reactie van Atag 17-04-2021

Beste Jan,

Wat fijn zeg dat deze combi magnetron zo goed bevalt en tevens dan nog een mooie aanvulling is in uw keuken. Vriendelijk bedankt voor het schrijven van deze review en wij wensen u nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Claudia

Mandy 16-03-2021

Oven met magnetronfunctie

Geschreven voor: ETNA CM450RVS

Sinds vorige week hebben wij deze oven gekregen en ben er nu al zo blij mee! Hij is mooi groot en ruim en heb al muffins en brood gebakken. Wij eten vaak ovenschotels en alle ovenschalen passen er nu gewoon in. De oven is makkelijke te bedienen en er zit ook een duidelijke handleiding bij. Ik ben helemaal blij met onze nieuwe oven!

Officiele reactie van Atag 17-03-2021

Beste Mandy,
Bedankt voor het schrijven van uw review. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de ETNA oven.
Wij wensen u veel bak en kookplezier!!
Chantal Webcareteam ETNA

Ingrid**@g**l.com 09-10-2021

Een matige timer verder top!

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Na het lezen van heel veel reviews is de keuze op de Etna CM450ZT gevallen.

In de reviews werd een aantal malen benoemd dat het systeem waarin de bakplaten op hoogte worden gezet als onstabiel werd ervaren. Deze ervaring deel ik totaal niet. Het was even een klusje om de rekjes te installeren maar onstabiel zijn ze zeker niet. Het is even een handigheidje om bakplaten er in te schuiven maar dat went heel snel.

De bediening is na even wennen ook eenvoudig.

De functie snel opwarmen van de oven werkt echt lekker vlot. Zo vlot dat ik moet wennen dat ik de oven later kan aanzetten omdat ik anders nog niet met de voorbereidingen klaar ben wanneer de oven op temperatuur is.

Eigenlijk heb ik maar één nadeel ontdekt en dat is het korte en zachte geluid van de timer. Deze is zo zacht en kort dat je wanneer je niet in de buurt van het apparaat bent je het signaal mist. Hierdoor moet ik weer gebruik maken van een extra timer.

Conclusie: Het apparaat krijgt voor mij een 8 en met een verbetering van de timer zou het een 9 krijgen.
Waarom geen 10? Omdat een elektrische apparaat door alle ontwikkelingen nooit uit ontwikkeld is en een opvolger altijd weer “beter” is door nieuwe mogelijkheden.

Pluspunten

• Mooie, strakke uitstraling
  • Eenvoudig te bedienen
  • Optie snel voorverwarmen

Minpunten

• Het zachte en korte signaal van de timer

Officiele reactie van Atag 11-10-2021

Beste Ingrid,

Dank je wel voor je mooie en uitgebreide review 😊. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met de werking van de combimagnetron. De feedback betreffende het geluid van de timer hebben we doorgezet naar de afdeling, zodat ze hiernaar kunnen kijken voor mogelijke verbeteringen.
We wensen je nog jaren plezier toe met de combimagnetron.

Groet,
Marijke Webcareteam ETNA

Gerhard 26-05-2021

Mooi degelijk apparaat

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Al jarenlang fan van Etna producten kwaliteit , kwaliteit /prijs is prima na 12 jaar een nieuwe combi magnetron gekocht en ik ben weer verbaasd naar de kwaliteit/eenvoudige bediening en natuurlijk de prijs.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Kwaliteit
  • Over/magnetron mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 27-05-2021

Beste Gerhard,

Bedankt voor je mooie beoordeling en wat fijn dat u al zo lang fan bent van ETNA en opnieuw hiervoor heeft gekozen. Wij wensen je nog vele jaren plezier toe met deze nieuwe combi magnetron.

Cheyenne97 23-10-2021

ETNA CM450ZT een geweldige aanrader !!

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Onze Combimagnetron is na 25 jaar op gehouden met werken.
Was dus op zoek naar zo iets dergelijks met draaiplateau ,maar in de winkel aangekomen toch voor de Etna CM450ZT gevallen.
We hebben dit apparaat gekozen voor zijn mooi uitstaling en eenvoud .
De bediening is gemakkelijk, heel goed leesbaar, eenvoudig te begrijpen.
Bovendien een mooie grote binnenruimte van emaile dus fijn schoon te maken .
Dus geen draaiplateau nu maar de werking is het zelfde perfect dus geen spijt van.
Goede verlichting zodat je het baksel goed kan zien tijdens de werking .
Hij heeft een prachtige uitstaling ,een mooie aanwinst aan onze keuken .
wij zijn er erg blij mee .
En dan nog een 5 jaar garantie van Etna na registratie dat zegt mij ook genoeg!!
Een echte aanrader dus....
Dus kortom ,gewoon super tevreden.

Pluspunten

• Prachtige uitstraling
  • Verschillende ovenfuncties
  • Een echte oven in een nis van 45cm
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• Nog geen minpunten gevonden

t**k@z**o.nl 13-10-2021

Zeer degelijk combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Het apparaat is makkelijk te monteren.
Straalt klasse uit en de bediening is gemakkelijk, nadat je het boekje hebt gelezen.
Magnetron functie werkt zeer goed, evenals de de oven functie.
Dit apparaat kun je met gerust hart kopen, als je geen draaiplateau wilt.
Draaiplateau wilden wij niet daarom de is onze keuze gevallen op deze.

Pluspunten

• Geen draaiplateau
  • Verschillende standen oven en magnetron
  • Grotedeur

Officiele reactie van Atag 14-10-2021

Beste heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze positieve review.

Wij vinden het fijn om te lezen dat de CM450ZT van ETNA aan uw verwachtingen voldoet. Veel kook en bak plezier gewenst met de aankoop.

Alice Webcareteam ETNA

Nanda 04-10-2021
Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Mooie ruime oven, makkelijk in het gebruik. Helder licht dus je kunt je gerecht prima in de gaten houden.
Glazen oven tray is perfect voor groente, heel blij mee.

Pluspunten

• ruim
  • mooi design
  • makkelijk in gebruik
  • goed verlicht

Officiele reactie van Atag 05-10-2021

Beste Nanda,

Hartelijk dank voor deze enthousiaste review met mooie review score. Hier zijn wij uiteraard erg blij mee. Fijn om te lezen de CM450ZT zo goed bevalt.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Hans 17-06-2021

Gewoon goed, zonders toeters en bellen

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

We hebben dit apparaat gekozen om z'n eenvoud. De bediening is gemakkelijk, goed leesbaar, eenvoudig te begrijpen. Geen in onze ogen onnodige functies, zoals wifi. Bovendien een mooie grote binnenruimte. Bij nazoeken bleek ons dat het apparaat er zowel bij consumentenbond als kieskeurig goed uitkwam en dat voor een bijna de helft van de prijs van de overige apparaten in de winkel. Over het gebruik zijn we super tevreden.

Pluspunten

• eenvoudige en heldere bediening
  • grote binnenruimte
  • geruisloos
  • goed hoorbaar signaal, niet hinderlijk
  • vriendelijke geprijsd

Minpunten

• nog geen gevonden

Officiele reactie van Atag 18-06-2021

Beste Hans,

Vriendelijk bedankt voor je zeer mooie beoordeling! Wij vinden het ontzettend fijn om te lezen dat deze combi magnetron van ETNA zo goed bevalt. Wij wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Geert 21-04-2021

Moderne strakke uitvoering

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Dit is een product wat aan alle kwaliteitseisen voldoet met een moderne strakke uitvoering, een zeer overzichtelijk display met een eenvoudige bediening door de goed af te lezen mogelijkheden die de combi biedt.

Pluspunten

• Perfecte combi met zeer veel mogelijkheden
  • Gemakkelijke bediening
  • Perfecte prijs / kwaliteitsverhouding

Officiele reactie van Atag 22-04-2021

Beste Geert,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen met het plaatsen van deze fantastische review.
Ik wens je veel plezier van deze combi.

Groet Heidi

D. Zwart 19-02-2021

combi magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Een fijn en goed werkend apparaat, makkelijk te bedienen en simpel schoon te houden. Ik heb hem pas een paar weken, dus over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen, maar het feit dat er 5 jaar garantie op zit zegt mij genoeg.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • schoonhouden
  • mooi ding

Officiele reactie van Atag 22-02-2021

Geachte heer/mevrouw Zwart,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooie review. Uw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit.

We wensen u heel veel plezier van deze aankoop.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Simon Plukkel 08-02-2021

Mooi oven en ook nog een magnetron

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Ik was op zoek naar een oven en aangezien deze moest voldoen aan bepaalde maten vanwege inbouw, kwam ik bij deze Etna uit. Nu heb ik ook al een inductie van Etna en ben hier zeer tevreden over.

Ik was bewust niet op zoek naar een combi-magnetron vanwege negatieve ervaringen uit het verleden. Het ging mij om een goede oven en nu bleek deze ook een magnetron functie te hebben. Navraag bij Etna werd mij verzekerd dat dit los stond van de oven. Dus een goede oven die toevallig ook nog magnetron in zich heeft.

Tot nu toe pas 2x gebruikt voor pizza en ovenfriet en met de voorgeprogrammeerde functies ging dit heel gemakkelijk, maar zelf instellen kan natuurlijk ook.

Tot nu toe tevreden, maar dat is erg kort dag natuurlijk. Hij ziet er ieder geval mooi uit.

Pluspunten

• Mooi
  • Handige programma's

Minpunten

• Tot nu toe geen

Officiele reactie van Atag 09-02-2021

Beste Simon Pukkel,

Hartelijk dank voor deze mooie review. Leuk om te lezen je zo tevreden bent over de inductiekookplaat van ETNA en daarom ook nu weer hebt gekozen voor apparatuur van ons. Fijn dat de combimagnetron aan al je wensen voldoet.

Wij wensen u veel kook- en bakplezier toe.

Ton Hoos 06-02-2021

Prima magnetronoven

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Doordat ik mijn kapotte magnetronoven moest gaan vervangen, zocht ik op internet naar een niet zo dure. Ik had een Miele maar wilde niet meer zo veel geld uitgeven. Via een actie kwam ik de Etna CM450ZT met heel veel mogelijkheden tegen. En een prima prijs! Die gekocht en het apparaat doet alles zeer goed: van magnetron tot oven. De bediening is zeer eenvoudig, je zult daar geen problemen mee hebben. Het apparaat ziet er ook nog mooi en strak uit. Past helemaal bij de zwarte inductiekookplaat in onze keuken. Geweldige aankoop!

Pluspunten

• mogelijkheden
  • uiterlijk
  • prijs
  • eenvoudige bediening
  • heldere display

Minpunten

• onverlichte bedieningstoetsen

Officiele reactie van Atag 08-02-2021

Beste Ton Hoos,
Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat een mooie reviewscore heeft u gegeven. Wat fijn dat u zo tevreden bent over het uiterlijk, de mogelijkheden en eenvoudige bediening van deze combi magnetron. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Chantal Webcareteam ETNA

Blij met nieuwe aankoop 30-01-2021

Grote binnenkant

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Fijne grote binnenkant en makkelijke bediening.
Alleen jammer dat de druktoetsen niet verlicht zijn.
We hebben daar helaas niet goed over nagedacht.

Officiele reactie van Atag 01-02-2021

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Fijn dat de binnenruimte en de bediening zo naar wens zijn.
Helaas kunnen we aan het display ( verlichting) niets veranderen.
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.
Hopelijk zal dit niet het gebruikersgemak beïnvloeden en gaat u toch veel plezier hebben van deze fraaie combimagnetron.

Groet Ursula van Webcareteam ETNA

Mariska 12-01-2021

Goede oven, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Een goede oven die erg gebruiksvriendelijk is. De oven is makkelijk te bedienen middels de draaiknoppen, die ook nog eens mooi worden weg gewerkt, wanneer ze ingedrukt worden. De oven heeft een mooi design en ziet er strak uit.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Veel keuze qua standen

Officiele reactie van Atag 14-01-2021

Beste Mariska,

Bedankt voor je review. Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de CM450ZT. Het design van de ETNA CM450ZT behoort tot de 4-serie Push-Pull Trendlijn. De dashboardhoogtes, de bedieningsknoppen, de display en de handgrepen zijn in deze lijn op elkaar afgestemd. Heel veel kook- en bak plezier met deze oven met magnetronfunctie.

Groet Heidi

Geert Vos 01-01-2021

Een sieraad voor de keuken.

Geschreven voor: ETNA CM450ZT

Een geweldige combi-magnetron die aan alle verwachtingen voldoet. Een duidelijk en uitgebalanceerd display zodat je in een oogopslag ziet welke functies zijn ingesteld.
Zowel oven als magnetron bieden elk gewenste instelling om te komen tot een haute-cuisine resultaat, wat uitgebreid getest is tijdens feestdagen.

Pluspunten

• Duidelijk en overzichtelijk display
  • Zeer compleet qua mogelijkheden

Officiele reactie van Atag 04-01-2021

Beste Geert Vos,
Wat een geweldige review score heeft u gegeven. Daar zijn wij erg blij mee. Goed om te lezen dat deze combimagnetron duidelijk en overzichtelijk is en aan al uw wensen voldoet.
Wij wensen u veel kookplezier met uw aankoop!
Chantal webcare ETNA