Philips LM9012/00 zwart, wit - Reviews

• Test panel 8,4 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips LM9012/00 zwart, wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,1

Anoniem 28-08-2022

aanpassing sterkte

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Gisteren het koffiezetapparaat Sublime LM9012/50 koffiezetapparaat voor capsules aangeschaft. Heb wel nog een probleem met het instellen van de juiste smaak. Nu nog een bittere smaak. Moet nog uitzoeken hoe je een lekker bakje koffie kunt zetten.

Zwollenaar 29-04-2022

Lekkere hete koffie

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Eenvoudige bediening. Koffie is lekker heet. Fijn dat je cups van meerdere merken kan gebruiken. Ook fijn de dubbele cup voor 2 kopjes koffie

Driebergen 13-04-2022

Capsule apparaat

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Helemaal blij met mijn nieuwe apparaat heerlijke koffie enbijna geruisloos koffie zetten een groot verschil met ons oude machine

Amateurbarista 04-04-2022

L'Or Barista, prima cupapparaat voor 2 koppen

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Handig door mogelijkheid zowel gewone als XXL cups te gebruiken. Maakt met de l'Or cups lekkere koffie, snel en lekker warm. Apparaat is makkelijk schoon te houden. 1x een scheur in de XXL capsule gehad.

Magnifix 17-02-2022

niet alle cups compatibel

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Net uit de doos gehaald en mijn favoriete cup er in. Mijn "oude"is een Nespresso apparaat en de cups die ik daarin gebruik zijn niet origineel Nespresso, maar het gasat prima. Echter in dit nieuwe apparaat komt er geen koffie uit. BVreng ik hem terug of niet

Anoniem 06-12-2021

Geweldige machine

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit apparaat werkt erg goed en zet lekkere koffie. Daarnaast is de prijs niet te duur. Enig minpuntje is dat de XXL capsules nu alleen nog verkrijgbaar zijn van L'or

FP27 01-12-2021

Super snel en makkelijk koffie zetten

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds een maand het L'Or Sublime koffie apparaat in het bezit. Het werkt super snel en makkelijk. De cups komen na gebruik in een apart bakje, wat je af en toe moet legen. Koffie sterkte (hoeveelheid water) is aan te passen en ook de XL cups zijn een handige toevoeging.

Mevrouwjanssen 01-12-2021

Mooi klein design

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Ik heb dit apparaat een paar weken mogen testen.
De L'OR BARISTA is compact en heeft een mooi design door de gouden details.
Hij is makkelijk in gebruik het is enkel de capsule plaatsen en de gewenste sterkte selecteren en het apparaat start zelf op en schakelt zelf uit.
Doormiddel van de xxl capsule heb je de mogelijkheid om ook een grote kop koffie of twee kleine kopjes te zetten .
De capsules zijn er in verschillende variaties zoals een extra sterke espresso of een filter koffie zo is er voor ieder wat wils .
Omdat wij best stevige koffiedrinkers zijn hadden wij als enig minpuntje het te kleine waterreservoir en opvangbakje. Dit is voor ong 6 kopjes/capsules .
Maar dit maakt hem juist wel compact.

Leeuwerikmaartje 24-11-2021

Fijn apparaat

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Dit is nou echt een handig apparaat. Geen overbodige functies en een makkelijke bediening!

Het mooie zit hem vind ik in de strakke uitvoering. Het apparaat is van plastic maar voelt stevig aan. Het waterreservoir zit aan de achterzijde. Deze gaat er tot nu toe stroef uit en in maar misschien versoepelt dit nog naar mate ik het apparaat langer in gebruik heb.

Er zijn 3 knoppen om koffie te zetten. Dit heeft te maken met het volume koffie. L'Or heeft ook XL en XXL cups waar je 2 kopjes tegelijk van kunt zetten. Het apparaat detecteert zelf als er een extra grote maat cup in zit. Alle merken aluminium cups kunnen hier in gebruikt worden. Iets wat ik ook zeker een pluspunt vind.

L'Or heeft een zeer veelzijdig assortiment aan koffie. Om het apparaat te testen heb ik de adventskalender gekocht. Zo kon ik meteen alle smaken proeven. De decafe is echt een aanrader. Zo'n "goede" decafe smaak heb ik nog nooit geproefd.

Het apparaat start na opwarmen automatisch op. Handig want dan hoef je niet nog eens te wachten! Het cupreservoir is iets aan de kleine kant maar dit vind ik niet hinderlijk in gebruik.

Ik heb dit product een aantal weken mogen testen en ik ben blij verrast. Ik zou het product zelf ook gekocht hebben.

schilderes 24-11-2021

zeer mooi op het aanrecht

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Ik heb de barista nu enkele weken in huis en gebruik hem dagelijks. Het werkt snel maar zonder dat dat de kwaliteit van de koffie in de weg staat. De temperatuur is goed warm en de sterkte van bijvoorbeeld de espresso is erg krachtig. Het wisselen van de capsules is zeer eenvoudig. Je neemt de hendel omhoog en de capsule kan er dan maar op 1 manier in. Erg fijn is de keus in een klein of een wat groter kopje koffie. Ook is er de mogelijkheid om in 1 keer twee kopjes te zetten. Het opvangbakje kan zeker acht capsules opvangen zodat je niet steeds het bakje tussendoor moet legen.

TvP08 23-11-2021

Lekkere koffie en eenvoudig gebruik

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

Een fijn compact apparaat met eenvoudige bediening! Door middel van de normale en de XXL cups zet je snel een of tegelijk twee koppen koffie. De smaak van de koffie doet zeker niet onder voor andere merk koffie cups.

Het is fijn om te kiezen uit ristretto, espresso of lungo. Je kan makkelijk de gewenste hoeveelheid voor je kopjes af te stemmen door een paar seconde de knop in te houden. Zo vul je je eigen kopjes tot de maximale hoeveelheid.

Onderhoud en schoonmaken is makkelijk uit te voeren door de bakjes naar voren te trekken. Je kan ze ook reinigen in de vaatwasser.

Conclusie: gezien de prijs krijg je goed resultaat en lekkere koffie!

MaaikeJJJ 23-11-2021

Zo veel mogelijkheden, mooi apparaat!

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

+ Mooi design, voelt fijn aan de zijkanten.
+ Zo veel mogelijkheden voor een kopje koffie: 1 of 2 tegelijk, espresso, lungo, verschillende sterktes of zelfs filterkoffie (lipje eraf trekken!).
+ Super makkelijke gebruiksaanwijzing.
+ Hoeveelheid water van kopjes is aan te passen aan jouw favoriete mok/kop.
+ Reservoir van 1 liter water.
+ Apparaat detecteert welke cup gebruikt wordt en geeft dan automatisch enkele of dubbele hoeveelheid water. Zo kun je met z’n tweeën koffie drinken of een extra grote bak voor jezelf zetten.
+ Praktisch is dat je je kopje klaarzet en op de knop naar keuze duwt en dat het apparaat dan wanneer hij warm is automatisch de koffie gaat zetten. Dat is binnen 20 seconden en met een bescheidener geluid dan andere cupjesautomaten.
+ Het apparaat wordt geleverd in een voornamelijk kartonnen verpakking, dat is milieutechnisch fijn. De aluminium cups van L’or kunnen gerecycled worden, maar de biologisch afbreekbare cupjes van andere merken werken gelukkig ook goed in dit apparaat.
- Een van de weinige nadelen is dat het apparaat best wel even blijft nadruppen.
- Hou rekening met een totale hoogte van 41 cm, omdat de hendel compleet open gedaan moet worden om de cups erin te kunnen plaatsen.

damitch300 21-11-2021

Aanbevolen product voor zijn prijs

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De L'or Barista LM9012/60 is een fijne machine in gebruik.
Omdat deze machine een goede bereikbaarheid heeft bij de bovenklep is hij goed schoon te houden en makkelijk te vullen met een cup.
Met deze Barista kun je zowel de kleinere als de XXL cups gebruiken van Nespresso wat natuurlijk een groot voordeel is. Je kunt zelf een sterkte bepalen door 1 van de 3 standen te kiezen. Ikzelf heb altijd gekozen voor een grotere hoeveelheid koffie zodat het wat minder sterk was. Een bepaald aantal cups waren dan ook echt niet voor mij.
Hiernaast heeft de machine een fraai uiterlijk die ervoor zorgt dat hij mooi in de keuken past en toonbaar is.
De snoer is lang genoeg voor de meeste keukens (80cm), echter dit kan alsnog te kort blijken voor mensen met te weinig stopcontacten.

LGHecker 19-11-2021

Koffiezetmachine LM9012/00

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds enige tijd gebruik wij de L'Or LM9012/00. Qua design een erg mooie machine, die niet misstaat in de keuken. Belangrijk aspect bij een koffie machine is uiteraard de smaak. L'Or biedt veel smaken in haar assortiment, dus voor ieder wat wils. Het apparaat zelf kan 3 soorten koffie maken, Expresso, Ristretto en Lungo. Dus ook wat dat betreft is het een veelzijdig apparaat. Zowel waterreservoir als de gebruikte capsule bunker zijn voldoende groot, zodat snel bijvullen of legen niet noodzakelijk is. Snelheid voor het zetten van een kopje koffie duurt om en nabij 1 min. (vanaf koude opstart) dat zou wat sneller mogen en het lawaai wat het apparaat maakt tijdens het bereiden zou iets zachter mogen. Voor de rest een prima apparaat! Een aanrader voor degene die een koffiemachine.

ssck 16-11-2021

Makkelijk en snel lekkere koffie!

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn cupjesautomaat. Het apparaat werkt snel en makkelijk. Cupjes van alle merken passen erin. Er past relatief veel water in, zodat je niet steeds hoeft bij te vullen. Het apparaat is redelijk smal dus neemt niet veel ruimte in op het aanrecht. Ook makkelijk schoon te maken.

WimH 15-11-2021

2 Kopjes koffie klinkt altijd beter dan 1

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Met deze koffiecup machine van Philips zet je de lekkere koffiesmaken van L’OR Espresso en andere cups. Dankzij de hoge werkdruk van 19 bar die het hete water door de aluminium cup laat stromen, ervaar je elke keer weer een perfect gezet kopje koffie.

Speciaal ontwikkeld voor deze machine kan je met de L’OR Espresso XXL-cups 2 kopjes koffie tegelijk zetten. Zo kan jij met je partner tegelijk genieten of zet je sneller een aantal kopjes koffie voor je bezoek. Erg handig!

De machine komt goed verpakt uit de doos, meteen klaar voor gebruik. Vul het waterreservoir aan de achterkant van de machine. Plaats je koffiecup in de machine en je mok(ken) aan de voorzijde. Selecteer de kop grootte(lungo/espresso/risteretto) van de koffiecup en je koffie wordt direct gezet. Het geluid van de machine valt tijdens het zetten erg mee vergeleken met een kleinere machine die ik nu heb.

De L’OR Barista straalt luxe en eenvoud uit en dankzij het relatief smalle formaat past hij goed in iedere keuken. Wat mij persoonlijk tegenvalt, is het plastic mechanisme wat je hoort tijdens het openen van de capsulehouder, dit vind ik niet passen bij de uitstraling van de machine en geeft mij een vertekend beeld dat het systeem niet lang zal volhouden naar maten van tijd. Nadat je een aantal cups hebt gezet(ca. 8) is het slim om het afval reservoir te verschonen. Om dit te doen moet ik heel onhandig trekken aan het lekbakje aan de voorzijde van de machine. Het voelt in eerste instantie alsof ik de machine kapot maak daardoor, maar uit eindelijk lijkt het wel zo te werken om bij het reservoir te komen. Verder is het uitneembaar lekbakje en cupreservoir goed schoon te maken met de hand en terug in de machine te krijgen, klaar voor een paar nieuwe rondes.

Tijdens het gebruik van de machine ben ik tegen geen enkele gekke dingen aan gelopen, hij zet elke keer weer lekkere koffie en ook van andere merken aluminium cups. Ik haal mijn cups bij de plaatselijke supermarkt en daar zijn ook de XXL-cups verkrijgbaar van L’OR. De koffie is verder snel gezet met de juiste temperatuur.

Zoek jij een koffiecup machine van goede kwaliteit met een gave feature om 2 kopjes tegelijk te zetten? Dan komt deze L’OR Barista in aanmerking.

JJanssen 15-11-2021

Fijn koffie apparaat voor capsules

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips L 'or Barista is éénvoudig in gebruik. Met slechts 3 knoppen zet je in een handomdraai de lekkerste koffie.
Door de grote variatie aan smaken zit er voor iedereen wel een favoriet tussen.
Lekker een grote mok voor jezelf of 2 wat kleinere kopjes behoord tot de mogelijkheden.
Onderdelen die gemakkelijk schoon zijn te maken, groot water reservoir en een niet luidruchtig apparaat. En een heerlijk afwisselend smaakje koffie.
Als er een minpuntje is wat we kunnen noemen is dat het ongeveer een minuut duurt voordat het kopje is gevuld.

Steef55 15-11-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik heb dit apparaat nu 2 weken mogen testen. Toen het apparaat binnen kwam, was mijn vrouw eigenlijk nog sneller fan dan ik. De rode kleur zorgt voor een echte eye catcher in de keuken. Ik was persoonlijk eigenlijk nooit een fan van capsule apparaten, meer van de volautomaten met verse koffiebonen. Toch dacht ik, laat ik het eens proberen en ik moet zeggen: ik ben bijzonder verrast. Dit is het eerste capsule apparaat, waarvan ik de koffie oprecht lekker vindt! Er zijn veel verschillende varianten en hoeveelheden die je kan zetten en mocht je de koffie wat te sterk vinden, kan je gemakkelijk nog een keer op het knopje drukken voor wat extra, want de capsule blijft zitten. Dit vind ik persoonlijk wel een voordeel. Het apparaat is snel en heeft een groot waterreservoir. Ondanks dat dit apparaat mij erg positief verrast heeft, vind ik als enige minpuntje wel dat het apparaat wat goedkoop 'plastic' aanvoelt en dat je moeilijk in kan schatten of het afvalbakje vol zit.

Matheij 15-11-2021

Stelt iedereen tevreden

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Sinds enkele weken hebben wij dit apparaat in huis, omdat wij in het huishouden en om ons heen nogal wat verschillende soorten koffiedrinkers hebben biedt dit apparaat de mogelijkheid om aan al deze verzoeken te voldoen en ook nog in alle smaken de juiste kwaliteit af te leveren. Hiernaast bieden de XXL Cups de mogelijkheid om sneller koffie te zetten en valt het design ontzettend mooi weg in vele keukens, ondanks dat het apparaat wel van plastic blijft. Dit heeft ook direct het nadeel dat je de vingerafdrukken goed blijft zien.

Rietman 14-11-2021

Top apparaat!

Geschreven voor: Philips LM9012/00 zwart, wit

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat een top apparaat! Wij zijn ontzettend blij met deze toevoeging aan onze koffiecorner in de werkkamer thuis. Eve (zoals wij ons apparaat genoemd hebben) is makkelijk in gebruik en onderhoud. We gebruiken haar nu enkele weken en het is een echte aanbeveling. Het mechanisme waar je de cups in doet werkt gemakkelijk/fijn en past zich automatisch aan naar de grootte van de cups. De mogelijkheid om twee koppen tegelijkertijd te zetten met een grote cup is ook een mooi pluspunt. Daarnaast ziet het apparaat er stijlvol uit en is het waterreservoir lekker groot zodat je deze niet na elk kopje hoeft te vullen. Het enige nadeel is dat je niet in de gaten hebt wanneer de afvalbak vol zit, waardoor deze te vol kan raken en het schoonmaken wat meer moeite kost.