Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

ETNA FKV761___ FKV761RVS rvs

Bekijk alle Fornuizen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de ETNA FKV761___ FKV761RVS rvs op Kieskeurig.nl.

Hans Janssen 14-06-2020

Nog vertrouwd en betrouwbaar. Het geld meer dan waard.

Geschreven voor: ETNA FKV761___ FKV761RVS rvs

Ik heb lang gezocht naar vervanging voor ons oude fornuis. Je kan je geld maar één keer uitgegeven, dus heb ik goed onderzoek gedaan. En deze Erna had voor onze wensen de beste papieren. Daarnaast ken ik Etna nog van vroeger. Mijn Oma, tante en moeder (jaren 70) hadden ook Etna. Mijn huidige schoonmoeder trouwens ook en dat is al een oudje. Het fornuis dan he 😉. Als je Etna zegt, dan zeg je betrouwbaar. En de prijs is ook nog eens prima. Dus de knoop doorgehakt en dit fornuis besteld.

We hebben sinds woensdag in huis. En ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede investering is geweest. Eindelijk weer een oven die het doet. En die oven is ook nog eens snel op temperatuur. De vers gebakken broodjes van vanmorgen hadden eindelijk weer een krokant korstje, heerlijk, en dan heb ik nog niet eens over de pizza ,met krokante bodem, de kip en aardappeltjes, en de diverse schotels uit de oven. Ja we hebben de oven goed getest.

Wat ook fijn is, is dat er genoeg ruimte op het fornuis is voor grote pannen. De pitten laten zich goed kwa temperatuur doseren. Werkt erg prettig. En als je klaar bent met koken, koelen ze ook snel weer af. En uiteraard makkelijk schoon te maken.

Wat ook handig is, het rooster heeft aan de achterkant een soort van opstaand randje, en in de rail zit een soort bochtje. Hierdoor kan die het rooster ver naar buiten trekken zonder dat deze eruit glijdt. Zit gewoon stevig. Wel zo veilig. Goed over na gedacht Etna . Oh en het fornuis ziet er in dat rvs ook nog eens geweldig uit.

Is dan alles helemaal perfect? Nou bijna wel. Er is één dingetje waar ik aan moet wennen. Op de knoppen zitten pijltjes die je goed kan voelen, maar die wat lastig te zien zijn als er geen direct licht op valt . Maar goed. Dat is dan ook echt het enige. We zijn heel erg blij met deze aankoop. We kijken uit naar jaren kook genot. Sowieso zit er 5 jaar garantie op. En uit ervaring weet ik dat zo'n maar zo 15 tot 20 jaar mee gaat.

De volgende Etna wordt een amerikaanse koelkast.

Mochten jullie zelf net als ik voor een Etna te gaan, dan ik garanderen dat jullie daar geen spijt van zullen krijgen.
Veel kook plezier al vast.

Pluspunten

• Ziet er prachtig uit
  • Oven snel op temperatuur
  • Stille hete lucht oven
  • Ruim plek voor grote pannen
  • Pitten snel afgekoeld

Minpunten

• Markering op de knoppen

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste Hans, dank je voor deze uitgebreide review. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Wat fijn om te lezen dat het snelle opwarmen en stille gebruik van de oven u goed bevalt. Wij wensen u heel veel kookplezier! Vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA