Liebherr ICNc 5123 Plus NoFrost

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 16 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr ICNc 5123 Plus NoFrost op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Ruud 03-02-2024

Doet waarvoor het gemaakt is. Koelen en vriezen.

Koel-vries combinatie, ICNC 5123-20 plus, enkele weken in bezit. Doet waarvoor het gemaakt is. Koelen en vriezen. Even me verdiept in het digitale en nu ik het doorheb kan ik het ook gebruiken. De soft-close functie is super. Nauwelijks hoorbaar.

Pluspunten

• Nauwelijks hoorbaar
  • Soft-close werkt perfect

Minpunten

• Even digitale gedeelte onder de knie krijgen.

Dolf 31-01-2024

Prima aankoop!

Hoge energie zuinigheid, kwaliteit is zeer goed ook de inbouw materialen zijn aanwezig . Zeer kundige installateur!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Gebruikers gemak

Evy 29-12-2023

Liebherr ICNc 5123-20

Heb de liebherr koelvries ICNc 5123-20 nu zo’n anderhalve maand in gebruik. De vrieslades zijn erg diep en ruim en rollen verrassend soepel. Het koelgedeelte is niet enorm groot, zeker niet met alle accessoires erin (extra lade bijvoorbeeld). Desondanks biedt het genoeg ruimte voor een klein gezin. Daarnaast is het apparaat makkelijk te installeren en werkt het touchscreen erg intuïtief.

Pluspunten

• Diepe vrieslades
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Grootte van het koelgedeelte

Bart Kerklaan 01-12-2023

UITSTEKEND !!!

Beste koelmerk ter wereld; Mooi eenvoudig design, koelt fantastisch en is fluisterstil :-)

Pluspunten

• Koelt TOP!
  • Fluisterstil

Minpunten

• Geen enkele minpunt te bedenken!

r********@h******** 04-11-2023

Prachtig mooi apparaat, weinig geluid, goede koeling. Energiezuinig een aanrader.

s**r@p**l.com 11-10-2023

Goede update van oude koelkast

Onze oude koelkast (geen Liebherr) had het na 13 jaar begeven. Tijd voor een koelkast die weer voldeed aan de huidige eisen (energiezuinig, doordacht en praktisch). Pluspunten: zijn de fruit en groentela die op lagere temperatuur gekoeld wordt en de grote binnenruimte.

Pluspunten

• Ruimte
  • Bouwkwaliteit
  • energiezuinig

h**s@h**l.com 26-09-2023

De reden dat ik zo'n slechte beoordeling schrijf is de kwaliteit van de gebruikersinterface.
Dit is inmiddels onze 3e Liebherr koel-vriescombinatie en van de vorige twee was de bediening logisch en ook voor gewone stervelingen te begrijpen.
De bediening van deze is geminimaliseerd tot het gebruik van 3 knoppen, en V en een klein schermpje.
Om de koelkast aan te zetten heb je de handleiding al nodig. Moet je doen door het V-knopje 3 seconden in te drukken...
Daarna volgt de echte opgave. De temperatuur aanduiding geeft 5 en 21 graden aan terwijl zowel koel als vriesdeel op kamertemperatuur zijn (???)
Je kunt met de door een chaotisch menu scrollen waarbij de temperatuur van het koelgedeelte nog te vinden is maar hoe je de temperatuur van het vriesgedeelte kunt selecteren is volkomen onduidelijk.
Bij het bevestigen schijnt er een pieptoon te klinken maar die is voor mensen boven de 50 niet meer te horen dus je bent volledig in het ongewisse wat je gedaan hebt.
We hebben de meegeleverde handleiding gespeld maar dat bood ook geen soelaas :(
Het enige wat wij willen van een dergelijk apparaat is dat ie koelt op 5 º en vriest op -18 º
En dat instellen was tot nu toe bij Liebherr geen probleem maar met dit apparaat een grote uitdaging!
Inmiddels is het na uren proberen gelukt om de juiste temperaturen in te stellen en is onze hoop dat de koelvriescombinatie technisch dezelfde kwaliteit heeft als de vorige exemplaren.
Tip voor Liebherr: neem afscheid van de verantwoordelijken voor de gebruikersinterface (TikTok generatie?)

w**l@k**r.nl 25-09-2023

Top Kwaliteit

Zeer zuinige koel-/vriescombinatie met een fraaie afwerking en kwaliteit die horen bij een Liebherr apparaat.

Pluspunten

• Afwerking
  • Ruimte

h***********@k********* 28-08-2023

een aanrader

Een fijne en luxe ijskast met vriezer.Goede temperatuur en fijne groente la. Fijn als hij te lang openstaat alarm. dat geld ook voor de vriezer.Fijn deur sluiting. ben er erg blij mee

h**********@h********** 28-08-2023

Fijne koelkast

super apparaat ! Hij is vrijwel geluidloos en geeft geen ijsvorming meer. Energieverbruik is ook veel lager dan mijn vorige apparaat .

Pluspunten

• zuinig in energie
  • vrijwel geluidloos
  • niet meer ontdooien

Ad B 26-07-2023

Heel tevreden.

Waren op zoek naar een goede betrouwbare koelvriescombinatie. Gezien de goede naam van Liebherr op de websitebezoek van de leverancier gezocht naar het gewenste model en indeling. Daarna naar de winkel gegaan en het gewenste apparaat gekocht.
We zij dik tevreden over de koelvriescombinatie en de verkoop en installatie hiervan. 👍

h*********@g******** 21-07-2023

Het geld zeker waard.

Deze koelvries-combinatie hebben we als inbouw gekocht. Laten plaatsen door de winkel waar we het gekocht hebben.
Qua gebruik merken we nu na 1 dag dat het een kwalitatief zeer degelijk is. Deuren voelen zwaar met openen en sluiten en sluiten goed. Het is erg stil en de glazen platen functioneren prima. Enige minpuntje is de ventilator in de koelkast boven in. Deze neemt iets meer ruimte in beslag dan gedacht.

Pluspunten

• Koelkast straalt degelijkheid uit.
  • Groentelade schuift goed en bots tegen deur
  • Temperatuur groentelade is constant.
  • Erg stil.

Minpunten

• Powercooler is groter dan gedacht

Wim Kwakman 23-06-2023

Uitstekend apparaat

mijn vorige koelkast was ook een Liebherr , top apparaat vandaar dat ik weer voor een Liebherr heb gekozen, no frost , heel stil , perfecte verlichting , soft close ziet er allemaal prima uit en werkt perfect.

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • verlichting

Chris 28-05-2023

Fraaie koelkast, praktisch en degelijk.

Zeer fraaie koel-vriescombinatie. De indeling en mogelijkheden om deze aan te passen zijn erg praktisch en degelijk. Het no frost systeem werkt zeer goed, de bevroren producten uit de oude koelkast waren na een dag helemaal vrij van ijs en rijp.

c************@g******** 10-04-2023

Een aanrader, inbouw met energieklasse C

We zochten een inbouw met goede energielabel en no frost. Dit model is één van de betere met energielabel C en het past in onze inbouw. Je koopt gelukkig niet elk jaar zo'n koelkast en het is de investering wel waard.
Hij ziet er goed uit en de indeling is prima. Een grappig extraatje van liebherr is wanneer je de deur te lang open hebt staan, hoor je een geluid en gaan de lichtjes branden.
Prima in gebruik; de deur sluit automatisch, temperatuur kun je instellen ook als je met vakantie gaat middels een touch screen. Hier vind je ook je instellingen en allerlei dingen.
Kortom we zijn er blij mee.

Pluspunten

• Fijne indeling
  • Touch screen voor instellingen
  • Signaal als de deur te lang open is
  • no frost

Minpunten

• nog niets
  • nog niets
  • nog niets

Van der Heide 06-04-2023

Een top apparaat

Liebherr blijft voor ons een geweldig merk. Degelijk in alles. En eenvoudig te monteren. Een echte aanrader voor iedereen.

Pluspunten

• Degelijk
  • Gemakkelijk in te bouwen
  • No frost vriezer
  • Soft close deuren