Melitta Caffeo Solo - Reviews

espresso machine

Eric-Jan76 21-07-2016 Product jaar of meer in bezit

Koffiegemak

9,6
6,5 jaar na aankoop nog steeds tevreden! Tijdloze vormgeving die in elke keuken tot zijn recht komt, maar wat ik het meest waardeer is de gebruiksvriendelijkheid. Simpel te onderhouden en schoon te maken. Nog elke dag geniet ik ervan.

Martin 18-07-2016 Product paar dagen in bezit

Melitta Caffeo Solo

Mooi design , zeer makkelijk in gebruik,eenvoudig te reinigen en te onderhouden
Prima koffie op de juiste temperatuur( 3 mogelijkheden)
Goede prijs / kwaliteit verhouding

Jeanti 13-03-2016 Product half jaar in bezit

zeer tevreden over dit eenvoudig apparaat

In een vorig review hadden wij opmerkingen over het te vaak moeten ontkalken. Wij hebben de instellingen opnieuw ingestgeld en nu is het maar om de drie maand ontkalken. wij hebben in onze woning een ontkalker. Wij blijven genieten van de koffie.

Alexander 01-03-2016 Product jaar of meer in bezit

Na aanvankelijk enige lekkage problemen nu alles naar grote tevredenheid opgelost. Zet een lekker bakkie. Natuurlijk is smaak is persoonlijk en gebonden aan het merk bonen. Met onderhoudsproducten van Melitta zelf blijft je machine z'n waarde behouden.

Katja 11-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Al meer dan 3 jaar in het bezit van de melitta cafe solo en dat tot zeer grote tevredenheid, heerlijke koffie, altijd goed heet en nooit problemen mee!
En heel makkelijk in onderhoud en bediening.

Daniël 11-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Als ware liefhebber van een goede kop koffie hebben wij een zeer goede keus gemaakt voor dit koffieapparaat. De smaak is tegen excellent aan, de temperatuur is perfect, het onderhoud is zeer gemakkelijk en het apparaat staat ook nog eens heel leuk in je keuken/kamer. Wij kunnen iedereen aanraden deze keus ook te maken!

ADT 08-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Nu bijna 4 jaar in gebruik.
Alhoewel ik de enige ben die koffie drinkt thuis, kan ik wel zeggen dat het apparaat zeer vaak gebruikt wordt. Ik drink veel koffie.
Na 4 jaar nog steeds iedere dag tevreden met mijn aankoop. Zet lekkere hete koffie. De boon is wel belangrijk natuurlijk. Ook is het regelmatig reinigen, ontkalken en vervangen van het filter aan te raden. Het ia ook aan te raden om vaak de zetgroep onder de kraan af te spoelen.
Zoek je een goede bonenmachine die niet veel plek inneemt, dat zou ik je deze aanraden.

Daisy 07-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Gemakkelijk in gebruik en prima schoon te houden. Het smalle design is handig op een klein aanrecht. Het apparaat zet nu al 3 jaar dagelijks lekkere koffie en mankeert niets. In het begin heb ik een keer gehad dat er koffie in de lekbak terecht kwam; ik heb toen (gratis) de klantenservice gebeld; zij stonden mij goed te woord en namen het zekere voor het onzekere; er werd een afspraak gemaakt dat mijn koffiezetapparaat meegenomen zou worden ter controle, in die tijd kreeg ik een andere Melitta Cafeo Solo thuis (die ook netjes schoon was) en werd mijn apparaat daarna weer keurig functionerend thuis gebracht en omgewisseld; ik zeg; super!
Heerlijk in combinatie met een Melitta Cremio melkopschuimer ;-)

Guus 06-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Perfecte machine voor ons. Mooi smal voor op het aanrecht, heerlijke koffie, geen melk unit (kan toch alleen maar kapot gaan), onderhoud is een eitje. Wat wil eens mens (vooral 's ochtends) nog meer?

den haan 04-02-2016 Product jaar of meer in bezit

6,8
Nu naar 2 jaar kapot mag wel beter verwachten reparatie standaard 175 euro kan beter een andere kopen vergt wel veel reinigen en lekbak gouw vol wel goede bak koffie

Corpwn 04-02-2016 Product jaar of meer in bezit

De Melitta Caffeo Solo nu 2 jaar ingebruik en eigenlijk geen grote klachten,de watertank had voor mij wat groter mogen zijn.
dat de Caffeo alleen esspreso maakt is voor ons geen punt, drinken de koffie toch zwart. Sterkte goed instelbaar, goed schoon te maken dankzij duidelijke gebruiksaanwijzing, geen klachten dus geen spijt van deze aankoop

Erwin 03-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Mooi, handig, gemakkelijk en kwalitatief goed apparaat!

De Caffeo Solo inmiddels bijna 4 jaar in gebruik, nog steeds vol tevredenheid en mijn beste maatje in de ochtend! De smaak van de gemalen bonen vind ik erg goed, al valt en staat het met de kwaliteit van de bonen.
De mogelijkheden zijn 'beperkt', alleen geschikt voor espresso/koffie, maar dat had ik hem ook voor uitgekozen.
Erg tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding in combinatie met de levensduur van het apparaat. In vergelijking met het apparaat welke mijn ouders gebruiken (drie keer zo prijzig), is de Melitta iets luider tijdens het malen en moet je de zetgroep handmatig schoonmaken. Echter vind ik dit geen probleem, dan weet ik dat het goed gebeurd. En daar heb ik bewust voor gekozen bij een apparaat in deze prijsklasse. Zorg dat je de reinigingsmomenten pakt en de zetgroep schoonmaakt en je zult er veel plezier van hebben.

Eenmaal een probleem gehad met het vastlopen van de zetgroep, ik kon deze niet meer uit het apparaat krijgen. Na contact met de helpdesk dit weten op te lossen met een aantal handelingen (buiten garantieperiode).

Nogmaals, erg tevreden!

adem 01-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat.
Heeft een paar minpuntjes: Hij geeft regelmatig aan dat het lekbakje geleegd moet worden, ook als dat net gedaan is. De bonen moet je vaak handmatig "helpen", ander glijden ze niet goed naar het maalgedeelte.

wendy 01-02-2016 Product jaar of meer in bezit

7,4
Ik heb inmiddels de Caffeo Solo niet meer in mijn bezit. Het apparaat heeft het heel goed gedaan, echter na een grondige schoonmaakbeurt, kwam het water er langs alle kanten uit. De kosten van reparatie waren in verhouding tot de aanschaf van een nieuw apparaat, wat ik ook voor andere doeleinden ga gebruiken niet meer reëel, dus helaas maak ik geen gebruik meer. Desalniettemin is het een zeer makkelijk apparaat voor particulier gebruik.

bronky 01-02-2016 Product jaar of meer in bezit

Ik heb de Espresso Solo nu bijna 2 jaar in m'n bezit en hij maakt nog steeds fantastische koffie. Enige nadeel is dat hij nu wel meer geluid begint te produceren met malen maar vooral piepend tijdens het zetten. Wellicht kan een onderhoudsbeurt dit verhelpen hoop ik.

JvN 31-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Prima apparaat weinig onderhoud en snel gebruiksklaar en niet onbelangrijk lekkere koffie.
Afvalbak en watertank zijn aan de kleine kant maar voor ons we zijn samen is dit geen punt.
voor de cappucino een melitta melkopschuimer er bij gekocht mooi set zo,
na een aantal duurdere apparaten welke toch snel kapot gingen vind ik melitta een goede prijs kwaliteit verhouding.

Six 31-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Sinds aug. 2013 in bezit en nog steeds zeer tevreden! Nooit problemen. Goede bonen kopen en apparaat zet heerlijke, warme koffie (al verwarm ik altijd mijn kopje voor). Mooi model ook. Weinig mogelijkheden, maar daar heb ik hem juist op gekocht. Koffie, niks meer. Kleine watertank, maar ook bewust op gekocht, want ik gebruik elke dag vers water (en dan is die groot zat). Wel snel vol. Maar ach, zo houd je hem wel regelmatig schoon. Absoluut een aanrader!!

rien 31-01-2016 Product jaar of meer in bezit

7,4
3 jaar in gebruik, apparaat is nu wel ver op, maar maakt nog steeds een prima espresso.
Gaat wel steeds meer kabaal maken tijdens malen, koffiezetten en spoelen tijdens aan- / uitschakelen
Nadeel:veelvuldig schoonmaken (ontkalken en reinigen na ong 200 kopjes.
Voordeel: machine is snel gebruiksklaar en makkelijk te reinigen.

wilmarja 31-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Wij hebben deze machine nu ruim 7 jaar naar volle tevredenheid. Hij is makkelijk in onderhoud (apparaat geeft zelf aan wanneer en hoe te reinigen). Verder is het een kwestie van bonen en water vullen en afval nu en dan verwijderen. De smaak van de koffie blijft onverminderd goed. Ter verduidelijking daarvan het volgende verhaal: vier jaar geleden hebben wij onze machine voor een onderhoud naar de winkel gebracht, zij vertelden dat ze uit nieuwsgierigheid de bonen die ze altijd gebruiken in ons apparaat hadden gedaan en hoe opvallend veel lekkerder de koffie was.

Jan 30-01-2016 Product jaar of meer in bezit

Het is een goed apparaat. Nu 3 jaar later nog zeer hete koffie. Nog geen mankement gehad.
Ik geef een 8 omdat een 10 voor god is en een 9 voor mij.