Philips Viva Collection HR1889 - Reviews

Type/soort
citruspers/sapmaker
Aan/uit-schakelaar
Snoeropbergmogelijkheid

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 10 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HR1889 op Kieskeurig.nl.

Pitercie 21-07-2020

Geveldige kenmerken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR1889

de garde perst het fruit en de spinazie heel goed samen. Ik zie geen defecten aan het product, ik raad het aan

Moonz 01-11-2017

Prima apparaat.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR1889

Het apparaat is gemakkelijk in elkaar te zetten en kan gelijk gebruikt worden. Er zit ook een boekje bij met een paar voorbeelden van sapjes zodat je gelijk aan de slag kunt. Zelfs hard fruit en groente wordt gemakkelijk geperst.

Wanneer je het apparaat met de hand af moet wassen, gelijk in het water leggen of afwassen, anders wordt het wat lastig. In de vaatwasser zal het beter gaan.

Fijn apparaat voor het maken van sappen. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Miesje13 01-11-2017

Prima apparaat.

Frederiek2017 29-10-2017

Top apparaat, maak je lekkere gezonde sapjes.

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR1889

Ideale machine om de meest heerlijke vruchten sapjes te maken.
Bij deze sapcentrifuge is het mogelijk om lekker redelijk grote stukken te malen.
Top aankoop [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Joorak 29-10-2017

Top product om snel een gezond sapje te maken!

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR1889

Ik heb de slowjuicer nu ongeveer 2 weken en ben zeer tevreden. Hij ziet er mooi uit en neemt weinig ruimte in op het aanrecht. Er zit een beveiliging op zodat je niet met je hand in de vultrechter kan(uit veiligheid). Ik heb alleen één keer gehad dat ik een te groot stuk appel erin had gedaan. En die kreeg ik door het veiligheidspanel er lastig uit. Het receptenboekje wat erbij zit staan goede recepten in. Ook kun je de app downloaden waar nog meer lekkere recepten instaan. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Manonnie 29-10-2017

Top product om snel een gezond sapje te maken!

Pleun3 28-10-2017

Mooi design, makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR1889

Makkelijk in gebruik, goed schoon te maken, zacht motor geluid, mooi design.
Puur gezond sap, en het groente /fruit afval wordt opgevangen in de speciaal bestemde bak.
Groente/fruit gaan makkelijk door de daarvoor bestemde opening naar binnen, maar door de kleine gaatjes in de zeef lijkt het afval product van de groente/fruit zich wat op te hopen. De onderdelen zijn makkelijk uit elkaar te halen en hierdoor goed schoon te maken. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Toontje83 28-10-2017

Mooi design, makkelijk in gebruik, makkelijk schoon te maken

Geschreven voor: Philips Viva Collection HR1889

Makkelijk in gebruik, goed schoon te maken, zacht motor geluid, mooi design.