Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Liebherr IKBP 2370 Premium BioFresh

Liebherr IKBP 2370 Premium BioFresh

Liebherr IKB 3560 Premium BioFresh

Liebherr IKB 3560 Premium BioFresh
Bekijk alle Inbouw koelkasten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh op Kieskeurig.nl.

9,6

A. den Besten 18-05-2021

Geweldige aanvulling deze koelkast

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Deze koelkast is echt een verademing ten opzichte van de vorige koelkast. De producten zoals melk, groenten, ijsbergsla, veldsla blijven echt veel langer vers. Ook is er heel veel ruimte zodat het geen passen en meten is.

Pluspunten

• super ruim
  • alles blijft veel langer vers

vos 18-04-2021

heerlijk ruime koelkast

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

de Liebherr 3560 is een grote koelkast met veel ruimte voor groente en fruit, of andere producten die je extra lang wilt bewaren. Met 3 Biofresh laden is er ruimte genoeg. De Liebherr app geeft overzichtelijk aan welke groenten op welke temperatuur het beste kunnen worden bewaard.

Pluspunten

• Biofreshladen
  • stroomverbruik
  • Liebherr app
  • verlichting binnen

Minpunten

Gerrit 19-02-2021

Erg fijn helder licht voor 70+ merkbaar energiezuinig soft

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

We verwachten (volgens de gegevens ) dat het een energiezuinige koelkast is.De kast heeft helder led licht, aangenaam voor ons 70 plussers, soft close deur, weinig geluid in de woonkeuken en met een ruimte voor groenten in 3 laden, wat zeer praktisch is, als je de groente voor een week in huis haalt. We hebben reeds jaren de Liebherr diepvrieskast met laden, wat ons erg bevalt. We zijn heel blij met deze nieuwe aanschaf en hopen hier veel plezier van te beleven, want we eten veel groente en fruit, wat merkbaar verser moet blijven. Het energie zuinige is van zeer belang, daar wij proberen zo veel mogelijk op onze energie te bezuinigen voor het behoud van de natuur.

Pluspunten

• Bio-fresch
  • Licht
  • Ruime indeling

Minpunten

• Prijs?

A.K. 17-02-2021

Heel prettig

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

We zijn zeer tevreden met de koelkast. Veel licht en zeer stil. Veel ruimte om je voedingsmiddelen op te bergen.

Pluspunten

• Veel verlichting in de koelkast
  • Deur sluit zelf

Mari 30-12-2020

Beste koelkast ooit door BioFresh lades

Geschreven voor: Liebherr IKBP 3560 Premium BioFresh

Beste koelkast die ik ooit heb gehad. Ik heb deze koelkast sinds een week in gebruik en ben er zeer tevreden mee. De drie BioFresh lades zijn geweldig; groenten, fruit en vlees/vis worden hierin kouder bewaard (tot zo’n 0 graden) en ik merk echt verschil in houdbaarheid. Ik hoef daardoor minder gebruik te maken van mijn vriezer voor deze producten. De koelkast heeft heel veel ruimte en alles wordt goed verlicht door de led-zuilen aan beide kanten.

Pluspunten

• Producten langer houdbaar in BioFresh lades
  • Veel ruimte en goed licht
  • Mooie accessoires