Braun HM 3135 WH - Reviews

Variabele snelheid
Kleuren
wit

Meningkoning 29-12-2015 Product paar weken in bezit

Wij waren aangenaam verrast door de vele opties die het product heeft. Eigenlijk hadden we voor deze prijs alleen een mixer verwacht, maar nu blijkt hij ook nog chop functie te hebben. Verder prima apparaat dat lekker in de hand ligt.

mvdmc 22-03-2016 Product paar weken in bezit

drie in één, handig!

De handmixer/hakmolen/staafmixer is erg handig in gebruik. De snelheden van de mixer zijn gemakkelijk in te stellen en hij ligt fijn in de hand. Ook zijn de accessoires gemakkelijk te bevestigen en los te koppelen.
Ik heb groenten gehakt met de hakmolen en ook dat werkt super. Zelfs 'couscous' maken van bloemkool was een eitje!
De staafmixervoet heb ik momenteel nog niet gebruikt, maar aan die kwaliteit twijfel ik niet aan.

RenéC 14-03-2016 Product paar weken in bezit

Fijne mixer

Werkt heerlijk geruisloos na het geratel van mijn oude mixer. Ligt door zijn zwaartepunt makkelijk in de hand. Klopt snel. Ik heb gewrichtsproblemen, maar deze mixer is echt lichtgewicht! Aanwinst wat mij betreft.

anjavaneck 10-01-2016 Product paar weken in bezit

Het is een licht en handzaam apparaat met veel mogelijkheden. Ik gebruik hem vaak. Het scheelt veel tijd en stress. Ben er blij mee.

kloeres 01-01-2016 Product paar weken in bezit

Met kerst veel gebruikt dus geen stress. Alle ingrediënten kunnen snijden ideaal. Ook mijn dagelijkse smoothie is zo klaar. Een top product. Makkelijk hanteerbaar en schoon te maken. Aanrader alleen.... Jammer dat er geen standaard bij zit om de mixer in te zetten