Bosch GTS 10 XC Professional + 0 601 B24 100

Ferm CSM1043 Precisie cirkelzaag / Invalzaag / Mini cirkelzaag - 500W - variabele snelheden - Incl. 3 zaagbladen en opbergkoffer - geschikt voor het zagen van kunststof, laminaat en sanitair tegels

DeWalt DWE575K Cirkelzaag in koffer - 1600W - 190mm

DeWalt DWE575K Cirkelzaag in koffer - 1600W - 190mm
Bekijk alle Cirkelzagen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Bosch GTS 10 XC Professional + 0 601 B24 100 op Kieskeurig.nl.

Ido 17-12-2016

stabiel, uitgekiend en nauwkeurig

Geschreven voor: Bosch GTS 10 XC Professional + 0 601 B24 100

Erg fijne tafelzaag waar goed over is nagedacht. Alles nauwkeurig en goed in te stellen. Lekker groot en stabiel uitgevoerd. Hierdoor natuurlijk geen klein lichtgewicht dingetje.

Maar meneer Robbert Bosch, voor deze prijs had de machine best in Europa gemaakt kunnen worden i.p.v. in Taiwan! Dan was hij niet alleen goed voor mijn werk, maar ook voor de werkgelegenheid van mijn buurman! Had ook nog milieuvoordeel opgeleverd.

Pluspunten

• nauwkeurig
  • stabiel
  • sterke motor
  • doordacht concept

Minpunten

• Made in Taiwan
  • zwaar