Bosch CTL636ES1 - Reviews

Soort apparaat
gemalen koffie, koffiebonen
Soorten koffie
caffe crema, cappuccino, espresso, heet water, koffie, latte macchiato, ristretto
Stoompijpje (melkschuim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 34 reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch CTL636ES1 op Kieskeurig.nl.

GJdR 03-08-2020

Geweldig voor koffie liefhebbers

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Top apparaat met schappelijke prijs, voor geweldige koffie's

RikR 24-03-2020

Koffie automaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Geen fan van de draaiknop. Die werkt alleen makkelijk met vochtige vingers. Voor de rest er tevreden over koffie kwaliteit en makkelijk schoon te maken.

Ed van Adrighem 02-03-2020

Heerlijke koffie makkelijk schoon te houden

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] lekkere koffie, super veel instellingen mogelijk van sterkte tot hoeveelheid en temperatuur hoeveelheid melk, Goede schuimlaag en lekkere sterke koffie echt een aanrader. Ook simpel schoon te maken door alle stappen op het scherm te volgen.

Robbert Baartmans 10-11-2017

Prachtig apparaat!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Qua design en functies erg mooi en gemakkelijk te bedienen. Apparaat maakt niet heel veel herrie! Ruime koffie - en waterreservoir.
Lekkere koffie, makkelijk dat je twee cappuccino’s of latte macchiato’s kan zetten met 1 druk op de knop. Bij latte macciato koelt de koffie snel af, deze is direct drinkbaar omdat opgeschuimde melk niet heel warm is.

Het enigste jammere is dat het apparaat niet aangeeft of het melkreservoir leeg is of dat deze nog aangekoppeld zit of juist niet is gekoppeld.

Apparaat is makkelijk schoon te maken, mede door de deur die je kan openen en zo bij alle onderdelen kan.

Jan Thiermann 30-06-2017

Prachtige en eenvoudig te bedienen machine!

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Prachtige machine met een intuïtieve bediening die je binnen enkele minuten doorhebt. Daarmee is het buitengewoon eenvoudig om je persoonlijke voorkeuren in te stellen en te gebruiken. De machine moet wel wat vaker schoongemaakt worden dan onze vorige Bosch. Tip aan de designers, dezelfde nismaten is een vereiste voor vervangende inbouwapparatuur, maar misschien zou dat ook voor het front van een dergelijk apparaat kunnen gelden. Nu is het front 1cm korter dan de vorige en zitten we met een lelijke spleet onder het apparaat waar nog een oplossing voor bedacht moet worden. Da's jammer, toch?

Inge 23-04-2017

Super fijne machine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Voorheen een ander merk gehad, geregeld storing, vervanging van onderdelen. Nu een Bosch koffiemachine, doet het grandioos, nooit storingen of problemen en daarbij is de koffie erg lekker, voor ons alleen nog een Bosch

Inge 22-04-2017

Super fijne koffiemachine

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Voorheen een Miele gehad, geregeld storing, vervanging van onderdelen. Deze Bosch machine doet het grandioos en daarbij is de koffie erg lekker, daar kon de Miele niet aan tippen, kwestie van smaak misschien, maar voor ons echt de Bosch

Miekie82 15-09-2016

Heerlijke cappuccino

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Superlekkere koffie uit een mooi apparaat.
Schoonmaken nogal uitgebreid.
Misschien nog even wennen?!

Suus 14-06-2016

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Makkelijk in gebruik, lekkere koffie. Alleen jammer dat er niet zoals met het water, aangegeven wordt dat de melk op is

Peter 18-05-2016

Fantastische Espresso automaat

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Het bedieningsgemak en het schoonmaken is zeer eenvoudig. De koffie smaakt lekker alleen kan de koffie kan wat heter zijn.

Marinka 09-05-2016

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Deze machine nu 2 maanden in bezit en de koffie is heerlijk. Onderhoud stelt weinig voor en met een beker onder de uitloop, hoef je de lekschalen ook niet zo vaak te legen. Het enige wat opvalt is dat wanneer de machine uit gaat (automatisch of met de hand), na 1 minuut een piepsignaal klinkt en de klok (ingesteld dat deze moet aan gaan) niet aan gaat.

SGoedee 13-04-2016

Vriendelijk in gebruik en een fantastisch design

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Onlangs deze koffieautomaat gekocht omdat wij gelijk verliefd waren op het design en de mogelijkheden die deze koffieautomaat heeft.
Ook heel vriendelijk in het gebruik en de sterkte van je koffie is af te stellen op je persoonlijke smaak .
Kortom een apparaat welke aan je verwachting voldoet.

sjaak 07-04-2016

heel mooi

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

het is een makkelijk apparaat. Dagelijks bijvullen moeten we aan wennen. En jammer dat we al meteen ontkalkingstabletten moesten kopen. We hebben per slot van rekening 4 apparaten van Bosch aangeschaft.

Tukkerj 03-04-2016

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Snel zeer gebruiksvriendelijk. Bij installatie bleek hij water te lekken maar is dezelfde dag opgelost

Willem 1 14-02-2016

Zeer goede aankoop.

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Wij zijn een gezin met grote kinderen, die het product dagelijks gebruiken en er zeer tevreden over zijn,veel keus en zeer lekkere koffie, makkelijk te bedienen.
Wel wat bewerkelijk om het product reinigen en vrij prijzige ontkalktabeletten,maar dat nemen we er graag op de koop toe,tot nu toe zeer tevreden over het product.

JVan 12-01-2016

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Heerlijke koffie. Gemakkelijk te bedienen. Geen rommel op aanrecht. Goede schuim. Alleen schoonmaken is veel werk.

henniekoster33 12-12-2015

Weer een heerlijk kopje koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

Na de verbouwing en de nieuwe keuken, zijn we eindelijk van apparaten van het keukenblad verlost.
Een mooi design, heerlijke koffie en eenvoudig te bedienen.
Eenvoudig gezegd een perfect koffie apparaat in een, voor ons, perfecte keuken.

VincentK 24-09-2015

Geweldige machine, heerlijke koffie

Geschreven voor: Bosch CTL636ES1

De machine ziet er mooi uit, de koffie is heerlijk en het onderhoud is relatief eenvoudig.
Voordelen:
- Lekkere koffie, alle varianten.
- Heerlijk melkschuim, net zo goed als professionele machines.
- Mooi design en overzichtelijk menu.
- Service programma werkt redelijk zelfstandig zonder allerlei handelingen.
- Ruime reservoirs voor water, bonen en opvang.
- Machine is heel stil.

Nadelen:
- Melk is niet gekoeld, deze schift vrij snel als deze niet op tijd weggenomen wordt.
- Dagelijks reinigen melkslangetje is bewerkelijk.
- Display werkt soms niet na inschakelen. Machine moet dan helemaal uitgezet aan weer aangezet worden.
- Bediening van menu met draairing is soms wat lastig, te gevoelig.