Bosch AXT Rapid 2200 - Reviews

Snijsnelheid
3650 tpm

marathonnl 07-09-2012 Product maand in bezit

5,5
Bezint eer ge begint met deze hakselaar.
Na een keer een tak van 1,5 cm stopte hij en kwam niet meer op gang. Waarschijnlijk een zekering. Nog niets aan de hand zou je denken, maar.... het apparaat moet worden opgestuurd naar BOSCH voor het vervangen van een zekering. Dat kan je niet zelf. Heel omslachtig en ook onhandig als je die grote doos natuurlijk allang weggegooid hebt.
Koop een andere!!

marathonnl 07-09-2012

Heb apparaat iets verder open gemaakt. Zekering leek in takt. Na het weer dichtmaken doet hij het weer gelukkig. Denk dat het licht aan de veiligheidskoppeling. Zal iets losgeschoten zijn. Maar in elk geval was ik goed geschrokken dat je voor zo'n klein zekeringetje het apparaat zou moeten opsturen!
Nog steeds, bezint eer ge begint en misschien beter dit grote apparaat in een gewone winkel te kopen. Is in elk geval veel makkelijk bij reparatie.

marathonnl 07-09-2012

Heb apparaat iets verder open gemaakt. Zekering leek in takt. Na het weer dichtmaken doet hij het weer gelukkig. Denk dat het ligt aan de veiligheidskoppeling. Zal iets losgeschoten zijn. Maar in elk geval was ik goed geschrokken dat je voor zo'n klein zekeringetje het apparaat zou moeten opsturen!

leennink 03-03-2013

beste marathonni , ik zit met ook zo 'n probleem: waar zit die zekering in het apparaat ?dank u.
Leennink

Erelid 02-12-2011 Product kwartaal in bezit

Prima ding. De inlaat zit zo in elkaar dat er geen te dikke takken in kunt stoppen. Hij doet z'n werk ook snel. Ik had in no-time een enorme berg takken weg gewerkt. En als er een keer wat vastloopt dan heb je hem met een paar simpele handelingen open en weer dicht.

Berts1234 02-04-2012

Kun je met dit apparaat werken zonder gehoorbescherming?

marathonnl 07-09-2012

Hoe heb jij hem weer op gang gekregen, Erelid?
Bij mij doet hij niets meer en lijkt het de zekering. Daarvoor moet hij worden opgestuurd naar BOSCH...;-(