Braun HM 3135 WH - Reviews

tile-Aantal standen
5 snelheden/standen
Meegeleverd
deeghaken, fijnsnijder, kloppers

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

RenéC 14-03-2016

Fijne mixer

Werkt heerlijk geruisloos na het geratel van mijn oude mixer. Ligt door zijn zwaartepunt makkelijk in de hand. Klopt snel. Ik heb gewrichtsproblemen, maar deze mixer is echt lichtgewicht! Aanwinst wat mij betreft.

Meningkoning 29-12-2015

Wij waren aangenaam verrast door de vele opties die het product heeft. Eigenlijk hadden we voor deze prijs alleen een mixer verwacht, maar nu blijkt hij ook nog chop functie te hebben. Verder prima apparaat dat lekker in de hand ligt.

Elaajee 14-09-2018
  • Product gekregen

Prettig in gebruik

Gekocht ter vervanging van de oude Braun, die er na lange tijd mee stopte. Alles is weer een tikje degelijker geworden. Handig en prettig in gebruik, redelijk stil ook. Ook de staafmixer is goed krachtig.

Mirjam 31-08-2018

complete mixer

Mixer 500W met diverse hulpstukken die eenvoudig te wisselen zijn en makkelijk schoon te maken. In vergelijking met ons vorig model,de Braun multimix 350W, is de inhoud van de hakmolen en maatbeker iets groter. Wattage is ook iets krachtiger, hoewel ik in de praktijk daar nog niet veel van gemerkt het. Ik hoop er weer jaren plezier van te hebben.

Pluspunten

• Diverse hulpstukken, complete (staaf)mixer
  • Eenvoudige bediening

Minpunten

• Snoer kan niet worden vastgemaakt bij opbergen

Jose 28-08-2018

Ziet er mooi uit

Ik heb dit apparaat gekocht voor mijn dochter. Zelf heb ik er precies zo een en deze bevalt goed. Ik kan dit apparaat voor diverse doeleinden gebruiken.

Pluspunten

• Alles in een apparaat
  • Ziet er mooi uit

Herman van der Vorm 12-08-2018

Degelijke uitvoering en toch heel stijlvol

Heb dit product gekozen omdat ik met de vorige combinatie (mixer met bijbehorende staafmixer en hakselaar) heel veel jaren plezier heb gehad . Heb er dus veel vertrouwen in dat ik met deze aanschaf ook weer lange tijd tot tevredenheid kan werken

Pluspunten

• scherpe messen
  • traploze snelheden

Wen74 26-05-2018

Fijne mixer

Makkelijk dat er ook gelijk een staafmixer en hakmolen op aangesloten kunnen worden. De vorige mixer was ook van Braun en heb ik 20 jaar gehad en ook veel gebruikt.

danielle 13-04-2018

Compleet en betrouwbaar

Top, compleet en betrouwbare mixer. Hiervoor had ik dezelfde mixer, maar door een ongelukje heb ik de mixer laten vallen en was de staafmixer kapot gegaan. Dit nieuwe model, doet het even goed, maar ziet er wel
“Ouder” uit dan het oudere model (4 jaar ouder). Maar in die 4 jaar heeft het apparaat mij nooit teleurgesteld

Pluspunten

• Compleet
  • Goede kwaliteit

Minpunten

• Ziet er als een ouder model uit

Mevr.Poot/Schildmeijer 09-04-2018

Handige handmixer met veel acessoires

Deze mixer opnieuw aangeschaft omdat de oude het heeft begeven motor versleten en deze mixer hebben wij al heel lang in gebruik gehad en regelmatig gebruikt een uitstekende en handige mixer voor thuis gebruik

mvdmc 22-03-2016

drie in één, handig!

De handmixer/hakmolen/staafmixer is erg handig in gebruik. De snelheden van de mixer zijn gemakkelijk in te stellen en hij ligt fijn in de hand. Ook zijn de accessoires gemakkelijk te bevestigen en los te koppelen.
Ik heb groenten gehakt met de hakmolen en ook dat werkt super. Zelfs 'couscous' maken van bloemkool was een eitje!
De staafmixervoet heb ik momenteel nog niet gebruikt, maar aan die kwaliteit twijfel ik niet aan.

anjavaneck 10-01-2016

Het is een licht en handzaam apparaat met veel mogelijkheden. Ik gebruik hem vaak. Het scheelt veel tijd en stress. Ben er blij mee.

kloeres 01-01-2016

Met kerst veel gebruikt dus geen stress. Alle ingrediënten kunnen snijden ideaal. Ook mijn dagelijkse smoothie is zo klaar. Een top product. Makkelijk hanteerbaar en schoon te maken. Aanrader alleen.... Jammer dat er geen standaard bij zit om de mixer in te zetten