De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Veloce op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bvdb 30-11-2020

Fijne föhn, die snel droogt!

Geschreven voor: BaByliss Veloce

Het is een föhn die mijn krullende haar snel en pluizerij droogt! Het heeft een lang snoer, wat heel prettig is. Ook heeft het veel verschillende standen, wat handig is. Zo gebruik ik altijd de zachte stand met de diffuser. De andere mondstukken gebruik ik niet.

Pluspunten

• snel droog haar
  • lang snoer

Minpunten

• prijs

Yvonne99 17-12-2019

Fohn

Geschreven voor: BaByliss Veloce

De föhn doet waarvoor hij gemaakt is...föhnen. mooie vormgeving en kleur. Ligt goed in de hand. Na 3 keer gebruik deed de knop voor warm/koud het niet meer. De opzet stukken zijn makkelijk te verwisselen.

Pluspunten

• Föhnt goed

Minpunten

• Te duur
  • Teveel knoppen

SamHelena95 10-12-2019

Krachtige, lichte fijn voor minder pluizig en glanzend haar!

Geschreven voor: BaByliss Veloce

8/10: Over het algemeen een super krachtige en fijn in de hand liggende föhn die daad werkelijk minder pluis geeft en meer glans.
Geen 10/10 omdat de plaatsing van de coolshot functie echt hindert in het gebruik ervan en dat ik de het fijner had gevonden als er nog een derde zachtere blaaststand was.

Het is een ontzettend mooie föhn en hij werkt ook fantastisch. Ik heb krullen waar pluizig haar bij hoort, maar met deze föhn wordt je haar absoluut minder pluizig en glanzend geföhnd.
Aan de kabel van de föhn (die dikker is waardoor er minder snel knikken in komen) zit een lus aan om de föhn op te hangen wat ideaal is.
Het is een ontzettend krachtige föhn alleen al op zijn laagste stand, dus de hogere stand heb ik alleen maar gebruikt voor het snellere drogen van mijn haar als ik haast had. Die stand is ook iets te hoog om haar mee in model te föhnen vind ik persoonlijk
Hoewel de coolshot functie heel effectief werkt (de luchtstroom koelt meteen af), de plaatsing en gebruik van de knop is erg onhandig. De knop zit bovenaan de rest van de functie knoppen en moet worden ingehouden om continue gebruikt te worden
Er zijn drie opzetstukken bij geleverd, hoewel ik voornamelijk gebruik maak van de diffuser, die zier fijn werkt en makkelijk op de föhn te zetten is. De andere twee opzetstukken zijn 2 maten stijl stukken.

Pluspunten

• Föhnt glanzend en minder pluizig
  • Fijne diffuser
  • Meerdere opzetstukken

Minpunten

• Coolshot functie knop
  • Geen derde zachtere blaasstand