Philips Daily Collection HD2590 - Reviews

We hebben voor dit product nog geen reviews

Jan_ 30-03-2021

Korte levensduur

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

Bij ingebruikname een prima apparaat maar daarna begint de veer steeds minder goed te werken. Dat het brood er na verloop van tijd niet meer uitspringt, is tot daar aan toe. Maar dat het broodrooster na 10 maanden gebruik helemaal niet meer werkt omdat de veer uitgelubberd is, is een ontwerpfout.
Vervolgens kun je het geval niet eens openschroeven om de veer te herstellen. Slechte kwaliteit.

cheyne 09-03-2021

het product heeft normale kenmerken

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

De roostertijd is afhankelijk van het type brood,zodat dit in het oog moet gehpuden worden. Geen alarm!

PeteraanZee 02-12-2020

Ook langer brood kan er in.

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

Had eerst een kleiner model gekocht (ander merk) daar kon mijn glutenvrije brood niet in, ben nu erg tevreden met veel standen ook de ontdooi stand

Anoniem 02-11-2020

in 1 woord: SUPER!!! echte aanrader!!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

het gemak waar je de broodrooster mee kunt bedienen is super, evenals de verschillende broodsoorten die je ermee kunt roosteren/opwarmen/etc. heb veel broodroosters gehad maar deze is echt superfijn.

Anoniem 29-09-2020

Geweldige Rooster!!!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik zelf zou deze product aanraden aan alle mensen die geen ontbijtje over het hoofd zien want deze rooster maakt het snel en gemakkelijk klaar!!

JvLa 23-09-2020

Broodrooster die perfecte broodjes roostert

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Broodrooster rooster perfect sneetjes, ook iets zachter of harder (zonder zwart te worden). Ook de broodjeswarmer kan bv worstenbroodje tot de kern verwarmen.

ppaulien 23-09-2020

Geweldige broodrooster !

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Ik gebruik deze broodrooster sinds kort op kot en ik ben er super tevreden over ! Naast brood roosteren, kan je hem ook gebruiken voor het verwarmen van stokbroodjes of ontbijtkoeken én voor het ontdooien van broodjes etc. Daarnaast heeft de broodrooster ook een heel mooi en tijdloos design.
Wat ik ook heel goed vind, is dat er een kruimellade is waarmee je heel gemakkelijk en zonder knoeien de kruimels uit de toaster kan halen.
De broodrooster heeft 8 verschillende standen die je met een draaiknop heel eenvoudig kan regelen.
Eén minpuntje : je kan heel nipt twee sneetjes brood tegelijk toasten, bij iets grotere broden is het niet mogelijk om twee sneetjes tegelijk te toasten. Heel erg is dit eigenlijk niet, want het brood is echt heel snel getoast !

Laartje00 22-09-2020

Super product

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel simpel in gebruik en nog mooi van uitstraling. Blijft uitstaan in de keuken en word zo dus ook mee gebruikt

Pipabeau 21-09-2020

prima broodrooster

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De Philips HD2590/90 broodrooster is een zeer handig toestel met een strak zwart design. Ik kan niet direct iets negatiefs zeggen over dit toestel. Voor mij enkel een positieve ervaring. Een handige brede gleuf, een handig opvangbakje voor de kruimels waardoor er geen verbrande geur aanwezig is. Superhandige draaiknop met meerdere functies. Het toestel wordt ook niet heet langs de buitenkant. Voor mij is dit een prima toestel!

Auréli@ 21-09-2020

de beste broodrooster die ik al gehad heb

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] ik kreeg hem de volgende dag van mijn bestelling, de broodrooster is heel mooi en werkt perfect, zelf beter dan verwacht! echt een aanrader

Adam2018 21-09-2020

Geweldig

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Is een broodrooster e.

wat het onderscheid van andere is de design en functies. Heel futuristisch design en top toast kan je maken zonder problemen

Anoniem 21-09-2020

Super machientje!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Zeer tevreden over deze broodrooster. Persoonlijk zou ik hem nooit kopen omdat ik dacht dat hij te lang was om in mijn kast te passen. Is helemaal het geval niet, past zeer makkelijk. En zijn lengte is ideaal, zodat ook de iets grotere boterham perfect past!

Anoniem 16-09-2020

Perfect!

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De broodrooster werkt echt perfect, ook het ontdooien en het opwarmen van broodjes erbovenop werkt ook perfect!

Anoniem 15-09-2020

Goede broodrooster

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De broodrooster heeft een mooi design en is erg functioneel. Er kunnen dikke boterhammen in enkel mogen ze niet te hoog zijn. Een ander minpuntje is het snoer dat redelijk kort is en moeilijk op te bergen.

Baptistuta14 15-09-2020

Goede broodrooster voor zijn prijs

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Prijs
Smal design
Defrost functie
Opwarmfunctie met openklapbare rails

ManouKJKJK 15-09-2020

Philips Daily Collection Broodrooster HD2590/90

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is fijn dat het apparaat meerdere opwarmstanden heeft voor verschillende soorten brood maar het was goed geweest als je daarbij ook de breedte van de gleuven aan zou kunnen passen. Veel soorten brood passen er in omdat ze te dik of te lang zijn. Ook passen er twee kleinere sneetjes brood ook in het apparaat. De aangepaste diepte en breedtestanden zijn zeer handig. Ook is er een tool, waardoor je op de broodrooster, ook nog kunt roosteren. Verder is het een handig apparaat en doet het wat je verwacht van een broodrooster.

Greg594 15-09-2020

Fiable .mais peut convaincu

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Cet avis a été recueilli en réponse à une offre.] L'aspect général du produit est correct ..il semble certes un peut fragile une fois pris en main..
Pour ce qui est de la fonction grill car c'est son utilité, oui il grille mais de manière assez lente je trouve.. et pas tout a fait uniformément.

Anoniem 15-09-2020

Heel mooie egale bruining

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De broodrooster heeft een heel mooi design. Tijdloos en niet té aanwezig in de keuken. De broodrooster roostert de boterhammen op een mooie egale wijze. Nog een voordeel is dat je grote boterhammen kan roosteren. Ik ben fan!

S_A_ 15-09-2020

Heerlijk goudbruin geroosterd brood

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Deze broodrooster is makkelijk in gebruik. Je kan zelf de bruiningsinstellingen bepalen (8 soorten). Dankzij de grote sleuf kan je er een grote boterham of 2 kleintjes in roosteren. De ingebouwde opzethouder is ideaal voor pistolets of croissants te warmen. De broodrooster is ook makkelijk schoon te maken door te kruimellade. Deze broodrooster is echt TOP!

Evds 15-09-2020

Handige toaster

Geschreven voor: Philips Daily Collection HD2590

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Dit is een goede broodrooster als je graag je lange sneden brood wil toasten, je hebt ook verschillende standen om uit te kiezen en hij ziet er strak uit.