Bose QuietControl 30 - Reviews

Type/soort
hoofdtelefoon
USB

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Arjan 22-01-2017

Veelzijdige headset

Met bose quitecontrol 30 heeft bose een mooi stukje techniek neergezet. De headset heeft meerdere maten van oordopjes meegeleverd, pasvorm is daarom prima.

De geluidskwaliteit is wat je van bose mag verwachten dik in orde! In verschillende reviews wordt er verschillend over geoordeeld. Mijn ervaring leert dat het hier gaat om het al bekende "wat je er in stop krijg je eruit, slechte kwaliteit erin , slechte kwaliteit eruit".

Het ruisvermindering is naar smaak aan te passen via de app. Drukt echt de hele wereld aan ruis compleet weg, klein nadeeltje is buiten wandelen in de wind. die pikt het systeem nadrukkelijk op. Verder draag ik deze op kantoor, geen collega meer te horen. Nadeel hoor ook de gewone telefoon niet!

Verder getest in de trein, werk daar erg goed.

De prijs is best stevig, maar kijk niet naar wat die kost, maar wat die oplevert! Dat is een draadloze headset , lange batterijduur , goede kwaliteit muziek, en omgevingsruis is compleet weg

Pluspunten

• geluidskwaliteit
  • ruisvermindering
  • draadloos
  • batterijduur

Minpunten

• prijs