Sony BDP-S470

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony BDP-S470 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

patmes 20-01-2011
Geschreven voor: Sony BDP-S470

Heb deze gekocht wegens zijn goede score. Prachtig beeld en goed geluid. Het enige wat ik minder vind is dat hij enkel harde schijven of usb sticks kan lezen met FAT32 indeling. Het zou beter zijn als Sony de mogelijkheid zou bieden om ext2 of ntfs te kunnen lezen, want nu heb je de beperking van 4Gb per file.
Voor de rest een goede speler. Zelfs youtube rechtstreeks van internet.

weid1374 20-12-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S470

We hadden een speler nodig voor dvd's. Om voor de toekomst voorbereid te zijn gelijk maar een Blu-Ray speler gekozen.
Prima ding. Mooi plat en geruisloos. Via ethernet verbonden met netwerk. Kan foto's en avi-bestanden van network media tank (Popcornhour) benaderen en afspelen.
Degelijkheid kan ik nog niet zeggen, te kort voor in huis.

AndrePvanDam 13-10-2011

Hallo Weid1374,
Goed te lezen dat je een verbinding hebt gekregen met je netwerk, bij mij lukt dat niet. Kun je aangeven hoe (welke instellingen, wel/niet draadloos/ met Sony-dongel?) je dat gedaan hebt? Eventueel via direct contact. Groet, André

Sihad 15-12-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S470

Omdat de dvd-recorder overbodig was geworden, en een beetje voorbereidend op de toekomst, toch maar een BD-speler aangeschaft (inclusief HDMI 1.4-kabel). Ik heb een HD-ready tv, maar wel met ondersteuning voor 1080p; het verschil met dvd's is zeker zichtbaar, hoewel niet schokkend.

Daarnaast vond ik de internetmogelijkheden vermakelijk; zowel Youtube (matige kwaliteit, natuurlijk), Veronica (Top Gear!) en vele anderen zijn beschikbaar. Verwacht echter geen strak beeld.

DLNA was een extra overweging, maar omdat de server draadloos verbonden is gaat dit vooralsnog te langzaam. Muziek en foto's werken in ieder geval, films niet; een aantal bestanden ziet hij wel, maar lang niet alles. Wellicht heeft dit met het bestandsformaat of de kwaliteit (snelheid?) te maken.

Geluid is top (digitale co-ax naar sony receiver), (opstart)snelheid is prettig, bediening en instellingen zijn eenvoudig (gaat overigens ook met een android-telefoon...). En tenslotte past de speler goed bij de rest van mijn componenten!

Dave 48 15-12-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S470

Speel je alleen maar blu-ray dan is dit toestel een aanrader.
Hij krijgt van mij kwa mogelijkheden maar een 5 daar deze geen divX. afspeelt.

Gucky 65 17-09-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S470

Apparaat aangesloten op m'n HD tv en 7.1 audioset.
Apparaat is snel met het laden van een blue ray disk.
Toen ik de film (Avatar) afspeelde wist ik niet wat me overkwam!!!
Verschrikkelijk scherp en helder beeld en een waanzinnig geluid.Omdat ik een Sony tv heb is Bravia sync ook een heel handige funktie.
Verder heb ik ook een Sony wireless usb adapter aangeschaft waarmee ik binnen enkele minuten een draadlose verbinding had gemaakt.
Kortom, een geweldig apparaat die zeker het geld waard is.

MarcoOPC 01-06-2010
Geschreven voor: Sony BDP-S470

Heb de Sony BDP-S470 nu een aantal weken, maar wat een apparaat.
Aangesloten via de TX-SR608 op een Sony Full HD TV

Super snel opstarten ( 3 sec.) en lade openenen ( 2 sec.)
Je kan ook heel snel door je menu 'skippen'
Het geluid wat hij doorstuurt is ook heel goed.
Beeld is ook super, vooral Blu-Ray, maar ook een 'gewone' DVD up-scaled ie naar super kwaliteit.

Een leuk 'klein' (3 cm hoog) apparaat met veel functies en mogelijkheden.