Liebherr IRBd 4520 Plus BioFresh - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IRBd 4520 Plus BioFresh op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mark 07-04-2024

Zeer fraaie en goed in te delen BioFresh koelkast met goede verlichting, top kwaliteit.

Carla 02-04-2024

Na 22 jaar de oude Liebherr koelkast vervangen door een nieuwe inbouwkoelkast. Oude apparaat werkte nog perfect, maar de rubbers waren aan vervanging toe. Vanwege mogelijke hoge energiekosten toch maar het oude apparaat vervangen. Even zoeken naar het servicenummer, bio lade lastig te verwijderen, maar hierbij uitstekend geholpen door Liebherr. Zeer blij met de nieuwe aanschaf.

Henk 23-01-2024

Inbouw koelkast Liebherr

Voor het eerst een Liebherr inbouwkoelkast gekocht via internet en geleverd en inlaten bouwen door een expert. Wat een mooie en degelijke koelkast je voelt dit al als je de deur open maakt.
Daarbij krijg je ook nog eens 7 jaar garantie ale je de koelkast op de juiste wijze aanmeld.
Kortom een top apparaat met een top garantie

Pluspunten

• Degelijk
  • Energie zuinig
  • Simpel te bedienen

k******@k*********** 20-01-2024

Bevalt prima

Het werkt goed en makkelijk
Het is een perfecte koelkast
Sluit goed vooral door die gasveer
Zelf geplaatst en de ruimte aan gepast ging prima.

HB 12-01-2024

Geweldige koelkast

Geweldige koelkast. In mijn vorige keuken had ik deze ook met het biofresh systeem waarin je verse producten echt véél langer vers blijven. Er is een lade voor groenten en fruit en een lade voor vlees, vis, kaas e.d.. Producten gaan hierin echt stukken langer mee dus je hoeft veel minder weg te gooien. Omdat het zo goed beviel nu voor de nieuwe keuken weer dezelfde besteld.

Pluspunten

• producten veel langer houdbaar

Anomiem 29-12-2023

Prima koelkast, gebruikershandleiding kan beter

In de handleiding ontbreekt de omschrijving vanaf moment uit de verpakking halen; gaan gelijk al een paar stappen verder.
Het omwisselen van deurscharnieren staat niet in de handleiding, moet je opzoeken op internet.

Pluspunten

• Indeling
  • Gewicht

Minpunten

• Handleiding
  • Deurscharnieren wisselen is lastig

Frank 11-12-2023

Mooie en degelijke inbouwkoelkast

Advies van winkelier: goed en duurzaam product ter vervanging van defecte koelkast van ander merk.
Handleiding is echter wat beknopt. De koppeling met wifi vereist blijkbaar een extra aan te schaffen en aan te brengen module. De vershoudladen zijn wat aan de kleine kant tov eerdere koelkast

Pluspunten

• degelijk
  • mooie indeling
  • goede koeling

Minpunten

• relatief kleine vershoudladen
  • koppeling met wifi vereist extra module

f***********@h****** 03-12-2023

Bevalt goed

Mooie indeling goed verlicht maakt heel weinig geluid geeft alarm aan als deur te lang open staat

k*********@g******** 20-11-2023

Zeer goede kwaliteit en duurzaam

Heel fijn zijn de biofresh groentelades. Het fruit, vlees en groenten blijven dagen, soms weken langer vers. In deze tijd van duurzaamheid en “weggooi maatschappij” is dit zeker een pluspunt. Koelkast is met vakken in te delen op eigen wijze. Ben blij met mijn Liebherr koelkast. Prijs haal je door de langere houdbaarheid, betere kwaliteit er beslist wel uit.

Jess 02-11-2023

Stil, energiezuinig,veel ruimte en biofresh!

Mooie indeling, blij met het biofresh gedeelte. Dat is nieuw voor mij. Het is een stille koelkast, makkelijk schoon te houden en met veel legplanken. Installeren hebben we zelf gedaan en was goed te volgen door het installatiefilmpje. Heel tevreden mee.

Pluspunten

• Biofresh is top
  • Stil
  • Makkelijk in te stellen, veel opties
  • Top kwaliteit

Leo 01-11-2023

Liebherr super koel

De keuze voor Liebherr koel en vries was niet zo moeilijk,
We hebben al jaren ervaring met dit merk en voor ons is dit nog
steeds de Rolls-Royce onder de koel en vries combinaties.
En we zijn zeer content over het BioFresh gedeelte .
Bij deze ga zo door en blijf up to date .

Pluspunten

• Super koel
  • Mooie inrichting
  • Goed af gewerkt

Remco 29-10-2023

Aanrader

Duidelijke handleiding en zonder problemen kunnen inbouwen. Koelkast is makkelijk in te stellen, deur sluit zeer goed. Hoop er jaren plezier van te hebben!

Pluspunten

• Verlichting
  • Indeling
  • Zeer goed sluiten deur

l**l@u**l.nl 15-10-2023

Supergeweldig

Supersnel gekregen en dolenthousiast
Mooie vormgeving
Stil
En superzuinig in energie.

Pluspunten

• Energie
  • Vormgeving
  • Inhoud

Minpunten

• Niks

m**k@h**e.nl 12-10-2023

Aanrader!

Na ruim 15 jaar met onze oude Liebherr koelkast te hebben gedaan, hebben we besloten bij de verhuizing ook de apparatuur te vervangen, mede in verband met de energieconsumptie. We hebben gekozen voor een Liebherr inbouwkoelkast IRBD 4520-20, met twee aparte koelzones voor groente en vlees.

Het bedieningsgemak, het volume en de flexibele inrichtingsmogelijkheden maken dat deze koelkast een groot genot is in het gebruik, gekoppeld aan zijn zuinigheid. Hij is stil, efficient en gebruiksvriendelijk door zijn ruimte, bewaking van temperatuur en goede verlichting, ook bij volle belading. Hoe gewoon een koelkast ook mag zijn in het dagelijks leven, met deze Liebherr zijn we nog elke dag blij. Aanrader!

Pluspunten

• efficient te beladen
  • goede verlichting, ook bij volle belading
  • aparte vleeslade en groentenlade
  • flexibel in te delen deurcapaciteit
  • zuinig in gebruik

Minpunten

• verwijderen laden niet makkelijk

e**n@l**e.nl 01-10-2023

Na 19 jaar afscheid genomen van onze Liebherr koelkast. De deurrubbers waren aan vervanging toe maar werkte verder nog prima! Weer gekozen voor de Liebherr met dezelfde inbouwmaat. Stil zuinig en …kwaliteit dat zie en voel je. Deze koelkast heeft een softclose systeem, dus nooit meer een deur die open blijft staan😉.

Ronald 29-08-2023

Tevreden klant

Onze 20 jaar oude Liebherr koelkast (die eigenlijk nog steeds zonder problemen werkte) nu vervangen door de IRBD 4520 plus. Zichtbaar is dat er door Liebherr goed gekeken is naar waar verbeteringen mogelijk zijn. Ziet er strak uit, is stil en voldoende ruimte. Door de AH-actie extra interessant om nu tot aankoop over de gaan (cadeaubon ter waarde van €50). We gaan ervan uit dat de nieuwe koelkast wat betreft energiegebruik ook weer wat gunstiger zal zijn. Als deze ook weer 20 jaar dienst doet, dan zijn en blijven wij tevreden klanten van Liebherr.

Pluspunten

• Strak design
  • Stil
  • Biofresch
  • maatvoering
  • levensduur

Minpunten

• extra betalen voor smartconnect device
  • koolstoffilter (vervanging met extra kosten)

Ronald 21-08-2023

Top koelkast

Heerlijke grote koelkast, voldoende ruimte om alle boodschappen goed en vooral ook lang op te bergen.

Pluspunten

• Ruim
  • Stil
  • Soft close deur
  • Grote groente lades

d***************@g******** 16-08-2023

super cool

Gekocht ter vervanging van de vorige generatie, die in zijn tijd al met kop en schouders boven de andere koelkasten uitstak qua interieur vormgeving, verbruik en innovatieve vondsten, zoals de "cool-fresh-afdeling".

Pluspunten

• zuinig
  • geluidsarm
  • cool-fresh

o************@p******** 02-08-2023

Voor koelen en BioFresh een topper!

Omdat onze vorige Liebherr koelkast (uit 2012) niet meer goed sloot, zijn wij voor advies naar Vink gegaan. Prima geholpen. Direct gekozen voor een nieuwe koelkast Liebherr. Al bij het inruimen constateerden wij een veel efficiëntere indeling. Nu pas merkten wij dat de vorige koelkast echt niet meer goed functioneerde.
Wij zijn heel blij met deze vernieuwde variant van de Liebherr koelkast en hopen er weer vele jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• Goede indeling
  • Prima werking BioFresh laden
  • Gemakkelijk toegankelijk

Minpunten

• geen

Irene 02-08-2023

Kwaliteits koelkast

Aanbevolen door de keukenontwerper en ik wilde een grotere koelkast.
Een koelkast met 2 freshladen, een voor langere houdbaarheid groenten en de andere voor langere houdbaarheid vlees.

Ook in te stellen op de zuinige stand, ook een aparte stand wanneer je meerdere producten wilt koelen bij feesten en partijen.

Fijne koelkast en ook nog 2 jaar extra garantie.

Pluspunten

• Koelt prima
  • freshladen

Minpunten

• serienummer moeilijk te vinden

f**********@h********** 01-08-2023

Gebruikservaring Liebherr IRBd 4520 Plus na 2 weken.

De koelkast koelt goed en is goed afgewerkt. Ook de Bio-fresh lades voldoen uitstekend, evenals de indeling van de koelkast. Minpuntje vond ik het geluid dat de koelkast de eerste dagen maakte. Dit harde geluid verdween wel na een paar dagen, maar hij is wel nog steeds hoorbaar.

Pluspunten

• Koelen!
  • BioFresh
  • Afwerking
  • Indeling

Minpunten

• Geluid

r********@h********** 21-07-2023

Superfijne, stille en energiezuinige koelast

Wat een fijne koelkast is dit! Met name de stilte het verbruik en de knisperverse groenten zijn echt een beleving!

Tot nu toe alleen spijt dat we geen grotere koelkast hebben gekocht.

rudolf

Pluspunten

• stil
  • zuinig
  • hele verse groenten
  • koelt goed

Minpunten

• had een groter gewild
  • licht is ook koud :)

Mario Kuijpers 21-07-2023

Kwaliteit van hoog niveau en veel gemak.

Inbouw koelkast en vriezer laten plaatsen in nieuwe keuken in levensloopbestendige bungalow. Vooral Bio-Fresh is erg handig en zorgt ervoor dat de biologische producten die wij gebruiken langer bewaard kunnen worden zonder te bederven.
De kwaliteit spat werkelijk van de spier stuur af. Senior en licht signaal als deur te lang open blijft staan is prettig. Via WiFi ook berichtje op de smartphone.

Pluspunten

• Bio-Fresh
  • Softclose
  • Plafondlicht
  • Deur alarm via geluid en lamp

Minpunten

• Deelbare glasplaat

j**************@h****** 14-07-2023

een aanrader "value for money"

mooi ruim en goed verlicht en geruisloos en geurtjes worden goed gefilterd, met name de o graden bakken zijn erg fijn

Pluspunten

• 0 graden deel
  • biofresh

m***********@g******** 02-07-2023

Top kwaliteit koelkast

Je merkt aan alles dat de koelkast van top kwaliteit is. Het open en dichtgaan van de deur gaat soepel, de lades rollen soepel over hun rails. Het is even puzzelen hoe de lades goed uit de koelkast te kunnen halen, maar als je dat enkele keren gedaan hebt voor bijvoorbeeld schoonmaken, werkt dat prima.

Het Biofresh systeem zijn we heel blij mee. geeft een goed gevoel dat je producten zorgvuldig kunt bewaren.

Pluspunten

• sluit netjes
  • lades lopen soepel
  • veel ruimte
  • koelt goed

Minpunten

• puzzelen hoe de lades eruit te halen