De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 37 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FIV760WIT wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a**1@k**l.nl 28-11-2022

Prima fornuis zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Heel goed fornuis werkt perfect makkelijke bediening ik ben er heel blij mee.
Nu ook extra fabrieksgarantie na registratie.
Kortom goede aankoop en perfecte prijs.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit
  • Goede prijs

Officiele reactie van Atag 29-11-2022

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je zo blij bent met het fornuis. Dat is waar wij het uiteindelijk allemaal voor doen, een blije klant. Bedankt voor de enthousiaste feedback met mooie reviewscore.

h**s@t**t.nl 16-11-2022
Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

het is een heel mooi fornuis
koken gaat veel sneller,je moet er wel even bij blijven
dit is voor mij een goede aankoop geweest

Officiele reactie van Atag 17-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat fijn om te lezen dat het koken op dit inductiefornuis zo goed bevalt.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

r**3@g**l.com 27-10-2022

Een heel goed inductie fornuis voor een schappelijk prijs

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Uitstekend inductiefornuis, prima oven en gebruiksvriendelijk omdat de knoppen aan de voorkant zitten. Daarom makkelijk de overstap van het gas.
De draaiknoppen voor de inductie doen wel wat breekbaar aan maar we zullen zien of het in de praktijk lang mee zal gaan.
Tenslotte zit er twee jaar volledige garantie op en daarna nog drie jaar op de onderdelen.

Officiele reactie van Atag 28-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Een 10😊 Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruiksgemak en werking van het fornuis.
We wensen je veel plezier met jouw aankoop.

Edward 20-10-2022

Zeer goed en intuïtief te bedienen fornuis.

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Wegens verhuizing naar een woning zonder gasaansluiting dit fornuis aangeschaft. Heel goed inductiefornuis welke er uit ziet en werkt als een conventioneel gasfornuis. Gewoon flinke draaiknoppen en geen ingewikkelde menu's en tiptoetsen. Het fornuis, zowel de inductiekookplaat als het elektrische oven gedeelte is makkelijk en intuïtief te bedienen. Heel handig dat er ook een kookwekkerfunctie in het fornuis zit.

Pluspunten

• Grote bedieningknoppen
  • Kookwekker
  • Lade voor bak- en ovenschalen
  • Intuïtief in gebruik

Minpunten

• Geen afdekplaat over de inductiekookplaat

Officiele reactie van Atag 21-10-2022

Beste Edward,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt en je tevreden bent met deze keuze. Dat is waar wij het allemaal voor doen.

p**r@h**l.com 16-10-2022

Geweldig apperaat

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Ons oude gasfornuis was na een jaartje of 15 aan vervanging toe en wij wilden overgaan op inductie. De Etna FIV760RVS leek ons een degelijk apparaat. Deze gezien bij Robben in Udenhout en meteen besteld naar goede uitleg. Met name de eenvoudige bediening met draaiknoppen was voor ons een pluspunt. Hierna werd het fornuis door Robben geleverd en netjes en door hunzelf geïnstalleerd. Inmiddels hebben we verschillende keren gekookt met het nieuwe apparaat en gebruik gemaakt van de oven dat ging pefect alles ging prima en met veel plezier en zeer snel .Wij zullen veel plezier hebben van ons nieuwe fornuis en zal onze oude dag zeker plezieren.

Review 27-06-2022
Ben zeer goed tevreden over mijn aangekochte inductiefornuis
Voldoet aan alle eisen waar ik het voor wil gebruiken.
Zeer Tevreden en goed.

Pluspunten

• Zeer mooi en degelijk zuinig en snel warm
  • Makkelijk en duidelijk bedienbaar gemaakt.

Officiele reactie van Atag 19-10-2022

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk dat u ons een update geeft over uw ervaringen.
Wij zijn natuurlijk blij als u tevreden bent met uw aankoop, toch gaat het uiteindelijk om het gebruik. Leuk om te lezen dat ook het gebruik van het fornuis zo goed bevalt!

Wij wensen u nog heel veel kookplezier!

j**a@g**l.com 28-09-2022

goede service

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Heb dit product anderhalfjaar geleden gekocht en na installatie heeft het product prima gewerkt.
Waarbij zowel de kookplaten als de oven, die makkelijk zijn te bedienen, tot volle tevredenheid hebben gepresteerd.
Na anderhalf jaar gaf het fornuis een storing en na een aantal bezoeken van de service monteurs is er een nieuw
fornuis geleverd.
Hierbij wil ik de service afdeling van Etna bedanken voor de uitstekende service.
Ik heb nu weer tot volle tevredenheid een goed werkend fornuis waar ik erg tevreden mee ben .

Officiele reactie van Atag 29-09-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze mooie woorden.
Dit is waar wij het voor doen, tevreden klanten.
Het is natuurlijk balen wanneer het fornuis defect raakt, zeker na zo'n korte tijd gebruik.
Ontzettend fijn dat jij zo goed geholpen bent door de serviceafdeling.
Ik geeft dit mooie compliment door aan mijn collega's van de serviceafdeling!

Wij wensen jou weer heel veel kookplezier!

Corrie 26-08-2022

Top fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Het is een fijn apparaat, voor deze gekozen omdat ik gas gewend was en nu overmoest , dit komt meest overeen.
Lange fabrieks garantie,

Officiele reactie van Atag 29-08-2022

Beste Corrie,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Het doet ons goed om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt, bij jouw overstap van gas naar inductie koken en wij dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.
We wensen je veel kookplezier toe.

Tull67 22-08-2022

simpele overgang van gas naar inductie

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Overgestapt van gas (FGV760) naar inductie (FIV760). Voordeel: werking van de oven en klok is identiek. Zelfs de knoppen voor het kookgedeelte. Overgang van gas naar inductie is met dit fornuis heel simpel. (Let wel op dat dit voor een 3 fase aansluiting is)

Pluspunten

• simpele overgang van gas (FGV760)
  • eenvoudige bediening kookgedeelte
  • eenvoudige bediening oven

Minpunten

• achterkant van lade is open

Officiele reactie van Atag 23-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je ook nu weer hebt gekozen voor een fornuis van ETNA. Fijn dat het inductiefornuis zo goed bevalt. Bedankt voor het vertrouwen en de mooie review met maximale score!

Gijs van Roekel 12-08-2022

Een goeie koop

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Ons oude gasfornuis was na meer dan 50 jaar aan vervanging toe en wij wilden overgaan op inductie. Dit ook om voor een stuk van het gas af te gaan. De Etna FIV760WIT leek ons een degelijk apparaat. Met name de eenvoudige bediening met draaiknoppen was voor ons een pluspunt. Er moest wel een 3-fasen groep worden aangelegd met een bijpassend stopcontact. Daarbij werden ook een paar extra groepen gerealiseerd die we in de toekomst goed kunnen gebruiken. Hierna werd het fornuis door Expert geleverd en netjes en vaardig geïnstalleerd. Inmiddels hebben we al een paar keer gekookt met het nieuwe apparaat en dat ging van een leien dakje. Wij denken veel plezier te hebben van ons nieuwe fornuis!

Pluspunten

• Draaiknopen
  • Veel ovenfuncties

Minpunten

• Ventilatorgeluid

Officiele reactie van Atag 15-08-2022

Beste Gijs,

Dank je wel voor het schrijven van deze mooie beoordeling. Wat heb je een lange tijd van je oude fornuis kunnen genieten😊
Leuk om te lezen dat je voor ETNA gekozen hebt bij jouw overstap van gas naar inductie koken en we dit op een positieve manier hebben kunnen beïnvloeden.

Met vriendelijke groet.

m**h@g**l.com 11-08-2022

Bevalt mij erg goed.

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Ik heb het fornuis gekregen van mijn woningcorporatie daar het flatgebouw waar ik woon werd gerenoveerd en alle woningen van het gas af werden gehaald. Ik kan dus geen oordeel geven over prijs/kwaliteit verhouding. Wel kan ik een oordeel geven over mijn Etna fornuis en over gas t.o.v. inductie:
• Hoewel het fornuis prima functioneerde had ik een probleem met het display, dat gaf continu een ER20 foutcode aan.
- Na een melding hierover bij de ETNA klantenservice, is dit probleem inmiddels opgelost.
- In de tussentijd werd ik goed op de hoogte gehouden over de status van mijn klacht!

• De Etna FIV760 is naar mijn mening een prima fornuis:
- Makkelijk schoon te maken - vooral met reuma-handen!
- De lage standen van de kookzones vind ik geweldig:
Deze zijn perfect voor bijv. stoven van vlees, het trekken van bouillon, een perfect roerei, noem maar op!
Alles waar je vroeger een oliestel voor zou gebruiken...

Wat ik mis is:
• Een spatscherm ter bescherming van mijn tegels, met name het voegwerk daarvan.
• Een tabel met weergave van de kookzone-temperatuur op de verschillende standen.
• Een meer gedetailleerde indeling van de temperatuur voor de oven zou handiger zijn:
- veel gerechten maak je immers op 180 graden, daar is nu geen stand voor.
-- De instelknop gaat van 150 200 graden.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Ideaal voor stoven

Minpunten

• Geen spatscherm
  • Oventemperatuur lastig voor tussenstanden

Officiele reactie van Atag 12-08-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie en uitgebreide review. Het doet ons goed om te lezen dat je tevreden bent over het inductiefornuis. Jouw feedback waarderen wij, zodat we onze apparaten kunnen blijven verbeteren.

koewal 25-07-2022
Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Na 10 jaar gekookt te hebben op een ETNA gas fornuis hebben wij besloten om een inductie fornuis aan te schaffen.
En de reden voor een ETNA was een heel goede prijs verhouding en dat de bediening van het fornuis gelijk is aan ons oude kooktoestel. We zijn heel tevreden over onze aankoop.

Pluspunten

• werkt uitstekend
  • knop bediening werkt heel goed

Minpunten

• opletten met het verdelen van de warmte standen

Officiele reactie van Atag 27-07-2022

Beste heer /mevrouw,

Wat leuk dat je een review voor ons hebt achtergelaten. Het doet ons goed om te lezen dat je opnieuw voor ETNA gekozen hebt bij jou overstap van gas naar inductie koken.
We wensen je nog vele jaren kook- en bakplezier toe.

Keukenprinses 19-07-2022

Prijs kwaliteit passend

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Net fornuis, klein van postuur. gemakkelijk in gebruik. Prijs/ kwaliteit is prima afgestemd.
Tikt wel veel als de oven aan staat.

• Handzaamheid

Minpunten

• Oven tikt wat

Officiele reactie van Atag 21-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn dat je tevreden bent met het gebruik en het design/uiterlijk van het fornuis.
Wij wensen je nog veel kook- en bakplezier!

theovanbe@ziggo.nl 22-06-2022

Aanrader voor oudere menstn

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Deze oven met inductiekookplaat gekocht voor mijn moeder van 88. Door de draaiknoppen is hij heel makkelijk te bedienen, Ze is erg blij mee. Pluspunt is dat hij ook 2 fase is.

Pluspunten

• Knopbediening
  • extra bergla
  • 2 fase

Officiele reactie van Atag 23-06-2022

Beste Theo,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Wat leuk om te lezen dat je moeder blij is met dit fornuis en dat ze hem makkelijk in gebruik vind! We hopen dat ze er nog jaren plezier van heeft!
Veel kookplezier gewenst!

h**0@h**l.com 15-06-2022

Zeker een aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

zeer degelijk Fornuis ,werkt uitstekend en was binnen 8 dagen gebracht, andere merken waren
allemaal niet op voorraad soms 3 maanden wachten. Ik geef een 10 voor de afwerking.

Etna fornuis
FGV760RVS gekocht we zijn heel tevreden, werkt boven verwachting. koken gaat super snel een 10 ervoor.

Officiele reactie van Atag 16-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het fornuis snel geleverd kon worden en je er dus snel gebruik van kon maken. Wij zijn blij dat je zo tevreden bent over het gebruik en hopen dat je er nog jarenlang plezier van hebt!
Veel kookplezier gewenst!

Conny 10-06-2022

Prima fornuis in die prijsklasse.

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Het fornuis is prima als je kijkt naar de prijs kwaliteitverhouding. Het ziet er mooi uit in RVS. Ik was eerst gewend om volledig digitaal te werken met een wat duurder merk fornuis/oven. Daarom is het voor mij een beetje een stapje terug.
De knoppen voelen een beetje licht en niet zo sterk maar dat is wennen. Maar ondanks dat ben ik aangenaam verrast door dit fornuis.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Ziet er mooi uit

Minpunten

• Knoppen voelen gammel
  • Oventemperatuur lastig inschatten

Officiele reactie van Atag 13-06-2022

Beste Conny,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat het fornuis naar behoren werkt en je tevreden bent met de uitstraling van het fornuis.
We wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Roy 09-06-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Heerlijk apparaat gebruiksvriendelijk eten snel klaar en mooi design. Makkelijk schoon te houden

Officiele reactie van Atag 10-06-2022

Beste Roy,

Bedankt voor deze review. Leuk om te lezen dat je tevreden bent met de werking en uitstraling van het fornuis.
Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.

s**9@g**l.com 01-06-2022

Goede service

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Top service …naar aanleiding van een kortsluiting in mijn fornuis … door de lokale winkel hier die mijn fornuis heeft gemonteerd … kortsluiting geweest … Etna heeft het probleem verholpen … moesten onderdelen besteld worden zoals mijn lampje en klokje die het niet meer deden nu een nieuw fornuis gekregen !!! 😊dank je wel Etna !!

Officiele reactie van Atag 03-06-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze fantastische beoordeling, een 10!
Wat fijn dat jij zo tevreden bent over onze service.
Natuurlijk erg vervelend als er een probleem is met jouw apparatuur.
Ons doel is dan om dat zo snel en goed mogelijk op te lossen.
Leuk om te lezen dat dit zo goed gelukt is.

Wij wensen jou (opnieuw) heel veel kookplezier!

Maaike 30-05-2022

Etna puik fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV760RVS rvs

Het inductie fornuis werkt super en komt snel op temperatuur, ook handig: u kunt een timer instellen voor bijvoorbeeld het koken van eieren.
Ik heb gekozen voor dit model vanwege het vermogen van de oven, die behaald een temperatuur van rond te 270 graden. Een klein nadeel is dat de oventemperatuur wordt ingesteld met een draaiknop. Het is dan lastig om een specifieke temperatuur in te stellen.
Overal erg blij met deze aanschaf!

Pluspunten

• Hoge temperatuur oven
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Geen temperatuur per graden instellen

Officiele reactie van Atag 31-05-2022

Beste Maaike,

Bedankt voor de uitgebreide review. Fijn om te lezen dat je overal zo blij bent met het fornuis.

m**g@g**l.com 09-05-2022

Bevalt bijna helemaal goed.

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

Het fornuis voldoet aan de verwachtingen. Koken gaat snel. Hete lucht bij de oven werkt super, maar....er zit een software fout in het klokje. Error 20. Alles blijft werken maar is toch storend. Dit bleek bekend bij Etna. Momenteel is het niet voorradig dus herstel zal nog even duren vrees ik. Erg jammer, erg jammer. Ik vraag me af of het voorkomen had kunnen worden door die klokjes te testen voor ze geplaatst worden. Ik hoop dat mijn 7 spoedig een 9 kan worden en geen 5.

Jammer dat er geen oplossing is voor het verschuiven van pannen net omdat in de gebruiksaanwijzing staat dat je dat moet voorkomen ivm krassen.

Pluspunten

• Draaiknoppen
  • Grote oven

Minpunten

• Maar 1 rooster meegeleverd
  • Geen advies hoe schuivende pannen te voorkomen

Officiele reactie van Atag 10-05-2022

Beste heer/mevrouw,

Wij stellen het zeer op prijs dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn dat het fornuis aan je verwachtingen voldoet. Wij kunnen het ons goed voorstellen dat de error 20 code van het klokje als teleurstellend wordt ervaren. Wij zijn momenteel intern hard bezig om te zoeken naar een oplossing. Goed dat je de klacht hebt gemeld bij onze serviceafdeling. Zodra wij een oplossing hebben zal onze serviceafdeling contact met je opnemen om de klacht naar volle tevredenheid op te lossen. Onze oprechte excuses voor het ongemak.

Een extra ovenrooster (art:714844) is eventueel bij te bestellen via onze onderdelenwebsite, keukenserviceshop.nl

navis50@kpnmail.nl 23-12-2021

net leuk apparaat

Geschreven voor: ETNA FIV760WIT wit

leuk mooi apparaat alleen jammer dat het bedieningspanneel zo vat baar is voor water

Officiele reactie van Atag 31-12-2021

Beste heer/mevrouw,

Fijn om te lezen dat je de FIV760WIT zo’n mooi toestel vindt. De feedback betreft het bedieningspaneel is welkom en nemen wij mee in de verdere productontwikkeling.

Wij wensen je veel plezier met de aankoop.

Webcareteam ETNA