GROHE Rainshower SmartControl 360 DUO douchesysteem met thermostaatkraan - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de GROHE Rainshower SmartControl 360 DUO douchesysteem met thermostaatkraan op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,3

t******@z******* 04-11-2021

Binnen 5 jaar meerdere onderdelen defect. En Grohe komt zijn 5 jaar garantie niet na!!!
Dure kraan voor weinig tot geen service.
Claimen heeft geen zin Grohe doet niets dus volgende kraan ander merk met wel service.

M. S.-v.V. 04-05-2020

Mooi ontwerp ... heerlijk douchen!

Met een mooi ontwerp, eenvoudige bediening en heerlijke douche is dit één van de hoogtepunten van onze nieuwe badkamer. We moesten wel de druk vanuit onze ketel iets aanpassen om het effect van de massagestraal te merken.
Bij onze versie was het planchet op de kraan van kunststof dat helaas al snel kromtrok en zo ging schotelen. Zonder problemen ontvingen we vanuit garantie binnen een paar dagen van Grohe een nieuwe versie waarbij het bovenblad van glas is. Dit zal niet meer kromtrekken. Prettig geregeld!
Heel tevreden!

Pluspunten

• Ontwerp
  • Massagestralen
  • Bedieningsgemak
  • Breed douchebereik
  • Glazen planchet (nieuw model)

Minpunten

• Kunststof planchet (oud model)

Pjortur fra Torfa Husid 22-10-2017

Top douche!

Regendouche klinkt en is goed maar bij dit apparaat is de schakeling naar massage stralen echt een pluspunt. Werkelijk elke cent waard maar voor een goede (lage) prijs wel even Googelen.

Pluspunten

• Grote douchekop
  • Veilige bediening

Minpunten

• Handdouche is zonder jetstream..

ester 15-02-2016
Wat een goede toevoeging aan het assortiment van Grohe. Het SmartControl douchesysteem werkt precies zoals je verwacht. Een fijne brede douche kop, met een chique bedieningspaneel als je geen rainshower wil. Keurig afgewerkt met oog voor detail en super fijn in het gebruik. Makkelijk in onderhoud door strakke afwerking