De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens GI11VADE0 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Cdko 31-10-2022

Doet wat hij moet doen

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

Hij doet wat hij moet doen, vriezen.
De lades ben ik niet tevreden over, vallen er makkelijk uit als je ze te ver open trekt bij bv brood eruit halen. Vind ook dat hij snel ontdooid moet worden. Zet veel ijs af aan de wanden.

joel 05-08-2022

Heerlijk koud ijsje

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Vriezer werkt erg fijn, vriest niet aan. De vakken hadden iets groter/praktischer gemogen.

NAMKz 20-06-2022

Koud en stil

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet z'n werk: vriezen zonder waarneembaar geluid en zonder merkbare ijsvorming. Wel rekening houden met voldoende uitzwaairuimte voor de deur omdat anders de laden lastig naar voren te halen zijn.
Initieel geinstalleerde vriezer was echter niet 100% haaks. Kostte wel wat moeite om Siemens een vervangend, wel haaks exemplaar te laten installeren.

b**k@o**t.nl 13-06-2022

# laden diepvries (inbouw)

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

Prima diepvries. Niet heel groot, maar zeker voldoende voor een 2-3 persoonshuishouden. Degelijke uitvoering. Prettig dat je zelf de vriestemperatuur in kan stellen.

Pluspunten

• degelijk
  • zelf temperatuur instellen

g**n@h**l.nl 12-06-2022

bevalt goed zeker een aanrader

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

mooie en compacte vriezer , met grote inhoud , vriest goed , goed advies gehad , staat mooi en fijne lades

m**o@h**l.com 20-04-2022

Prima keuze

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

Prijs/kwaliteit is prima in orde. Gekocht compleet bij aanschaf van nieuwe keuken. De prijs is goed in verhouding met de kwaliteit die je ervoor krijgt. Twee grote lades en 1 ietwat kleinere voor kleine boodschappen. De grote lades bevatten genoeg ruimte voor ten minste 3 broden. Voor ons als klein gezin voldoende.

Pluspunten

• Stil.
  • Weinig/geen ijsvorming.
  • Materiaal van hoge kwaliteit.
  • Waar voor je geld.

Minpunten

• Geen.

g**r@l**e.nl 13-04-2022

fijne diepvriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

bijzonder fijne diepvriezer, perfecte indeling van de lades met zeer laag geluidsniveau

Pluspunten

• perfecte hoogte van de lades

NAMKz 03-04-2022

Stil en koud: zoals het hoort!

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In de keuken als vriezer 'bij de hand', naast grote vriezer elders. Goed werkende soft close, inderdaad low frost: na weken nog niet hoeven te ontdooien. Stil en koud. Let wel op voldoende ruimte ten behoeve van het volledig kunnen openen van de deur, anders problemen met lades. Eerst vriezer was niet helemaal haaks! Leverancier heeft Siemens moeten overtuigen een andere vriezer te moeten leveren. Nam wat tijd gezien voorraadproblematiek. Nu tevreden.

Fam. Hameetman 15-03-2022

Prettige vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Hier kunnen wij kort maar krachtig over zijn. Dit is een vriezer die doet wat hij moet doen.

Myrchelle 08-03-2022

Lekker extra vriezer in keuken

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Doet precies waarvoor we m gekocht hebben:
De dagelijkse dingen die in de keuken snel uit de vriezer gehaald moeten worden bewaren.
Stille vriezer en nét ruim genoeg om handig te zijn.

Wim Minnee 08-02-2022

Top vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De vriezer voldoet aan alle verwachtingen compacte vriezer met toch royale laden.

Fam van Vliet 25-01-2022

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prima vriezer, compact maar toch veel ruimte.

Frank 14-01-2022

Klein maar fijn

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] In onze vorige keuken hadden wij een koel-vriescombinatie, maar omdat wij graag een volledige ijskast wilden, hebben wij deze vriezer gekozen. De vriezer is niet veel groter dan die van een standaard koel-vriescombinatie, met name door de flinke isolatie die rondom zit, dus als je wat meer ruimte zoekt is deze vriezer mogelijk niet geschikt. Uiteraard bewaren wij ook andere dingen in de vriezer, maar ik schat in dat de vriezer ruimte heeft voor totaal 5 tot 7 broden. De vriezer mag zich met recht low frost noemen, want wij hebben nauwelijks last van bevriezing met vervelende klemmende lades tot gevolg. het alarm als je de vriezer per ongeluk open laat staan is ideaal.

Marco 07-01-2022

Prima vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze vriezer hebben wij gekozen voor een losse vriezer die onder het aanrechtblad kan worden geplaatst. Deze vriezer heeft drie ruime vakken wat voor ons gezin voldoende is. Als het goed is, is deze vriezer ook een van de energiezuinigste, maar dat is uiteraard lastig te meten.

Diana 14-11-2021

Prima vriezer(tje)

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze vriezer doet het goed, en voor ons groot genoeg

Vriezer 01-08-2021

Vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijne vriezer. Weinig ijsvorming. Goede service van Siemens bij kapotte lade. Vriezer zou wat ruimer mogen zijn.

Paul 07-05-2021

Uitmuntend

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het feit dat door deze innovatieve techniek GEEN ijsaanslag meer in de vriezer ontstaat is zeer prettig. Het lage energie verbruik is ook klasse van dit apparaat. De investering is snel terug verdiend.

Ming 10-03-2021

Stille compacte vriezer

Geschreven voor: Siemens GI11VADE0

Prima vriezer van Siemens, heeft een duidelijk display. Verder is het apparaat makkelijk in de bediening en is het apparaat tevens erg stil.

• Makkelijk te gebruiken

Minpunten

• Klein voor grote gezinnen
  • Heeft meer drie lades