Philips EP3510 zwart - Reviews

tile-Aantal kopjes
2 kopjes per keer
Kleur(en)
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips EP3510 zwart op Kieskeurig.nl.

Echteliefhebber 13-01-2019

Gemakkelijke bediening, warme koffie en een lekkere smaak

Geschreven voor: Philips EP3510 zwart

Smaak is natuurlijk persoonlijk, maar met de juiste bonen kan je een zeer lekkere koffie zetten. Stoompijpje werkt goed en is eenvoudig schoon te maken. Sterkte instelling is ook erg gemakkelijk in te stellen.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Michiel1208 08-01-2019

Koffie wat je mag verwachten, fouten in design

Geschreven voor: Philips EP3510 zwart

Maakt goede koffie, en ziet er van buiten goed uit, niets bijzonders. Maar hoe kun je een koffiebonen reservoir zo ontwerpen? De bonen lopen niet allemaal goed door naar de molen, omdat het voorste gedeelte van het vak achter de toevoer voor gemaen koffie licht waar het gedeelte bovendien vlakker is. En ook de water container is onhandig ontworpen, met een handvat waarvan je steeds bang bent dat het zal breken en een bak waarbij het water erg makkelijk over de randen klotst. Voor het schoonmaken schuift de lade moeilijk aan de voorzijde er uit, te beginnen omdat het warm water buisje opzij moet en de koffietuitjes omhoog, waarna met de nodige moeite de lade naar voren moet worden getrokken. Het molengedeelte is wel makkelijk te verwijderen om de reinigen, maar eerst nadat het deurtje aan de zijkant ook weer met enige moeite is geopend.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Anja 10-07-2017

Prima koffie, goede cappuccino en heel makkelijk!

Geschreven voor: Philips EP3510 zwart

Fijn apparaat ben er heel blij mee. Makkelijk te zetten en goed schoon te maken. Ook de zwarte koffie smaakt prima maar de cappuccino is verrukkelijk. Iedereen in de familie is e
Blij me dit apparaat. Ook is de koffie goed heet en de schuim is perfect.