ETNA KCS4178 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA KCS4178 op Kieskeurig.nl.

h**e@g**l.com 29-07-2021

Fijne koel/vriescombinatie

Geschreven voor: ETNA KCS4178

Fijne en ruime koel/vriescombinatie waar je alles goed in kwijt kan. Maakt ook weinig geluid. De vriezer met 2 grote lades en 1 kleine lade boven (voor was kleinere dingetjes zoals ijsblokjes en ijsjes etc.) is ideaal!
Officiele reactie van Atag 30-07-2021

Beste h**e@g**l.com ,

Bedankt voor je review. Wij vinden het fijn om te lezen dat de koel/vriescombinatie, de KCS4178 van ETNA, aan je verwachtingen voldoet. Veel (koel) plezier gewenst met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Niki
Webcareteam ETNA

Nadia 30-03-2021

Koelt goed!

Geschreven voor: ETNA KCS4178

Koel vries combinatie doet het goed. Na aansluiten was het even zoeken welke stand het beste is voor ons huis. na 3 dagen de juiste stand gevonden en wij zijn er blij mee. Wel lijkt de koelkast kleiner dan een gemiddelde koelkast. Gek, want alles wat we normaal aan boodschappen halen past er ook in!

Pluspunten

• strak design
  • makkelijk schoon te maken
  • fijne groente lade

Minpunten

• klein vriesvak, prima voor 3 personen

Officiele reactie van Atag 31-03-2021

Beste Nadia,

Wat leuk dat je voor ETNA hebt gekozen en dat deze koel/vriescombinatie zo goed bevalt. Bedankt voor je mooie beoordeling en wij wensen je nog vele jaren plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.