Philips Viva Collection HR2334 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR2334 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jessie Claire 15-12-2018

Geweldige keukenmachin

Ik moet meteen toegeven dat ik wel een zwak heb voor keukenmachines. De aanschaf van deze pastamaker is vooral uit nieuwsgierigheid voortgekomen. Ik heb geen seconde spijt van deze aanschaf en voorlopig wordt hij vaak gebruikt; ik koop geen pasta meer en maak het allemaal zelf.
Het is een machine die zelf het deeg mengt, kneed en als pasta voor je uit de machine werkt. Ik gebruik volgens recept 150 gram griesmeel (bij Jumbo, AH gemakkelijk verkrijgbaar), 50 gram gewone bloem en een totaal van 85 ml aan 1 ei plus water. Tot nu toe elke keer perfect gelukte pasta! Heerlijke pasta ook, ik hoef eigenlijk niet meer droge pasta uit een pak.
Vergelijkbaar met de verse pasta bij de supermarkten merk ik weinig verschil, maar ik weet nu zeker wat er allemaal in gaat en aangezien het zo simpel is om het zelf te maken (en goedkoper) blijf ik hierbij.
Het schoonmaken van de machine is ook gemakkelijk, ik doe dit met de hand (kan ook id vaatwasser).
En het blijft ook een geweldig gezicht als je je verse pasta zo uit de machine ziet komen ;-)

Pluspunten

• goed prijs/kwaliteit
  • snel in het maken van de pasta
  • goed schoon te maken
  • gemakkelijk te bedienen
  • glutenvrije of veganistische pasta zelf maken

Minpunten

• kost net iets meer tijd dan verse pasta kopen